K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-05-2009, 16:14   #41
Slettet bruger
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 25-01 2009
Indlæg: 57
Styrke: 16
Slettet bruger er ny på vejen
Er det et glas vin som er "problemet" her eller er det.

1. En søn som bor hos sin far og som er 12 år
2. En datter som ser op til sin storbror og måske derfor er blevet "bange"
3. En mor som måske efter mange år på overførelseindkomst ikke har så stor selvtillid.
Slettet bruger er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-05-2009, 17:14   #42
pruttenQ34
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 16-01 2008
Indlæg: 303
Styrke: 17
pruttenQ34 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Permand Se meddelelser
Er det et glas vin som er "problemet" her eller er det.

1. En søn som bor hos sin far og som er 12 år
2. En datter som ser op til sin storbror og måske derfor er blevet "bange"
3. En mor som måske efter mange år på overførelseindkomst ikke har så stor selvtillid.
permand altså????
pruttenQ34 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-05-2009, 17:28   #43
Slettet bruger
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 25-01 2009
Indlæg: 57
Styrke: 16
Slettet bruger er ny på vejen
Hvad mener du prutten? Prøv at skifte et glas vin ud med en mand eller en pakke smøger.
Slettet bruger er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-05-2009, 17:30   #44
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
- det har jeg prøvet Permand, og det er bare ikke det samme!!!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-05-2009, 21:24   #45
UllaCliffShads
Hvor skulle jeg ellers være
 
UllaCliffShadss avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-03 2009
Lokation: Ikast-Brande Kommune, Bording
Alder: 50
Indlæg: 113
Blog Indlæg: 1
Styrke: 16
UllaCliffShads er ny på vejen
Prutten34 har i prøvet at filme den person problemmer for hende. Og efter følgende viste det til hende nogen bliver så chokeret at det opdagere at der er et problem.
__________________
Med Venlig Hilsen
Ulla Sørensen
Denmark
UllaCliffShads er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-05-2009, 10:29   #46
pruttenQ34
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 16-01 2008
Indlæg: 303
Styrke: 17
pruttenQ34 er ny på vejen
ulla cliff...tror næppe hun lader sig filme..(og kommer kun nødvendigt i deres hjem).vi har i over et år nu forsøgt fortælle min morbror der var så dum tage hende tilbage at hun har brug for hjælp....hendes egen familie gider hende ikke mere når hun ik vil gøre noget ved hendes problemer...og vores familie bakker min morbror op men har afskåret hende...ihvertsfald indtil hun beder om hjælp..hun har lige fået en blodprop i armen og en diskopolaps eller hvad det hedder...blodproppen er 100% pga hendes alkoholproblem....!!jeg har i lang tid prikket til min morbror og sagt jeg syntes det var synd for deres børn men han er blevet halvblind og hun er ved køre ham psykisk ned også..dog ham der tager sig af børnene og ham der har et fast godt arb (indtil han mister det pga af hende også).....har også prøvet stikke til dem i deres opdragelse af deres teenage søn som er lige så gammel som min datter....de gav ham overhovedt ingen grænser og idag er han hjemmefra i hashbehandling..sørgeligt..hvergang jeg prøver påpege deres fejl i opdragelse af deres børn bliver vi uvenner og det orker jeg ikke mere..!! jeg er stoppet med gå så meget op i det som før da jeg har mine egne problemer slås med og tager deres problemer alt for nært og ødelægger min hverdag pga af det,så har sagt til min morbror jeg ikke vil høre om hendes druk osv..kan godt tage til børnenes fødselsdag derude sammen med min familie for børnenes skyld men vi snakker ikke til moderen,kun overfladisk....forstår ikke hun kan byde sine børn det uanset hvor psykisk dårligt hun end har det....hun har samtidig taget lykkepiller i 15 år og alle undtaget hende kan se det er gået ned ad bakke mens hun syntes hun fik det bedre af dem.....!!en i familien kom så langt han var ved ringe anonymt til komunen ,men efter min morbror ikke snakker om tingene derhjemme mere er der ligesom lagt låg på igen...

Sidst redigeret af pruttenQ34; 12-05-2009 kl. 10:31.
pruttenQ34 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-05-2009, 10:38   #47
UllaCliffShads
Hvor skulle jeg ellers være
 
UllaCliffShadss avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-03 2009
Lokation: Ikast-Brande Kommune, Bording
Alder: 50
Indlæg: 113
Blog Indlæg: 1
Styrke: 16
UllaCliffShads er ny på vejen
jeg ville tro at det er best at nogen ringer til komunen da børne ikke er tjænt med at skulle leve og bo hos en så splitet familie. Det kan også vække hende da hun så skal stilles over for valg imellen børne eller sputen.

Det kan også i nogen tilfælde vækken den alkoholseret. Hvis ikke så kan man i det miste rede de uskyldi børn. Om ikke andet
__________________
Med Venlig Hilsen
Ulla Sørensen
Denmark
UllaCliffShads er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-11-2009, 13:46   #48
Indiansummer
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2009
Indlæg: 637
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Indiansummer er ny på vejen
Hej. Jeg kan se, at denne tråd er startet for længe siden. Men vil dog byde ind med at der også er noget som hedder ACA, voksne børn af alkoholikere, og Al Anon som er for pårørende til alkoholikere. Disse fællesskaber er gratis og anonymer, og man kan finde mødelister på deres hjemmesider. Og tilsidst men ikke mindst i dette tilfælde, AA som er for alkoholikere som ønsker at holde op med at drikke. Kh Indiansummer
Indiansummer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-05-2012, 21:13   #49
Evaave
Hvor skulle jeg ellers være
 
Evaaves avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2009
Lokation: København
Indlæg: 169
Styrke: 15
Evaave er ny på vejen
øhhh ok har lige slettet det hele....det er åbenbart en ret gammel tråd jeg fik fat i

Håber dog at du har fået det bedre Enteneller.

Kram kram
Evaave er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-05-2012, 18:12   #50
tfvinter
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-01 2009
Indlæg: 29
Styrke: 16
tfvinter er ny på vejen
Pu ha............
lige min historie om igen.
Mine voksne unger på 23 og 27 er stadig nervøse når jeg ikke lige svarer på sms inden 15 min for noget der skete for over 10 år siden da jeg også blev skilt. Det sidder så dybt i dem med de oplevelser de havde dengang med mig.
Der er heldigvis en vej ud......total afholdenhed.
Nå ja....jeg er adoptiv fra tyskland, ene barn med ****e forælder. Måske var det derfor ?
tfvinter er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvad er mine rettigheder? Lola78 Spørgsmål ang fleksjob 17 09-05-2013 23:58
Hvad gør jeg? Hvad er mine chancer? Suzy Jensen Alt det andet 7 17-06-2011 17:32
Jeg vil være glad, mine børn savner mig.. Hanna Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 18 05-11-2010 14:22
lægekonculent og mine børn pruttenQ34 Lægekonsulenternes Rolle 27 15-05-2009 16:25
Hvad mon mine chancer er fruensvilje Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 19 24-04-2008 20:44




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:00.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension