K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-08-2009, 23:48   #31
@PerChr
Udmeldt Bruger
 
Tilmeldingsdato: 06-08 2007
Indlæg: 565
Styrke: 17
@PerChr er ny på vejen
Angry

Det var da satans måde at behandle Benny på.
Jeg savner ord og er

En klage til Ole Ritter og de der stod for løbet er så på sin plads. Udbed dem om en forklaring på det skete. Især af Ole Ritter.

Man skulle tro at nogen havde været på krigsstien til at Benny ikke fik lov at stille op. Måske nogen der er enorm nervøse for hvad der ville komme frem om sagen i den store dagspresse. Fanden hytter jo deres og især inden for systemet.

Her mailadr. info@ritterclassic.dk

Sidst redigeret af @PerChr; 24-08-2009 kl. 00:40. Årsag: Mail adr. påsat
@PerChr er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-08-2009, 23:59   #32
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
argh.. og når man så læser deres pressemeddelse på deres egen side om hvor godt det gik og hvor glade alle var.. så er det lige før jeg brækker mig..
sig mig lige, havde Benny også fået et startnummer??

jeg tænker jo at jeg ikke har lovet Benny at opføre mig ordentligt.. (ja, undskyld).. men jeg får en trang til at skrive til alle dem, som har deltaget som kendte blikfang.. jeg tænker nu har jeg lagt mig ud med min kommune, så kan jeg vel ligeså godt tage resten med... Det er f.... så meget for dårligt, især når Benny er inviteret med.


http://www.ritterclassic.dk/

Sidst redigeret af Huldra; 24-08-2009 kl. 00:01. Årsag: glemte link.
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-08-2009, 00:07   #33
CHNEVIDE
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-06 2009
Indlæg: 211
Styrke: 15
CHNEVIDE er ny på vejen
Ihhh jeg var så dybt rystet da jeg læste historien med Benny men dette ryster mig da endnu mere.
Synes også der lugter lidt af "bakken ud" af aftalen, som om nogle har fået kolde fødder ved den medie omtale Benny evt. ville have fået.

Håber du klarer dig Benny.

Mange tusind Knuser herfra.
Chenvide
CHNEVIDE er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-08-2009, 00:38   #34
Hyanna
Skal snart betale husleje på K10
 
Hyannas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2008
Lokation: Odsherred
Indlæg: 885
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Hyanna er ved at flytte ind på K10Hyanna er ved at flytte ind på K10
Thjaaah, Først skulle Benny åbne løbet ..... Så blev det til at Benny skulle køre lige efter at det officielle løb var røget af sted, hvad jeg var meget utilfreds med; men det VAR Bennys store dag, så 'man tager det jo, som det kommer'......... Og så endte det med BENNY SLET IKKE FIK LOV AT STARTE

Nogen har ET KÆMPE FORKLARINGS PROBLEM
__________________
Den der har magten og agten, får også retten på sin side. Martin Andersen Nexø

Når elefanter slås går det ud over græsset Afrikansk ordsprog.
Hyanna er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-08-2009, 01:31   #35
hr.luko
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2009
Indlæg: 204
Styrke: 15
hr.luko er ny på vejen
Kæft en omgang ....... ja jeg mangler ord. Dette kræver næsten en snak med ekstrabladet og de andre formiddagsaviser.

Citat:
RITTER SKIDER PÅ DE HANDICAPPEDE.

Ole Ritter's kendte løb blev i år ramt af en skandale. En tidligere ivrig cykelrytter, Benny Gerhard, blev i 1983 invalideret af en spritbilist. Efter lang tids kamp lykkedes det Benny at kæmpe sig tilbage på cyklen. Denne gang dog handicap cykling, da Benny er delvist lammet efter ulykken. Gladsaxe kommune så Benny's handicapcykling som et bevis på at han sagtens kunne klare sig selv og fratog ham hans handicaphjælpere.
Benny har dog ufortrødent kæmpet videre, blandt andet med sin handicapcykling. (Han har sat 2 timerekorder for handicappede i 1989 og 1995)
I den forbindelse var Benny inviteret til at køre forrest i Ritter Classic i forbindelse med starten.
Benny var naturligvis lykkelig. En kæmpe ære for en cykelrytter at skulle køre forrest. Benny fik dog aldrig lov til at køre. Han var ellers mere end klar og det samme var hans hjælpere og selvfølgelig Benny's "fanklub".

Løbsledelsen afviste til at starte med overhovedet at kende noget til at Benny skulle køre. Efter at være presset, indrømmede de dog at de mente at det var for farligt at lade Benny køre.

Uanset hvad forklaringen er, er Benny umådeligt skuffet over at være blevet afvist på den måde. Først får han en invitation, han møder op, klar som aldrig før og så "glemmer" løbsledelsen alt om ham, de havde ikke engang mod og mandshjerte til at fortælle til Benny at han ikke skulle køre.
Ville være dejligt hvis det var forside historien i formiddagsaviserne i morgen. Så kunne det da være at Benny kunne få lidt oprejsning og ikke mindst en kæmpe undskyldning fra Ole Skidter.
__________________
"Den der ikke håber på at vinde, har allerede tabt" Jose Joaquin Olmedo
hr.luko er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-08-2009, 02:09   #36
Viper
Afhængigheds tegn af K10
 
Vipers avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2008
Lokation: Odsherred
Alder: 63
Indlæg: 319
Blog Indlæg: 5
Styrke: 16
Viper er rigtig godt på vej
Vedr. ordlyden

Hej Luko.

Jeg synes egentlig at vi burde gøre som du skriver der i dit forslag, men der er et lille aber dabei. Vi ved jo ikke om det er Ole Ritter der har bestemt det her. Jeg har kopi af et svar fra OR til Benny i anledning af at vi fra K10's side ønskede at stille op for Benny og der ligger det fast at Benny skal køre. Den med at det er Ole Ritter der har givet ordre til at Benny ikke måtte køre hørte jeg 2 gange. første gang i bussen hvor løbsledelsen sad og anden gang da de kom over til Benny for at forklare ham at han ikke ville få lov at køre. Begge gange var mens feltet var taget afsted med Ole Ritter i dette felt så han ikke kunne kontaktes og ikke kunne be- eller afkræfte påstanden. Vi er nogle der her lugter en rævekage fra myndighedernes side snarere end fra OR's side.

Altså; din ide er skide god og bør egentlig udnyttes når vi har nogle klare svar, men vi skal først vide hvem der faktisk stod bag den gang gylle som Benny blev udsat for.

Viper
__________________
Failure Is Not an Option. (Gene Krantz, Mission Control, Apollo 13)

Enhver soldat kan slå ihjel, men kun den sande kriger kæmper for at redde liv. Any Soldier Can kill, but only the true warrior fights to save lives. (russisk ordsprog)
Viper er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-08-2009, 02:19   #37
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Benny ønsker ikke at vi på nogen måde skal hænge løbet ud så der er jo lige et problem der , løbet og dets ledelse har jeg sgi ingen respekt for men Benny har jeg stor respekt for og ønsker ham kun alt det bedste og ønsker han ikke at vi går videre med det her , så syntes jeg at man skal respektere det ... er der en rævekage og vi kan bevise det så klart ... så skal det ud... men vi skal nok vente på en forklaring jeg har skrevet en mail til ritterclassic ikke på vegne af Benny eller siden her , men på egne vegne som en der var draget til tåstrup ene og alene for at se Benny og støtte op om Benny og så ser at de giver ham sådan en behandling ...

Det er i den grad at sparke til en person der ligger ned, det er i den grad at disse handicappet og det er i den grad noget svineri ...

Det syntes jeg og det har jeg skrevet til dem , men som privat person da jeg mener vi er nød til at respektere Bennys ønske om ikke at skrive negativt om løbet

Men finder vi ud af at andre end OR står bag så skal jeg for min del vælte samtlige mediers mail bokse for det er her sq umenneskeligt og uværdigt selv for Danmark som jo ikk ligefrem er fintfølende mere ..
  Besvar med citat
Gammel 24-08-2009, 02:40   #38
@PerChr
Udmeldt Bruger
 
Tilmeldingsdato: 06-08 2007
Indlæg: 565
Styrke: 17
@PerChr er ny på vejen
Thumbs up

Hr. Luko - Godt formuleret. Men vil giver Hejdi ret.
Der skal ventes med at skrive mere før end der forelægger en berigtigelse eller afkræftelse om det passerende.
@PerChr er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-08-2009, 06:07   #39
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Det må være helt op til Benny om hvad han vil have eller ej...

Så jeg vil kraftigt opfordre alle til lige at vente til vi egentlig ved hvad Benny vil eller tænker om det...

Det ville jo heller ikke være syndeligt fair at farer frem som en skurk i en dårlig western og skyde på alle....når man ikke har alle facts....

Det er jo ikke meningen vi skal lave evt problemer for ham i fremtiden..

Så lad os lige tage den med ro !!!

Jeg er selv ret harm over at Benny ikke fik lov til at køre...man kunne mærke på ham at han havde sat sig op til det...men jeg synes nu stadig at alle lige skal afvente...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-08-2009, 08:32   #40
Azfalt
Elsker at være her på K10
 
Azfalts avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-05 2009
Indlæg: 56
Styrke: 0
Azfalt er ny på vejen
går ud fra at start opstillingen i så fald også ville være ændret, hvis Benny ikke måtte stille op, men går ud fra at start nummer 881 Benny, som der står på startlisten stadigvæk, så burde Benny jo også have kunnet deltage.

Stiller så den eller de personer, som har kontaktet Benny angående deltagelse på dagen, i et meget dårligt og tvivlsomt lys, efter min mening.

Får den tanke at nogle deltagere måske har følt sig trykket over muligheden for at komme i mål senere end Benny.
Kunne have været morsomt hvis det var lykkedes Benny at komme i mål før statsministeren



Benny, jeg håber du får en god begrundelse en af de nærmeste dage, ellers er der formegentligt mulighed for deltagelse igen næste år.

Sidst redigeret af Azfalt; 24-08-2009 kl. 08:35.
Azfalt er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
DR 21 søndag Odenseaneren Lægekonsulenternes Rolle 17 21-06-2011 01:51
Benny G underskrift og borgersager @PerChr Fremtiden for fleksjob og førtidspension 4 13-09-2009 15:32
Benny. annasen Alt det andet 2 06-12-2008 20:53
TV" Lorry - Benny G Benny Gerhard Dit og Dat 68 19-11-2008 13:05
Strasbourg Benny G. mod Danmark Benny Gerhard Din historie 19 24-09-2008 12:23




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:08.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension