K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-06-2015, 20:47   #41
sortepigen
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-02 2014
Lokation: Guldborgsund
Indlæg: 945
Styrke: 11
sortepigen er rigtig godt på vej
Kære Dynam

og der kan du jo gøre dem opmærksom på at det jo i disse tider ikke er sikkert at sende personlige oplysninger på mail, alene af den årsag skal det foregå pr. e-boks. så at de sender dig mails til din mail.adr. med personlige oplysninger om dig er ikke i orden. tænk hvis din mailboks blev hacket.

jeg fik på et tidspunkt i mit sagsforløb af vide af min kommunen at jeg ikke måtte sende mail.s med personlige oplysninger da det ikke var sikkert nok, derfor skulle vi kommunikere pr. e-boks.

held og lykke
vh sortepigen
sortepigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-06-2015, 21:04   #42
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Sender de personfølsomme oplysninger i de mails de sender til din ubeskyttet mail ja så bryder de loven...

Dette burde alle der arbejder indenfor systemet vide...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-06-2015, 21:58   #43
Akvamarin
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 2.104
Styrke: 15
Akvamarin er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af sortepigen Se meddelelser
Kære Dynam

og der kan du jo gøre dem opmærksom på at det jo i disse tider ikke er sikkert at sende personlige oplysninger på mail, alene af den årsag skal det foregå pr. e-boks. så at de sender dig mails til din mail.adr. med personlige oplysninger om dig er ikke i orden. tænk hvis din mailboks blev hacket.

jeg fik på et tidspunkt i mit sagsforløb af vide af min kommunen at jeg ikke måtte sende mail.s med personlige oplysninger da det ikke var sikkert nok, derfor skulle vi kommunikere pr. e-boks.

held og lykke
vh sortepigen
Bliver lige nysgerrig. Kunne du godt skrive til din sagsbehandler over E-boks sortepigen? Det er endnu ikke lykkedes mig at finde ud af, hvordan man gør.

Mvh Akvamarin
Akvamarin er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-06-2015, 23:23   #44
sortepigen
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-02 2014
Lokation: Guldborgsund
Indlæg: 945
Styrke: 11
sortepigen er rigtig godt på vej
Nej jeg skrev aldrig , men min daværende fleksjob konsulent påstod at det kunne sagtens lade sig gøre, men jeg havde ikke overskud til at sætte mig ind i det.

det var også fleksjob konsulenten som sagde at jeg ikke måtte skrive på mail, og at han ikkke måtte svare på mails da de indelholdte personlige oplysninger om mig, og det var ikke sikkert at maile. af hensyn til evt. hackere , samt andre som kunne have adgang til ens computer.

vh sortepigen

Dynam og Akvamarin, jeg ser lige at e-boks har en brugersupport man kan kontakte, de må kunne vejlede i hvordan man sender post, som borger til eks. kommunen.

Sidst redigeret af sortepigen; 25-06-2015 kl. 23:27.
sortepigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-06-2015, 00:12   #45
Akvamarin
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 2.104
Styrke: 15
Akvamarin er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af sortepigen Se meddelelser
Nej jeg skrev aldrig , men min daværende fleksjob konsulent påstod at det kunne sagtens lade sig gøre, men jeg havde ikke overskud til at sætte mig ind i det.

det var også fleksjob konsulenten som sagde at jeg ikke måtte skrive på mail, og at han ikkke måtte svare på mails da de indelholdte personlige oplysninger om mig, og det var ikke sikkert at maile. af hensyn til evt. hackere , samt andre som kunne have adgang til ens computer.

vh sortepigen

Dynam og Akvamarin, jeg ser lige at e-boks har en brugersupport man kan kontakte, de må kunne vejlede i hvordan man sender post, som borger til eks. kommunen.
Tak. Vil prøve at finde ud af det når jeg får lidt mere ro på.
Akvamarin er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-06-2015, 00:24   #46
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Prøv at søge på "jeres kommune navn sikker post" feks køge kommune sikker post

Så vil der som regel dukke mail adresser op til de forskellige afd på kommunen

Mail adressen er som regel altid til selve afdelingen på kommunen og ikke til den enkelte sagsbehandler...

Man bør altid sende mails til selve afd og ikke til ens sagsbehandler..

Man skriver så bare ATT sagsbehandlers navn øverst på mailen
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-06-2015, 10:58   #47
Dynam
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-05 2015
Indlæg: 39
Styrke: 9
Dynam er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af sortepigen Se meddelelser
Kære Dynam

og der kan du jo gøre dem opmærksom på at det jo i disse tider ikke er sikkert at sende personlige oplysninger på mail, alene af den årsag skal det foregå pr. e-boks. så at de sender dig mails til din mail.adr. med personlige oplysninger om dig er ikke i orden. tænk hvis din mailboks blev hacket.
Jeg gør i første omgang jobcenteret opmærksom på at skriftlig kommunikation vil foregå igennem e-boks, så min mail og mit telefon nummer bliver holdt privat for mig selv, og så vil alle de klager som jeg aflevere som breve blive stemplet først, så jeg kan bevise at de er blevet afleveret til jobcenteret.

Men når man aflevere en klage til jobcenteret, er det så bedst hvis man skriver sagsbehandlerens navn på brevet eller kuverten?

Jeg har bare haft skrevet att. sagsbehandlerens navn på kuverten som brevet er blevet lagt ned i, men eftersom det kun er selve brevet som bliver stemplet, så er det måske ikke så smart?

Jeg vil bare gerne være sikker på at jeg har alt dokumentationen på min side, eftersom min sagsbehandler har en dårlig vane med at lade som ingenting når jeg aflevere et brev.
Dynam er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-06-2015, 12:00   #48
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Stil klager til jobcenterchefen - aflever brevt i borgerservice og få en kvittering på afleveringen.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-06-2015, 12:45   #49
sortepigen
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-02 2014
Lokation: Guldborgsund
Indlæg: 945
Styrke: 11
sortepigen er rigtig godt på vej
OG påfører brevet tydeligt bemærkning om at det er en KLAGE, ellers havner den på sagsbehandlerens bord. dette har jeg læst flere gange herinde i forum.

held og lykke håber det bedste for dig
vh sortepigen
sortepigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-06-2015, 21:46   #50
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Hvis du ikke skriver jobcenter chefen på eller hvem du nu klager til....ja så risikere du at sagsbehandleren arkivere den...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:00.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension