K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-09-2007, 01:23   #21
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
ljg som man også kan læse alle steder så er der flere og flere der får tilkendt fleks og førtidspension for psykiske ting (deri er også medregnet stress)

uanset hvad de skriver gør og griber i, så er det sådan at du kender din krop og du kender din smerte..

jeg blev i 03 tilkendt flekjob jeg har ikke som du fib men borrelia , men mange af symptomerne er de samme i disse sygedomme (træthed , smerter i led og muskler osv)

og så har jeg stress...

Stressen har gjort at jeg har svært ved at koncentrere mig og huske , i sær hvis jeg udsættes for pres , derfor er det i min fleksbevilling medtaget som det der udelukker at jeg kan revalider es da man ikke anser det for muligt at jeg kan huske hvad jeg har lært, derudover er jeg så sat til 15-20 timer pga stressen da jeg ved pres situationer oplever at træthed hukommelse og koncentrationer forværres.

med hensyn til smerter har de kun taget det mest elementære med , sådan som tunge løft , montone bevægelser osv ..
Men dog sådan at det fremgår hvilke hjælperedskaber jeg skal have

Så for mig at se så betyder det ikke så meget, det er det samlet billede du skal have kigget på og ikke kun stress eller kun smerter.

smerte sætter en begrænsning stress sætter en anden begrænsning...


MVH
Hejdien

PS ... jeg har lige fået en ny diagnose i forbindelse med mit helbred, og der er det jo så vigtigt lige at få opdateret ressourceprofil samt sygemelde sig også selv om man er på ledighedsydelse hvis ny sygdom medføre behandling eller andet der gør at man ikke står til rådighed for arbejdsmarkedet
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Er der nogen der er godt inde i regler vedr. kontanthjælp? hboegelund Dit og Dat 8 10-09-2010 13:05
Hej andre unge her inde? mumle_mund De Unge 15 10-02-2008 01:22
Starte i fleksjob inde der er lavet kontrakt? gittedl Spørgsmål ang fleksjob 5 28-01-2008 16:17




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:33.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension