K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-01-2011, 16:17   #31
sanne mor
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-10 2010
Indlæg: 272
Styrke: 14
sanne mor er ny på vejen
tigerbia
du har så meget ret. jeg har en datter der er et barn med en spiciel forudsætning i det hun indlære meget hurtig og er meget kvik, hvilket i de danske folke skoler kan blive et problem når man skæller sig ud af mængten. til sidste forælde møde sage en læger til hende du skal bare være dig selv og slappe af i den du er. da vi køre hjem siger hun skøn som hun er. du mor de siger jeg skal være mig selv ,for at jeg passer ind i ders ,så det vil sige mor jeg skal lave om på mig for at de synes jeg er normal. hvor til jeg bare måtte sige nej min skat du skal være lige den du er for det er det der gøre dig til dig.
så du har ret i det vad folk kun vuder om en
sanne mor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-01-2011, 20:09   #32
Florken
Lever på K10
 
Florkens avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-01 2010
Indlæg: 1.774
Styrke: 16
Florken er rigtig godt på vej
Kære sanne-mor

Hvor er jeg ked af det på dine vegne.

Der skal fama da noget af en begrundelse over afslaget til,
med alle de ellers mod førtidspension pegende papirer !

Kender du Mentiqa ?

Skolen for børn med særlige forudsætninger :
http://www.mentiqa-odense.dk/

Fantastisk godt sted for at barn af din slags.
__________________
Der er SÅ mange SØDE mennesker på K10
Obesa cantavit, den fede kvinde har udtalt sig (frit oversat af Florken)
Førtidspensionist pr. 01/01/-2011
Der er ingen FREMTID i at bruge NUTIDEN til at ærgre sig over FORTIDEN
Florken er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-01-2011, 10:34   #33
sanne mor
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-10 2010
Indlæg: 272
Styrke: 14
sanne mor er ny på vejen
godmorgen

så kom jeg natten igennem med meget lidt søvn og masser af tanker om hvad min klage skal inde holde når jeg nu får afgørelden på skrift.

jeg kan godt mærke at jeg er rigtig ked af det, men vil ikke give op for jeg er så uforstående.

ved godt nu efter mange dejlige svar i går at jeg kan skive jeg er ikke enig og klager.er chancen for at dem der skal se på sagen igen for en større forståelse hvis man henviser til hvorfor man ikke er enig med det de skriver i ders afslag.

jeg synes det er så uratfærdig det her og forstå det slet ikke. havde jeg nu hvist at der var et sted der ikke er undesøgt eller af prøvet men alt er virkelig prøvet og dukomentert.

hilsen sanne mor

og tak alle sammen

og tak for linket
sanne mor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-01-2011, 10:51   #34
Mormor50
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 15-12 2010
Indlæg: 17
Blog Indlæg: 1
Styrke: 14
Mormor50 er ny på vejen
Hej Sanne mor.
Hvor har jeg ondt af dig Sidder her og selv venter på svar....kæmp kæmp....uden kamp vinder man intet
Du må hente ALT det hjælp du kan få diverse steder.
Mormor50 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-01-2011, 11:06   #35
PiaCP
Lever på K10
 
PiaCPs avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2010
Lokation: Vejen
Indlæg: 1.532
Styrke: 15
PiaCP er ny på vejen
Hej sanne Mor

Hvor er det bare træls-når man er så sikker også går det bare galt alligevel

Føler virkelig med dig - og kender dit liv - lyder næsten som mit!

Jeg har ligeledes meget meget dårlige arme og nakke/ryg samt migræne 24-7.
Ligeledes har vi en dreng der er udstyret med klæbe hjerne og ved sååå meget Han blev frosset ud af folkeskolen af både elever og de lærere der ikke kunne stå distancen når han fortalte hvad han vidste, hvilket jo kunne være mere end de selv var klar over....så skulle han mobbes!

Idag er han ved at fuldføre 10. klasse op efterskole og er så glad for det!

Jeg regner med at indsende en §18 om 14- dage til 1 mdr... så håååber og krydser aaaaalt

Ønsker for dig at din klage medfører en fp - så du kan få ro i dit liv.....så meget man nu kan....for smerterne fjernes jo desværre ikke og man kan heller ikke pludselig bare hænge tøj op...vaske vinduer osv....
__________________
Pensionist pr.1.4.2012

You must be the change - you want to see in the world.

Mahatma Ghandi
PiaCP er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-01-2011, 11:48   #36
sanne mor
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-10 2010
Indlæg: 272
Styrke: 14
sanne mor er ny på vejen
mormor50 mange tak

piacp hvor jeg virkelig håber det lykkes for dig

og hvor det glæder mig at din søn i dag er glad for skolen. for er hårdt og lidt et tabu at have et barn med en særligforudsætning. hun er lige blevet optaget i en forening med fler børn som hende og det er hun glad for.

hilsen sanne mor
sanne mor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-01-2011, 12:17   #37
PiaCP
Lever på K10
 
PiaCPs avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2010
Lokation: Vejen
Indlæg: 1.532
Styrke: 15
PiaCP er ny på vejen
Suuper at din datter har fundet ligesindede :-)
det er bare så vigtigt :-)

ja vores knejt...han vil bare passe ind pt..men han er jo os 17 :-)))
så det lar' vi ham gøre :-)
__________________
Pensionist pr.1.4.2012

You must be the change - you want to see in the world.

Mahatma Ghandi
PiaCP er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-01-2011, 12:52   #38
MineBørnsMor
Hvor skulle jeg ellers være
 
MineBørnsMors avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-05 2009
Indlæg: 197
Styrke: 15
MineBørnsMor er ny på vejen
Åh Sanne mor...hvor er jeg ked af at høre du fik afslag! Men godt at du er ved godt mod og kæmper videre!

Jeg står selv midt i ventetiden og frygter det værste...har jo lært herinde at selv de aller sikreste sager kan få afslag! Møg-system!
MineBørnsMor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-01-2011, 13:07   #39
sanne mor
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-10 2010
Indlæg: 272
Styrke: 14
sanne mor er ny på vejen
minebørnsmor

ja vente tiden er nervepirende.så lig et i tiden.
ja jeg har virkelig oplevet en del i min tid i kommunen. men synes selv lige som alle de mennesker der var ind over mig at nu var det hele på plads og der var ikke mere at hente hjem. men pensions nevnet må jo mene noget andet. de skal godt nok har en god forklaring.
kan kun sige jeg ønske at alt må gå godt for dig. og heldivis går det for nogen noget nemmer.

hilsen sanne

i skal alle har tak for jers hjælp i denne svære tid.

hejsa alle
jeg har i mogle dage været væk måtte en tur på hospitalet troede det var blindtarmen men var en vand syste av av.

nu har jeg så fået på skrift mint afslag, hvilket jeg er totel uenig i og der skal klages med stort. fik af slag med den begrundelse jeg vil aldrig blive selvforsørgene i det pensionsremet finder arbejdsevnen varigt nedsat.
men dog at jeg ville kunne bestride et fleks job.selv om anæstesiolog skønner at behanlingstiltageneikke vil føre dig tilbage i en tilstand hvor du ville kunne udføre et arbejde. kun livskvaliteten ville kunne hjælpes måske. men timet vuder at det så også kan blive tale om at funktionsevnen forberes. de mener et femtide job kunne være handicap hjælper.

det ville jeg aldrig kunne vartage sådan et job jeg kan ikke engang løfte mine egne børn gøre rent hjemme eller lave mad selv. hvilket også alt er skrevet i mine papir jeg er choket over dets udtalels . og jeg har kontaktet lægen der har skrevet det med livskvalitet om det måtte forståes på den måde temet har tolket det på . venter svar men tro hen bliver rasende for han sage jeg ikke skulle mere nu var det nok
hilsen sanne mor
sanne mor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-02-2011, 12:20   #40
mukke
Lever på K10
 
mukkes avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2008
Lokation: Kbh.
Indlæg: 1.351
Styrke: 17
mukke er ny på vejen
Det var da en besynderlig begrundelse. Handicaphjælper? Når du har svært ved at løfte børn og gøre rent?! Det kalder jeg f.... logik!
Hvis du bliver tævet ud i et flexjob, der gør det værre, må du jo gøre opmærksom på, når du ikke kan mere, - og være meget konsekvent.
Jeg håber, at din læges stemme er kraftig nok.
Alle ønsker om held til dig.

Kærligst,
Mette
mukke er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Skal til møde - bedste råd? Bent10 At søge førtidspension 6 23-09-2013 09:35
hurtig hjælp søges ..skal møde i eftermiddag havheks Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 5 06-09-2012 14:39
Indstillet til ftp - skal til møde i pensionsteamet hesvje Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 16 20-03-2011 12:37
Skal til møde med fleksrådgiveren Wodpoulsen Din historie 6 04-10-2010 10:36
Hvor står jeg? skal til møde om en uge Tutti Alt det andet 3 28-01-2009 14:31




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:43.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension