K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-05-2017, 13:57   #1
Rup
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 25-04 2017
Indlæg: 2
Styrke: 0
Rup er ny på vejen
Hvordan søger man fuld aktindsigt?

Hej.

Jeg har diagnoser fra Århus og Odense sygehus som mangler i min sag. Hvordan søger man en fuld aktindsigt, så jeg får alle papirer - eventuelt også hvis der skulle være andre jeg har glemt.

Jeg vil også gerne vide hvad jeg skal skrive til min social rådgiver for at få papirerne tilbage i min sag.

Jeg håber min tråd er tilfredsstillende og i kan hjælpe mig. Det er virkelig en stor opgave at overskue det system alene
Rup er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-05-2017, 14:56   #2
Nørd
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-11 2014
Indlæg: 1.079
Styrke: 11
Nørd er ny på vejen
Hej Rup

Når du logger ind på K10 findes der i toppen et link som hedder "Nyttige Links", når du trykker på det kommer du ind på denne side http://www.k10.dk/showthread.php?t=3684

Et stykke nede findes der en overskrift som hedder "Skemaer til at Printe ud":

Her finder du en linje der hedder Formular Til Aktindsigt ved Kommunen - Ny - Formular Til Aktindsigt ved Kommunen - Gammel - Vejledning

Linjen nedenunder hedder Aktindsigt ved Læge - Vejledning

Her skal du bare udfylde skemaerne og sende dem henholdsvis til din sagsbehandler og til dine læger.

Her på siden anbefales det, hvis muligt, at printe to kopier af skemaet ud, aflevere den ene og få en underskrift på modtagelsen på den anden, dette gælder ALT som afleveres til kommunen.
Alternativt kan man benytte sig af borger.dk, men det er ikke helt så sikkert, da kommunen kan påstå at brevet er forsvundet i cyberspace.

Nørd

Edit
Glemte at skrive at hvis du har nogle papirer du ønsker skal indgå i din sag gør du det på samme måde, skriv et følgebrev hvor der står at vedlagte .... ønskes tilføjet til din sag, print 2 kopier af følgebrevet ud, aflever den ene sammen med dokumenterne og den anden kopi bruges til at få underskrift på modtagelsen.

Sidst redigeret af Nørd; 22-05-2017 kl. 15:14.
Nørd er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-05-2017, 18:10   #3
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.673
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
https://www.k10.dk/showthread.php?t=30401

Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:03.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension