K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema Her kan man stille spørgsmål om rehabiliteringsteams og rehabiliteringsskemaer dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-10-2015, 18:36   #21
mukke
Lever på K10
 
mukkes avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2008
Lokation: Kbh.
Indlæg: 1.351
Styrke: 17
mukke er ny på vejen
Ja, det må jeg nok. Tak.
mukke er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-10-2015, 19:49   #22
mukke
Lever på K10
 
mukkes avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2008
Lokation: Kbh.
Indlæg: 1.351
Styrke: 17
mukke er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af tilu Se meddelelser
jeg har været ude for det samme, at min klage ikke nåede frem til ankestyrelsen. Henvendte mig flere gange til KK som helt bestemt mente at den var afsendt...Efter 1 1/2 år nåede den frem...
Behandlede de så din sag UDEN Ankestyrelsens udtalelse?
mukke er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-11-2015, 17:27   #23
mukke
Lever på K10
 
mukkes avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2008
Lokation: Kbh.
Indlæg: 1.351
Styrke: 17
mukke er ny på vejen
Jeg talte med DUKH, som sendte mig en formulering til brug, når jeg skulle bede om en kvittering på, at de havde sendt sagen.
Jeg måtte nemlig rykke to gange uden resultat.
Allerede 2 dage efter havde jeg en bekræftelse med lovning fra Ankestyrelsen på, at man ville behandle sagen indenfor 3 mdr.

Jeg kom til møde med en ny sagsbehandler, der var sat på min sag, - men hende skal jeg nu nok ikke være så ked af. Hun var rent faktisk interesseret i at høre fra VISO.

Det viste sig, at min mentor og jeg har fulgt den forkerte handleplan - fordi vi aldrig fik den rigtige!
Jeg skal altså om igen.
Pension bliver det ikke til, men, som jeg kunne forstå, ville sagsbehandleren prøve at forberede det bedst muligt for en flex-tilkendelse (da hun havde hørt, at jeg har 30 år i det system).
Kan det ikke lade sig gøre, vil det næstbedste være at lade mig suse rundt i ressourceforløb til jeg bliver 65 - i tre år!
Med de indgreb, regeringen truer med overfor KH modtagere er jeg parat til det, - selvom det ikke lige var det liv, jeg har drømt om.

Tænk, hvis jeg havde fået min ASF diagnose for nogle år siden, havde jeg haft pension og ret til et liv. Suk.
mukke er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-11-2015, 18:40   #24
sortepigen
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-02 2014
Lokation: Guldborgsund
Indlæg: 945
Styrke: 11
sortepigen er rigtig godt på vej
Kære Mukke

jeg har desværre ingen gyldne råd til dig, men jeg kan ikke lade være med at tænke, at , hvis jeg var i lign. situation idag, så havde jeg pakket samtlige sagsakter i min sag, og overdynget dem inde på borgen, indtil nogen for h.......da fattede hvor ofte de klokker rundt i det i uhørt grad i kommunerne på borgerens bekostning man skulle dælme tro de var amatører dem der sidder med sagerne

og så siger vores nye "søde" beskæftigelsesminister at borgeren bare kan klage, men det KAN man jo ikke i en sag som din hvor man i årevis bliver kørt rundt i manegen pga sagsbehandlingsfejl x 100.

undskyld men det skulle ud, for det er f..... ikke i orden hvad du udsættes for, jeg ønsker dig alt det bedste og håber der snart bliver ro om din sag, til gavn for din livskvalitet.

mange hilsner sortepigen
sortepigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-11-2015, 11:16   #25
mukke
Lever på K10
 
mukkes avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2008
Lokation: Kbh.
Indlæg: 1.351
Styrke: 17
mukke er ny på vejen
Problemet er, at diverse ulovlige udsagn ikke figurerer - og jeg var blåøjet og ikke kritisk nok til at bede om alt på papir og med paragrafs nævnelse.

Det kan godt være, at jeg gør som du siger. Skal lige have mig en ny kopimaskine.

Ny sagsbehandler bad mig fremstille mit sagsforløb igen som jeg har oplevet det, samt kommentere indstillingernes ordlyd vedr. mig selv, efter at hun havde lyttet opmærksomt til mig i ½ time.
Det er første gang, jeg er blevet bedt om det.

Sidst redigeret af mukke; 04-11-2015 kl. 11:21.
mukke er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-11-2015, 01:23   #26
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
anke ikke sendt videre til ankestyrelsen

Endnu en Kafka historie. Åbenbart er man nødt til, at bede om aktindsigt hver eneste gang man så meget som møder eller taler med en i Kommunen. Jeg vil fremover ikke vente på, at de videresender noget som helst, men møde op personligt og hente akter og herefter aflevere til rette område, og bede om kvittering eller hvis man men bor for langt væk, sende alt anbefalet.
Allerede for flere år siden holdt jeg op med at sende til ASK, men troppede op.
Her forsvandt papirer nemlig også. Jeg fik dog ikke kvittering, men det har jeg lært nu. Så kan de jo bagefter sige, at man har masser af ressourcer. Det er et minefelt.
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-11-2015, 19:06   #27
tilu
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2011
Lokation: Frederiksberg
Alder: 61
Indlæg: 30
Styrke: 13
tilu er ny på vejen
nej, den skulle ind over ankestyrelsen.
tilu er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-11-2015, 22:50   #28
mukke
Lever på K10
 
mukkes avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2008
Lokation: Kbh.
Indlæg: 1.351
Styrke: 17
mukke er ny på vejen
Nu skal jeg ti Den sociale Retshjælp for at skrive fuldmagt, da det er en derfra, der oprindeligt skrev klagen - ellers må de ikke bruge den. Snøbelerne i kommunen har altså ikke sendt den afsted før jeg bad om kvittering.
'Kafka"? Åh jo.
mukke er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:18.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension