K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-03-2012, 17:51   #1
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Billigere øl og øget beskæftigelse i sigte!

Jamen så bliver det sgu sommer alligevel

http://www.bt.dk/danmark/billigere-o...igelse-i-sigte
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-03-2012, 07:16   #2
Experimental
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 14-03 2010
Indlæg: 303
Styrke: 15
Experimental er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Ninja Se meddelelser
Jamen så bliver det sgu sommer alligevel

http://www.bt.dk/danmark/billigere-o...igelse-i-sigte
Forenklede regler og regulativer for små og mellemstore virksomheder er altid en god ting. Det er kun de store der har udbytte af komplekse regler, gebyrer og bureaukrati da de har råd til det, velvidende at de små går fallit på det og mindsker konkurrencen.

Men billigere øl til københavnerne.. så koster det stadig det dobbelte af i Jylland ;-)
Experimental er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-03-2012, 09:12   #3
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Er det virkelig så dyrt i Jylland, uff.....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-03-2012, 10:35   #4
Experimental
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 14-03 2010
Indlæg: 303
Styrke: 15
Experimental er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Ninja Se meddelelser
Er det virkelig så dyrt i Jylland, uff.....
Det kommer meget an på hvilken bænk i udkantsdanmark du vil have serveret den på. Alt der er vest for valby bakke.. du ved..drankere, tabere og andet godtfolk.
Experimental er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-03-2012, 13:28   #5
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ok ja, for jeg tænker, at man jo i Jylland også har rigtig mange fede større byer, hvor der er fortovsbeværtning...

Men selvfølgelig er turismen jo størst i København. Specielt Nyhavn, hvor en fadøl koster det hvide ud af øjnene hvis man gerne vil sidde uden for, og nyde vejret og stemningen...

Jeg har altid bare købt et par sodavand/øl i kiosken og siddet nede ved vandet og fulgt det hele - syntes priserne var for vanvittige til at deltage på lige fod med de andre
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-03-2012, 14:23   #6
keld60
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2010
Indlæg: 528
Styrke: 14
keld60 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Ninja Se meddelelser
Ok ja, for jeg tænker, at man jo i Jylland også har rigtig mange fede større byer, hvor der er fortovsbeværtning...

Men selvfølgelig er turismen jo størst i København. Specielt Nyhavn, hvor en fadøl koster det hvide ud af øjnene hvis man gerne vil sidde uden for, og nyde vejret og stemningen...

Jeg har altid bare købt et par sodavand/øl i kiosken og siddet nede ved vandet og fulgt det hele - syntes priserne var for vanvittige til at deltage på lige fod med de andre
Og mange afstederne SKAL du købe noget at spise til endnu mere skyhøje priser....Ja, dyrt men også hyggeligtligt ligesom Christianianåe vejret viser sig fra sin bedste solskins side
keld60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-03-2012, 23:23   #7
Experimental
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 14-03 2010
Indlæg: 303
Styrke: 15
Experimental er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Ninja Se meddelelser
Ok ja, for jeg tænker, at man jo i Jylland også har rigtig mange fede større byer, hvor der er fortovsbeværtning...

Men selvfølgelig er turismen jo størst i København. Specielt Nyhavn, hvor en fadøl koster det hvide ud af øjnene hvis man gerne vil sidde uden for, og nyde vejret og stemningen...

Jeg har altid bare købt et par sodavand/øl i kiosken og siddet nede ved vandet og fulgt det hele - syntes priserne var for vanvittige til at deltage på lige fod med de andre
Heh , der er faktisk en hel del mere turisme i Jylland..

http://www.statistikbanken.dk/statba...=1&PLanguage=0

Kbh: 8,5 mio

http://www.statistikbanken.dk/statba...=1&PLanguage=0

Jylland: 32 mio.

Så'n er der jo så meget.. man forstår vel hvorfor jyderne kigger lidt skævt til københavnerne og deres overdrivelser af egen betydning.
Experimental er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-03-2012, 09:47   #8
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ah ok, nu tænker jeg ikke hele Jylland som jo er klart større end København

Jeg mener sådan bymæssigt, der topper Kbh nok
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-03-2012, 01:33   #9
Experimental
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 14-03 2010
Indlæg: 303
Styrke: 15
Experimental er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Ninja Se meddelelser
Ah ok, nu tænker jeg ikke hele Jylland som jo er klart større end København

Jeg mener sådan bymæssigt, der topper Kbh nok
Nej.. det er kun på landområde, og ikke indbyggere.

Jylland: 2.528.129
Sjælland: 2.164.217

Det giver stadig jyderne ca 4 turister mere per indbygger, end tilsvarende københavnersnude. ;-) Rent bymæssigt.. så skal du jo også lige trække bureaukratiet fra i København der sådan er dem der fylder hotellerne..

Men jaja, det er jo også en god ting for Jyderne med den simplificiering af reglerne.. såååå ta'r vi til Skagen og drikker hjernen ud. Det skaber nu ikke arbejdspladser, bare mere profit til virksomhederne. =)
Experimental er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Når modgang/udfordringer er i sigte. Enteneller Alt det andet 16 12-08-2013 08:32
Det nye trafikforlig - billigere bus og tog Ninja Politik og Samfund 20 15-06-2012 10:33
Arbejdsprøvning i sigte Frk. Horsens Spørgsmål ang fleksjob 15 23-01-2011 00:34
jubiiiiiiiiiii flexjob i sigte Fie Spørgsmål ang fleksjob 2 09-12-2009 21:34
Snart 5 år på kontanthjælp og ingen ændring i sigte - HJÆLP! Maro Alt det andet 30 02-09-2009 17:00




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:23.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension