K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-08-2009, 13:57   #1
feline
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 11-08 2009
Indlæg: 1
Styrke: 0
feline er ny på vejen
arbejde ved siden af førtidspension?

Hej.
Jeg har for 8 år siden fået en førtidspension pga. en alvorlig ulykke hvor jeg kom slemt til skade. Nu er jeg kommet mig så meget, at jeg kunne udfylde et simpelt deltidsjob. Man kan ikke se på mig at jeg har været ude for den ulykke. Må jeg arbejde nogle timer om ugen, ved siden af pensionen?
feline er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-08-2009, 14:01   #2
Løvinden
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 29-06 2009
Indlæg: 135
Styrke: 15
Løvinden er ny på vejen
Ja. Hvilken pension modtager du?
Jeg får mellemste og skønnes at have 1/3 erhvervsevne tilbage = ca. 12 timer om ugen. At jeg så gerne vil have flere timer, det skriver jeg om i en anden tråd lige nu.
Løvinden er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-08-2009, 14:02   #3
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Hejsa og velkommen til.

Øh... er du sikker på, at du kan klare et deltidsjob, når du ikke har prøvet det?

Mange bliver overraskede over, at de ikke engang kan klare en arbejdsprøvning, når man kommer ud i "virkelighedens verden".

Men det kommer selvfølgelig an på, hvor mange timer.

Men du må gerne arbejde nogle timer i løntilskudsjob for førtidspensionister (skånejob), men det kræver kommunens godkendelse.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-08-2009, 14:06   #4
Løvinden
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 29-06 2009
Indlæg: 135
Styrke: 15
Løvinden er ny på vejen
Man må også gerne gerne have et alm. job, der er bare loft for hvor meget man må tjene - afhængig af hvilken pension man får. Når pensionen er 8 år gammel, så er den efter de gamle regler.
Jeg startede for flere år siden - efter en lang sygdomsperiode - i skånejob indenfor mit fag, men har nu en helt almindelig ansættelse på 12 timer om ugen efter overenskomsten i mit fag.
Løvinden er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Arbejde ved siden af sin pension... SanneHansen Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 5 19-02-2014 20:40
Løn/arbejde ved siden af FtP?! Bato Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 1 15-11-2011 22:04
Er det i orden at arbejde ved siden af førtidspension. anetta Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 44 15-04-2010 08:23
Førtidspension og arbejde ved siden af ernasoul Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 1 09-04-2010 09:51
Arbejde ved siden af kontanthjælp? akizuri Alt det andet 4 06-05-2009 15:57




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:37.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension