K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-09-2013, 21:44   #21
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Ametyst Se meddelelser
jo før du besøger en kiropraktor jeg bedre jeg har været i et smertehelvede i 11 år men har det ok i dag.
Med et rygproblem som det c.l.e.o. har, så tror jeg man skal være meget forsigtig med, at lade nogen manipulere med sin ryg.

Jeg går ikke af vejen for, at prøve div. former for alternative behandlingsmetoder, men der er ingen, der får lov, at manipulere med min ryg.
Når først der er risiko for, at nerver kommer i klemme, så skal man dælme passe på.

Citat:
Oprindeligt indsendt af c.l.e.o. Se meddelelser
VOVSE jeg er nedslidt i nederste del af ryggen så de der diskus kommer i klemme jeg har været til rynken sidst for omkring to år siden,og de billeder viste yderliger nedslidninger.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-09-2013, 13:39   #22
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Kiropraktorens briks er der ikke ti vilde heste der får mig op på.

Jeg er henvist til Reumatolog,så nu venter jeg bare på at tlf er åben så man kan få en tid.
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-09-2013, 17:47   #23
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af c.l.e.o. Se meddelelser

Jeg er henvist til Reumatolog,så nu venter jeg bare på at tlf er åben så man kan få en tid.
Håber den reumatolog kan hjælpe dig videre.

Da jeg var hos reumatolog gav han mig 2 valg, enten indsprøjtninger til smerterne eller genoptræning. Han sagde, at indsprøjtninger er kun kortsigtet mens genoptræningen er langsigtet... Han anbefalede det sidstnævnte, og selvom det var mange år siden, jeg brækkede ryggen og har døjet med de her symptomer, så har jeg fået det bedre end nogensinde efter et genoptræningsforløb på ryg/mavehold med korrekt manuel fysioterapibehandling til at løsne de mange spændinger, jeg havde, der var med til at give eller som følger fra stråling ude i højre ben....
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-03-2014, 10:20   #24
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
så har jeg været der jeg havde fået det lidt bedre i mellem tiden men nu det slamt igen efter 2½ uge i arbejdsprøvning.

jeg fik tilbudt st få sprøjter men jeg har tidliger fået for mange af dem ,det gav mig bivirkninger som kuk i homonerne tyndt hår uro i kroppen svete meget ,det var egen læge der sagde stop med det,det hjalp jo også kun kort varigt på mig,så det kan ikke være løsningen,jeg må lytte bedre til kroppen.
fik afvide jeg har et fornuftigt forhold til min medicin,og med de øvelser jeg laver går små ture og cykler så kan jeg nok ikke gøre så meget mere andet end passe godt på mig selv.

Rykken billederne viste kraftig forværing af nedslidninger i 3. 4. og 5 lendevivel med sprækker og revner .så der er nerve tryk eller sagde hun nerverods tryk ,jeg spurte til skanning men det syntes hun ikke var nødventigt da billederne tydelig viste hvad der kan give de symtomer og smerter jeg har.

Min arbejdsprøvning er stoppet der var ikke små lette opgaver nok og det at tømme 3 hylder medd ringmapper og tørre hylden af og sætte på plads har sammen med de andre små opgaver givet mig forværinger
venter nu på hvad jobcentert nu vil straffe mig med.føler mig straffet for ikke at være 100% i orden jo.
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den

Sidst redigeret af c.l.e.o.; 31-03-2014 kl. 10:29.
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:46.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension