K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-11-2010, 14:42   #11
mijaja
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 12-10 2010
Lokation: Aabenraa
Indlæg: 23
Styrke: 14
mijaja er ny på vejen
Taaak for tilbagemeldinger.... I er så kloge:-))) Men det blir man vel efterhånden.

Jeg har idag skrevet et brev og bedt om aktindsigt og det afleverer jeg personligt imorgen med en kvittering.
Derudover kom næste chok... Da jeg var på Reva idag, kom socialrådgiveren... Hun havde snakket med min sagsbehandler på jobcenteret og hun havde fortalt at jeg havde henvendt mig til afd.leder. Og de mente måske at 3 måneders arbejdsprøvning ikke var nok, så snarere 6 måneder.... HVAD???? Reva afsluttede mig efter 5 uger og der sagde jobcenteret nej.... vil de nu putte yderligere 3 måneder på???? Og er det fordi så længe skal jeg ingen penge have.... Jeg er så rasende og dybt målløs....

Er der slet ikke noget loft på, hvor mange arbejdsprøvninger man må udsættes for???

Håber I ved det???

Knus og kram Mijaja
mijaja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-11-2010, 16:10   #12
nilla
Skal snart betale husleje på K10
 
nillas avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-12 2005
Indlæg: 907
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
nilla er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af gunvor Se meddelelser
Hej Nilla.

Sagsbehandlerne har en opfølgningspligt, som er vejlende i forhold til, hvilken matchgr. du er indplaceret i, men pga. den mængde arbejde de sidder med kan mange ikke overholde dette.

Du er jo ikke forpligtet til at ringe til dem medmindre, der sker noget nyt i din sag, som du skal oplyse dem om. Dette har du sikkert underskrevet på et tidspkt. Du har måske fået en ny, som enten lige skal igennem dyngerne el. tager det lidt gelinde med opfølgningspligten.
Tak for svaret Det var jeg glad for at høre Jeg er altid bange for at gøre et eller andet forkert
nilla er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-11-2010, 23:50   #13
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
vil altså lige tilføje at det somme tider kan være en god ide lige at melde ind at man er i live og at man undre sig over den manglede opfølgning ... (på skrift) det gjorde jeg hele vejen igennem og det gjorde at min kommune mistede hele refusion til mig (de var jo blevet gjort opmærksomme på at noget var galt ) og de skulle ligeledes betale noget tilbage til staten ..

det kommer så andre til gode for kommuner kan ikke lide at miste refusion
  Besvar med citat
Gammel 04-11-2010, 12:04   #14
Bang
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2010
Lokation: Struer
Alder: 54
Indlæg: 67
Blog Indlæg: 1
Styrke: 14
Bang er ny på vejen
Jeg har også fået ny sagsbehandler 1/10 2010, jeg er informeret om det pr. brev men jeg har intet hørt fra hende
Bang er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-11-2010, 10:13   #15
Stonie
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 26-05 2010
Lokation: Værløse
Alder: 60
Indlæg: 167
Styrke: 14
Stonie er ny på vejen
Jeg har, igennem de sidste 4 år haft 4 SB. Jeg har været "glemt" 2 gange i længere perioder.
Jeg har kun sjældent oplevet at min SB svare på mine Mails inden for 4-5 uger.
Jeg gør det at jeg "spammer" idioten med gentagelser af mine Mails.....HVER dag.
Det har jeg da også hørt for....hahaha.
Jeg har flere gange skrevet direkte til "Arbejdsmarkedchefen" i kommunen og klaget over manglende respons. Jeg henviser HVER gang til at JEG oveholder reglerene og at de da så sandelig også er forpligtet til at overholde regler og aftaler.
Jeg har ALDRIG fået at vide når jeg har fået ny SB !!!
Jeg er overbevist om at der er en skjult dagsorden der går ud på at køre os trætte.
Det ærgre mig at jeg ikke er arbejdsdygtig og skal udføre arbejde for Kommunen. Jeg er/var Elektriker. Jeg kunne jo komme en Mandag og slukke for strømmen, sige jeg kommer igen Tirsdag og så bare blive væk en 14 dages tid. Så kunne de smage lidt af deres egen medicin.
__________________
"Du er ikke syg nok til at få Førtidspension"....
"Nej, men det bliver jeg inden jeg er færdig med jer"
Stonie er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
sygdagpenge stoppet den trætte Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 22 05-03-2012 01:10
Arbejdsprøvning stoppet Diablo Alt det andet 19 18-11-2011 12:02
Sag er stoppet på ubestemt tid Mille3 Alt det andet 8 15-09-2011 09:41
Stoppet på studie. Hvad gør jeg nu? 6000kolding Alt det andet 36 16-11-2010 15:01
Sygedagpenge stoppet DorteG Din historie 35 21-11-2009 00:37




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:32.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension