K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 30-09-2013, 11:54   #1
Hvidkraemer
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2013
Indlæg: 7
Styrke: 0
Hvidkraemer er ny på vejen
Thumbs down Rehabilitetsteam

Jeg fik afvist fleksjob i april, men finder nu ud af, at der ikke var en uvildig læge i teamet, altså en læge der ikke er betalt af Rebild Kommune, samtidig, var min ressourceplan ikke opdateret, var lavet 9 mdr. Før. Rebild kommune brugte ders egen betalte lægekonsulent Mogens Baggers udtalelser, hvor han afviser 5 rheumetologer og egen læges journaler - den lægekonsulent er skyld i mange ødelagte liv - når man klager behandler den betalte lægekonsulent selv klagen. Og jeg klager over rehabiliteringsteamets afslag og behandling af mig (arrogance, mistro, løgne) disse klager behandler de selv. Hvad gør man? Det føles som, at sidde i en gummicelle, ingen hører dig.
Har kontaktet borgmester og 13 lokalpolitikere uden resultat.
Hvidkraemer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-09-2013, 11:58   #2
Nøgne tær
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2013
Indlæg: 1.878
Styrke: 12
Nøgne tær er rigtig godt på vej
Når man henvender sig til politikere i denne tid op til valg, er det ekstra vigtigt at "trykke" på de knapper, der hedder...

Husk du er folkevalgt !
Husk du hæfter personligt for hvad der foregår i forvaltningen !
Nøgne tær er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-09-2013, 12:33   #3
Hvidkraemer
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2013
Indlæg: 7
Styrke: 0
Hvidkraemer er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Nøgne tær Se meddelelser
Når man henvender sig til politikere i denne tid op til valg, er det ekstra vigtigt at "trykke" på de knapper, der hedder...

Husk du er folkevalgt !
Husk du hæfter personligt for hvad der foregår i forvaltningen !
I mit tilfælde har de total ignoreret mine henvendelser, har så skrevet et læserbrev tl nordjyske! men de ønsker det kortet! så både navne og handlinger går tabt. Det er faktisk ikke muligt, at blive hørt.
Hvidkraemer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-09-2013, 12:39   #4
Nøgne tær
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2013
Indlæg: 1.878
Styrke: 12
Nøgne tær er rigtig godt på vej
Jeg har selv haft meget god erfaring med en borgmester her i Cph, hvor jeg holdt ham op på sit personlige ansvar... jeg skal love for at der var ingen mellemled i kommunikationen mellem ham og mig !

Denne politiker stiller desværre ikke op nu, han har sikkert haft for meget at gøre, som følge af at han er en politiker med samvittighed.
Nøgne tær er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-10-2013, 17:56   #5
Hvidkraemer
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2013
Indlæg: 7
Styrke: 0
Hvidkraemer er ny på vejen
Som at sidde i en gummicelle

Problemet er, at lige meget, hvor mange åbenlyse brud på loven Rebild kommune laver! Bliver man ignoreret, eller de påstår de ikke har lavet fejl/lovbrud. Den eneste mulighed er Ankestyrelsen, og de har lige givet besked om en ventetid på min. 11 måneder. Så de kan kvit og frit gøre som de vil - mit fagforbund krifa ønsker ikke, at hjælpe - om det er dovenskab eller ligegyldighed eller simpelthen manglende evner ved jeg ikke?
Hvidkraemer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-10-2013, 22:36   #6
Nøgne tær
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2013
Indlæg: 1.878
Styrke: 12
Nøgne tær er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hvidkraemer Se meddelelser
mit fagforbund krifa ønsker ikke, at hjælpe - om det er dovenskab eller ligegyldighed eller simpelthen manglende evner ved jeg ikke?
Det er fordi det er en discount-butik... man får hvad man betaler for og SLUT.

Jeg har ingen problemer med at få det jeg betaler for i HK... mine penge er sandelig givet godt ud.
Juridisk hjælp i pensionssag.
Erstatningssag omkring uretsmæssig fyring af fleksmedarbejder.
Karriere rådgivning og seriøs hjælp til jobsøgning.
Fine kurser og mange arrangementer, alle med det helt store frokostbord.
Der er aldrig noget der koster ekstra !

Sidst redigeret af Nøgne tær; 01-10-2013 kl. 22:41.
Nøgne tær er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-10-2013, 09:21   #7
jomfruen
Klart Afhængig af K10
 
jomfruens avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-06 2008
Lokation: Århus
Alder: 68
Indlæg: 474
Blog Indlæg: 1
Styrke: 16
jomfruen er ny på vejen
Vil lige sige min mand er medlem hos Krifa og der er alt den hjælp vi kan ønske os.

Krifa fører 2 arbejdsskadesager og han har fået tilbud på hjælp fra socialrådgiver
flere gange ...der har aldrig på noget tidspunkt været problemer tvært imod utrolig søde og hjælpsomme så discount nej overhovedet ikke.

Vil lige tilføje jeg har været medlem i en af de såkaldte "almindelige" fagforeninger og der var absolut ingen hjælp at hente kun snobberi og det må du selv klare.

Hans forløb har varet ca. 2 år og har lige igår været for rehab teamet og bevilliget fleksjob 7 timer om ugen.
__________________
Nu med blog http://www.k10.dk/blog.php?b=409
jomfruen er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:45.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension