K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > At søge førtidspension

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

At søge førtidspension Gode råd og tips til dem der igang med at søge førtidspension

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-11-2008, 23:00   #91
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Syntes lige at det er værd at bide mærke i Odenseanerens indlæg, jeg har også en veninde der fik genoptaget sygedagpengene fordi hun var i a-kasse
  Besvar med citat
Gammel 18-11-2008, 23:16   #92
Viper
Afhængigheds tegn af K10
 
Vipers avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2008
Lokation: Odsherred
Alder: 63
Indlæg: 319
Blog Indlæg: 5
Styrke: 16
Viper er rigtig godt på vej
Øhhh, er der lige nogen, der kan oplyse Viper og mig om varighedsbegrænsningen, for jeg (Hyanna) er sq stadig fuldt medlem med a-kasse og det hele, fordi jeg endnu ikke har opbrugt min dagpengeret, før jeg blev syg ...... Øøøeh, troede jeg ????

Nææææh, Nu ringer jeg sq godt nok til fagforeningen SL, for NU vil jeg sq ha' nogle svar!!!

Knuzer Hyanna
__________________
Failure Is Not an Option. (Gene Krantz, Mission Control, Apollo 13)

Enhver soldat kan slå ihjel, men kun den sande kriger kæmper for at redde liv. Any Soldier Can kill, but only the true warrior fights to save lives. (russisk ordsprog)

Sidst redigeret af Viper; 18-11-2008 kl. 23:23. Årsag: Åh gud, NU laver jeg kraftpetervælt'me den samme fejl som Viper plejer at lave, sorry!
Viper er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-11-2008, 09:47   #93
Odenseaneren
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 26-03 2008
Indlæg: 525
Styrke: 17
Odenseaneren er rigtig godt på vej
varighed

alt om varighed 1 år med mulighed for forlængelse er for sådan rigtig nok. Men..... Det er for den diagnose/de symptomer man bliver sygemeldt for.

Kommer der nye diagnoser/nye lægelige oplysninger så er det muligt at få genoptaget sygedagpengene på nye oplysninger. Hvilke nye oplysninger der skal det og hvordan de hitter ud af det, ved jeg ikke nøjagtigt (måske det hjalp lidt at jeg også stod frem i lokalsprøjten )

Håber I kan bruge det

(jeg fik afslag pga. kommunen mente det var psykisk. Da jeg fik erklæring fra smerteklinik om at det IKKE var psykisk så kunne jeg få ny sygedagpengeperiode)
Odenseaneren er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-11-2008, 10:23   #94
Helenevind
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2008
Lokation: Vejen
Indlæg: 212
Styrke: 16
Helenevind er ny på vejen
Hejsa

Nu har jeg snakket med min fagforening, og hende damen vidste ikke ret meget om det, men hun ville få deres socialrådgiver til at ringe til mig, så kunne jeg få en snak med hende. Så må vi se om hun gør det denne her gang, for min fagforening har været nogle spader til at hjælpe mig igennem min meget lange sag.

Nå, men damen var sød nok og hun ville sende mig et skema så jeg kunne få nedsat mit kontigent pga. manglende indtægter.

HIlsen Helene
__________________
Der er ingen problemer, blot udfordringer der skal løses
Helenevind er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-11-2008, 16:44   #95
Kathrine
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 01-08 2008
Indlæg: 83
Styrke: 16
Kathrine er ny på vejen
Hej!

Jeg ved godt, at I er kommet lidt videre i diskutionen, men jeg synes bare, at begrundelsen for det afslag er helt grotesk:

Der er igennem det aktuelle og tidligere sagsforløb demonstreret gode intellektuelle evner skriftligt og mundtligt, og de er også demonstreret viljestyrke og udholdenhed.

Det betyder jo, at ALLE velformulerede folk der ikke har begået selvmord (altså demonstreret viljestyrke og udholdenhed) ikke er berettiget til FP, uanset hvad!

Du har jo ikke søgt FP pga. nedsat intelligens og ringe formuleringsevne, så det giver ingen mening overhovedet. De kunne lige så godt skrive at afslaget er begrundet i, at du stadig er levende.

Det er simpelthen så langt ude, at man bliver gal i skralden!

Kathrine er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvilke oplysninger bruges til vurdering af førtidspension? Stjerner Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 5 01-04-2013 20:28
Ansøgning om førtidspension Putte2 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 12 01-10-2012 20:48
Førtidspension. Ansøgning Adi Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 11 21-02-2011 12:55
Afgørelse på sygedagpenge - vurdering ønskes Helenevind Alt det andet 9 22-11-2008 06:13
ansøgning om førtidspension nov. 96 bobo Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 11 29-06-2008 20:02




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:59.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension