K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-04-2010, 17:34   #21
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Criket jeg har heldigvis en af de der geniale mail hvor jeg kan søge og jeg har ledt og ledt men som jeg kan se det jeg har liggende så lykkedes det heller ikke Lone Møller at komme noget nærmere og der kom vist et valg i vejen (og siger vist og vist har noget med hukommelsen så bliver selv engang imellem overrasket over mine egne tråde he he ) men jeg skal prøve at se i alle mine gamle mail fra div politikkere men det kommer vist lige til at tage et par dage eller fem ....

Andersine jeg for min del vil blive meget glad hvis du kunne grave noget frem og ja du har helt ret , det er en komplet latterlig ting , hvorfor kan kommunen bestemme at det skal være tidsbestemt men borgeren kan ikke søge om det, og man skal være stationær uden mulighed for bedring men hvis det er uforudset sygforløb kan den komme til revurdering .. ingen logik i det og hvad værre er , hvis en borger får en pension med revudering så bliver de så lettet over freden at de ikke orker at anke den pension ... og det resultere at de mange gange begynder at frygte revuderingen et til to år før den er der (sagt af en der kender en af dem med revurdering )
  Besvar med citat
Gammel 17-04-2010, 18:10   #22
Cricket
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 08-10 2009
Lokation: København
Indlæg: 6
Styrke: 0
Cricket er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser
Criket jeg har heldigvis en af de der geniale mail hvor jeg kan søge og jeg har ledt og ledt men som jeg kan se det jeg har liggende så lykkedes det heller ikke Lone Møller at komme noget nærmere og der kom vist et valg i vejen (og siger vist og vist har noget med hukommelsen så bliver selv engang imellem overrasket over mine egne tråde he he ) men jeg skal prøve at se i alle mine gamle mail fra div politikkere men det kommer vist lige til at tage et par dage eller fem ....

Andersine jeg for min del vil blive meget glad hvis du kunne grave noget frem og ja du har helt ret , det er en komplet latterlig ting , hvorfor kan kommunen bestemme at det skal være tidsbestemt men borgeren kan ikke søge om det, og man skal være stationær uden mulighed for bedring men hvis det er uforudset sygforløb kan den komme til revurdering .. ingen logik i det og hvad værre er , hvis en borger får en pension med revudering så bliver de så lettet over freden at de ikke orker at anke den pension ... og det resultere at de mange gange begynder at frygte revuderingen et til to år før den er der (sagt af en der kender en af dem med revurdering )
LOL - alt hvad der kan være til hjælp eller bare oplysning vil være hjerteligt velkomment.
1000 tak for al jeres hjælp
Cricket er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Sygedagpengeophør/varighed Adi_k Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 10 28-04-2011 00:07
2 mandlige venner på ny ordning leve sammen i en begrænset periode? nybruger Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 10 21-07-2010 23:58
Førtidspension - Men for en begrænset periode? Kirsten68 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 5 13-05-2010 01:32
Ændret praksis hos Retslægerådet får begrænset betydning for arbejdsskadesager Webmaster Nyt fra Ankestyrelsen 0 09-04-2010 10:30
Varighed 4-5 år udløser pension ved syndromlidelser zuza Nyt om loven 3 23-07-2008 21:29




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:34.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension