K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-11-2010, 13:34   #11
shylock
Hjemmevant på K10
 
shylocks avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-11 2008
Lokation: gladsaxe kommune
Alder: 59
Indlæg: 254
Styrke: 16
shylock er ny på vejen
øhhh

til superkok: prøv lige at læs fn´s handicap konvention igennem, ihvertfald de linier som står i min anmeldelse!!!!
__________________
Mvh
Jan
shylock er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-11-2010, 14:47   #12
Hammershus
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-04 2006
Indlæg: 98
Styrke: 19
Hammershus er ny på vejen
hmm....
Jeg forstår ikke helt, hvorfor du mener, der her er tale om diskrimination pga handicap.
Men måske jeg bare ikke har læst dine indlæg rigtigt.

Hvis du f.eks. har en udearbejdende nabo med 10 tommelfingre, der aldrig har haft fingrene nede i en værktøjskasse, må vedkommende vel også tage sig en fridag, eller give nøglen til én, der kan låse op, så håndværkerne kan komme ind i lejligheden.
Eller ringe efter en ven, der kan sætte listerne op.
Eller måske påberåbe sig diskrimination pga de 10 tommelfingre. ;-)

Jeg synes dog, at din arbejdsgiver godt kunne være lidt mere fleksibel.
Hvad hvis du bliver syg, skal det så også meldes med 4-5 dages varsel?

Lyder til at bestyrrelsesmedlemmerne måske føler, du har et heftigt temperament, siden du får påbud om at holde dig på 25 meters afstand samt er indkaldt til møde.
Hammershus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-11-2010, 17:42   #13
blj
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 25-06 2010
Indlæg: 117
Blog Indlæg: 4
Styrke: 14
blj er ny på vejen
ja hvad vil du bruge en kvittering til efter du har sendt en mail til dem ?

Du skiver at curlus kun kan være inde for det offenlige
men jeg læser du kan da kun gå op i §§
men du kan da stadig køre til politiet i din bil ?

der er også en handicap organisation der hedder LEV
blj er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-11-2010, 18:24   #14
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
Citat:
til superkok: prøv lige at læs fn´s handicap konvention igennem, ihvertfald de linier som står i min anmeldelse!!!!
har jeg også gjort og som jeg kan se nu er jeg åbenbart ikek den eneste der ikke syntes der er sket diskrimination pga handicap så kan vi jo sige at hende arbejdeskiver er diskrimination pga handicap og skal vide fri 4-5 dage før så må det også være diskrimination pga handicap men som jeg siger jeg´kan ikke se diskrimination pga handicap desvære er det næste pizza budet kan ikke komme med mad pga tiden osv jaja vi kan bliver ved kunne ikke ladevære
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-11-2010, 21:57   #15
jsn
Mit andet hjem K10
 
jsns avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-01 2009
Lokation: Aalborg
Indlæg: 600
Styrke: 16
jsn er ny på vejen
Citat:
alle i ejerforeningen har fået udskiftet tætningslister i vinduerne, og da håndværkeren var forbi og kigge på vinduerne, kunne han kun komme dagen efter, hvilket ikke var muligt af hensyn til fleksjob, skal have 4-5 dages warning overfor arbejdet.

så efter at have rykket ejerforeningen modtager jeg en mail om at sagen er afsluttet og jeg modtager blot kostpris på gummilisterne så jeg selv kan skifte dem!
Den holder ingen steder.!
De kan ikke kræve at du er hjemme dagen efter, man skal have en mulighed for at kunne planlægge at have en til at være der eller selv få fri.
Men jeg vil dog ikke kalde det diskriminerende, mere et resultat af en bestyrelse som ikke aner en meter om hvordan reglerne er og tingen skal foregå.!

At de så forsøger at tørre den af på den måde, er så en helt anden sag som kun viser deres arrogance.
Jeg ville pænt maile dem at jeg ikke har nogen intentioner om at betale for det tætningsbånd, da du ikke har haft muligheden for at få fri eller få en anden til at være der. Og du derfor selv vil lave aftale med anden håndværker, så du kan få tætnet dine vinduer.

Hvis du klager til kommunen som de stadigvæk er underlagt, vil de højst sandsynlig give dig medhold.


Men hvorfor må du ikke nærme dig dem.??
Og hvad står der i paragraf 25.??

Mvh.
Jsn
__________________
Sigenstrøm.dk
Førtidspension pr. den 01-06-2011
jsn er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Diskrimination af handicappede lovligt! buster Politik og Samfund 1 24-11-2011 18:03
Er det lovligt Sveske37 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 6 06-10-2010 06:59
Må uddannelsesinstitutioner diskriminere handicappede? nilla Dit og Dat 5 09-06-2010 10:51
Er det lovligt? zuza Skal kommuner ikke overholde loven? 14 02-05-2010 22:54
Er det lovligt? lena Skal kommuner ikke overholde loven? 6 30-04-2008 11:35




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:08.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension