K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > At søge førtidspension

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

At søge førtidspension Gode råd og tips til dem der igang med at søge førtidspension

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-01-2013, 02:30   #21
Leduce
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-04 2010
Lokation: gladsaxe
Alder: 45
Indlæg: 233
Styrke: 15
Leduce er ny på vejen
Jeg har fået ftp her fra d. 1 januar pga min depression og panikangst så det kan godt lade sig gøre..

Men er ret sikker på jeg evt havde ventet længere hvis det ikke var for min rigtige gode psykiater som har støttet mig hele vejen igennem. Han var tosset tilsidst på jobcenteret og hvad de gjore ved mig med deres arbejdsprøvninger..

I de sidste udtalelser fra ham af er der rigtig mange udråbstegn

Så det jobcenteret prøver med at sige at det ikke kan lade sig gøre er en direkte løgn!
Leduce er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-01-2013, 20:57   #22
LM Fyn
LM Fyn
 
LM Fyns avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-03 2011
Indlæg: 264
Styrke: 14
LM Fyn er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Metteris Se meddelelser
Hej, jeg vender lige tilbage til tråden.

Arbejdsprøvning blev det ikke til den gang, og det er nu ca et halvt år siden.
Jeg slutter i mit behandlingsgforløb til april og derefter ved jeg ikke hvad der skal ske. Jeg vil blive tildelt en Kontaktperson i distrikspsykiatrien, og nogen som kan varetage min medicinering. Men derudover er der ikke udmiddelbart udsigt til andet.

Er der nogle som har nogle gode råd til hvad jeg kan gøre?
Jeg har det jo okay, men jeg har ingen energi og den energi jeg har går til at sørge for at få mig selv i bad bare engang imellem.

Jeg har virkelig værdsat jeres tidligere råd og input. Mange tak.

Hej

Nu venter jeg selv på afgørelse fra BAN, min sag blev der givet afslag på selvom der stod at jeg ikke kunne forsøge mig selv hverken helt eller delvist, derudover er min funktionsevne nedsat til det ubetydelige i forhold til løngivende arbejde, så det fik mig helt ned.

Men tab ikke modet, jeg afventer svar i april ca - og går det ikke, så kommer der advokat på.

Min optimisme steg lidt da jeg læste dette link

http://www.dr.dk/P1/orientering/inds...37_1_1_1_1.htm

Jeg er selv 29 åg døjer med psykiske sygdomme, kan dårligt læare mine egne børns leg, jeg har det rent ud sagt a H til.

Men giv ikke op, bare du har papirer på at du din funktionsevne/arbejdsevne er nedsat til, ja lig nul og at du ikke kan forsøge dig selv hverken helt eller delvist, så er der chance for FTP, men jeg siger ikke at det bliver nemt, og uden kamp, husk på - man skal nærmest være rask for at være syg, men er du i tvivl om noget så spørg endelig herinde, der er meget hjælp at hente!!!!!!!
LM Fyn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-01-2013, 20:57   #23
B871008
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2013
Indlæg: 6
Styrke: 0
B871008 er ny på vejen
Og hvor er det dog tit at det sker, at kommunen og lægekonsulenterne lyver for at spare penge. Det er en skandale, og INGEN vil gøre noget ved det. Alle glider af.
B871008 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
paragraf 100 v. psykisk sygdom? hejhejhej Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 11-04-2013 16:36
Støttekontaktperson og livsindhold med psykisk sygdom Stuen Alt det andet 3 24-10-2012 23:35
Hvad rager dem? (psykisk sygdom) Jom Alt det andet 30 20-01-2012 07:55
Hjælp ved psykisk sygdom vallud Alt det andet 9 12-01-2011 17:29
FTP på baggrund af psykisk sygdom. journaliststud Din historie 14 07-05-2009 11:14




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:55.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension