K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > At søge førtidspension

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

At søge førtidspension Gode råd og tips til dem der igang med at søge førtidspension

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-11-2008, 13:35   #41
mugge
Hvor skulle jeg ellers være
 
mugges avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-03 2008
Indlæg: 187
Styrke: 17
mugge er ny på vejen
Hejsa - jeg har også ADHD, og du kan læse mine genvordigheder med systemet under mit indlæg der hedder "ADHD". Min sag har været årevis undervejs, og jeg er på kontant-hjælp så de sylter min sag så meget de kan! Hav alt på skrift og få fat i gratis advokat bistand fra borgerservice, hvis der er noget du er utilfreds med. Og kom igang med den resourceprifil så hurtigt som muligt. Du kan evt. bede advokat om at skrive et strengt brev til dem. Det var hvad jeg gjorde, men selvom min resourceprofil er blevet belyst, så har jeg stadig ikke fået svar.
Held og lykke med det - og husk at få medecin fra din psyk. Jeg er selv på Methyphenidat (ritalin) og lykkepiller (cipralex) ellers ville jeg nok have gjort selvmord for længst. Alt i alt er jeg ret glad for min psyk, som også bakker mig op, desværre er det ikke ham der skal give mig ftp, men den spareivrige kommune.
mugge er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-11-2008, 18:35   #42
Kathrine
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 01-08 2008
Indlæg: 83
Styrke: 16
Kathrine er ny på vejen
Hej!

Tak for tilbagemeldingerne!

Uha, så må jeg hellere igang med at ringe til dem, hvis jeg ikke har hørt noget i denne uge!!

Det lyder som en god ide selv at begynde på resourceprofilen pr skrift.

Kh
Kathirne
Kathrine er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-09-2009, 19:10   #43
maltheboy
På vej til at lære K10
 
maltheboys avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-09 2009
Lokation: Holstebro
Alder: 43
Indlæg: 5
Styrke: 0
maltheboy er ny på vejen
Behandlingsmuligheder udtømte ?

Er selv lidt I samme situation.
Er ved at få bedømt min pensionssag og ALLE mine behandlingsmuligheder er udtømte som flere fagpersoner også har skrevet.

Er det ALFA OMEGA for at sagen går igennem ?
maltheboy er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvordan er førtidspension udregnet? Blueeyez Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 9 16-05-2013 20:16
Hvordan er chancen for førtidspension? Najah At søge førtidspension 7 01-11-2012 20:39
Førtidspension hvordan ??? SortenMuld At søge førtidspension 6 16-02-2012 00:18
Hvordan får med en førtidspension... markvart Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 5 04-04-2011 04:11
Hvordan beregnes førtidspension? Fiselback Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 2 03-09-2010 10:32




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 02:16.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension