K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > At søge førtidspension

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

At søge førtidspension Gode råd og tips til dem der igang med at søge førtidspension

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-01-2014, 01:54   #51
Nøgne tær
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2013
Indlæg: 1.878
Styrke: 12
Nøgne tær er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af popiae Se meddelelser
Da du har været i op til flere lignende forløb, som jeg læser det, virker det foreslag, som endnu en udsættelse af din endelig afklaring.
Hvis det er de 12 ugers forløb du taler om, så kan det da godt ske det ligner, men i mine øjne kan det være den, måske, eneste åbning i forhold til at få gang i en afklaring.

Det er trods alt bedre at deltage i et forløb der måske kan føre noget med sig, frem for at stå med korslagte arme og vente på et mirakel.
Nøgne tær er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-01-2014, 08:21   #52
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Nøgne tær Se meddelelser
Hvis det er de 12 ugers forløb du taler om, så kan det da godt ske det ligner, men i mine øjne kan det være den, måske, eneste åbning i forhold til at få gang i en afklaring.
Jeg ville nok sende sb en mail, med spørgsmål om, hvad formålet med de 12 uger er.

Hvis du ikke får svar inden 14 dage klager du til jobcenterchefen.
Til dette kan du få hjælp herinde.

Jeg kan dårligt forestille mig, at hun vil svare dig, at det ikke har noget formål.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.

Sidst redigeret af Vovse; 16-01-2014 kl. 08:27.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-01-2014, 08:48   #53
Manse8
Elsker at være her på K10
 
Manse8s avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2011
Indlæg: 55
Styrke: 14
Manse8 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Jeg ville nok sende sb en mail, med spørgsmål om, hvad formålet med de 12 uger er.

Hvis du ikke får svar inden 14 dage klager du til jobcenterchefen.
Til dette kan du få hjælp herinde.

Jeg kan dårligt forestille mig, at hun vil svare dig, at det ikke har noget formål.
Hej.

Sikke en masse gode råd , lige nu skal jeg vist læse det hele igennem og forsøge at samle/skrive dem ned så jeg kan overskue dem

Men med hensyn til de 12 uger , så var meningen med dem at det var et forsøg på at bedre min situation , hvilket i sig selv er meget fint , men problemet er bare at jeg har som skrevet været til samtaler både hos Neurologer / psykologer / Psykiatere som alle intet har at tilbyde mig , derfor kunne jeg ingen mening med de 12 uger !

Er jeg helt gal på den der ?

Min Sb sagde selv flere gange i tlf at selv hvis jeg deltog i de 12 uger , så ville jeg stadig ikke komme i arbejdsprøvning. Og hvis de 12 ugers kursus ikke havde lavet en bedring hos mig måtte vi finde på noget nyt at sende mig til !!

I mine øjne har det ingen ende med hvad de kan finde på og ud fra hvad jeg kan fornemme hos jer , så ville en afklaring være på sin plads nu eller hvad ?
Manse8 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-01-2014, 08:52   #54
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Har du fået aktindsigt i din sag?
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-01-2014, 09:24   #55
Manse8
Elsker at være her på K10
 
Manse8s avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2011
Indlæg: 55
Styrke: 14
Manse8 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Har du fået aktindsigt i din sag?
Nej ikke endnu , søger idag !

Har på fornemmelsen at der ikke står særligt meget om noget , selvom jeg i år har været i systemet i 8 år .

Det var en tidligere sb der sagde til mig " mellem os , så har din sag været tabt mellem 2 stole"

Kan det ende med at blive en fordel for mig hvis de intet har foretaget sig i min sag gennem alle disse år eller er det en bagdel ?
Manse8 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-01-2014, 10:18   #56
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Du skal i en eller anden form for afklaring af din restarbejdsevne.

Og når din tilstand nu er stationær, kan det, kun gå for langsomt, da det allerede har taget for lang tid.

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-01-2014, 10:34   #57
Manse8
Elsker at være her på K10
 
Manse8s avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2011
Indlæg: 55
Styrke: 14
Manse8 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af popiae Se meddelelser
Du skal i en eller anden form for afklaring af din restarbejdsevne.

Og når din tilstand nu er stationær, kan det, kun gå for langsomt, da det allerede har taget for lang tid.

VH Popiae
Min sb var totalt afvisende for at jeg skulle i en eller anden form for afklaring , da hun mente at der stadig var muligheder for bedring af min tilstand !!

Har lige fået min fagforening med ind i sagen igen eftersom jeg ikke magter at stå alene og at der er kommet nyt siden sidst de var med i 2012..
Manse8 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:28.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension