K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-04-2013, 23:42   #1
Ole-Oliver
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 22-03 2008
Lokation: fyn
Alder: 46
Indlæg: 102
Styrke: 17
Ole-Oliver er ny på vejen
så bliver jeg fyret fra mit job

Hejsa nu behøver jeg nogle gode råd
jeg meldte mig syg i går på grund af jeg har været på sygehuset, jeg skriver Hej tom jeg er pt sygemeldt da jeg var på sygehuset i fredags og fik det der dc konvaterins stød. og efter følgende fik jeg at vide min Hjertet pumpefunktion var stærkt nedsat på nuværende tidspunkt er den på 30 % milliliter pr hjerteslag og normalt skulle den ligge på 60 til 70.%. så jeg er stakåndet og har pt feber så kan ikke lige sige hvad dag jeg evt kommer igen,

mvh ole oliver

Hej Ole

Det er beklageligt, at det går så dårligt med dit hjerte, og at du har svært ved at komme ovenpå igen.

Vi havde en omsorgssamtale den 8. februar 2012, hvor din fraværssituation var til debat, og hvor det blev påpeget, at yderligere fravær kunne få ansættelsesmæssige konsekvenser.

På de to måneder der er gået siden samtalen, har du været fraværende med i alt 15 dages fravær inklusive dags dato, og du oplyser i din mail, at du ikke kan sige, hvornår dit aktuelle fravær ophører.

Dette er uholdbart for Værkstedets daglige drift, hvorfor jeg desværre bliver nødt til at indlede afskedigelsesprocedurer for dig.

Dette indebærer, at jeg vil tilbyde dig en afskedigelsessamtale, som du dog ikke behøver at møde op til. Til samtalen må du have en bisidder med.

Hvis du ikke ønsker denne samtale, vil jeg senest torsdag den 11. april 2013 fremsende sagen til HR Service i Borgmesterforvaltningen, som vil afgøre sagen endeligt.

Selvom jeg har måttet træffe denne kedelige beslutning, ønsker jeg dig selvfølgelig al mulig bedring i din nuværende situation.

han glemmer så bare lige at mit fravær har skyldtes lunge-betændelse halsbetændelse og øjnebetændelse da vi har haft 7 til 9 grader,s varme på vores værksted og arbejdstilsynet siger vi skulle have mindst 18 grader og de 12 dage ud at de 15 var pga en arbejds-ulykke ude på jobbet og pt hiver jeg squ noget efter vejret så må jo tage den med op til fagforeningen men det er squ da noget tamt gjort og jeg er offentligt ansat. og det hele bygger på min afdelings leder lavdede et fysisk overfald på mig sidste gang jeg sagde fra pga kulde, men det er jo også en måde at komme af med sine ansatte på
Ole-Oliver er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Fyret pga. k10...!? Risa Politik og Samfund 4 23-09-2009 23:52
Du bliver behandlet som en ting der bliver talt ned til dig. Stella Politik og Samfund 3 01-09-2009 19:39
Fleksjobbere bliver fyret. Stella Manglen på Fleksjob 11 03-06-2009 15:00
Fyret :/ Andersen23 Spørgsmål ang fleksjob 8 18-04-2009 07:47
Sådan gør du, hvis du bliver fyret. Stella Den nyttige viden vi alle har 1 31-07-2007 21:45




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:13.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension