K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-02-2012, 22:55   #1
KatrineB
Afhængigheds tegn af K10
 
KatrineBs avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2006
Lokation: Mariagerfjord
Alder: 42
Indlæg: 363
Blog Indlæg: 9
Styrke: 18
KatrineB er ny på vejen
Så har jeg haft møde igen.

Se evt min blog


Jeg havde min jobkonsulent bostøtte kordinator og min søster med,vores møde var entlig okey jeg fik da sagt min mening om ik andet.

Jeg har det jo rigtig godt med min psyke nu her da det ligeså stille lysner derude og solen for mere magt og det,så nu føler jeg bedre at jeg kan magte mit arbejde hvilket jo er rigtig dejligt.

Men min kordinators mening om mig på arbejdspladsen var så en anden øvs,hun syntes ikke at det går bedre for mig,jeg skal komme mere ind i krogene når jeg gør rent hos beboerne,jeg holder for lange pavser til at jeg har 20 timer om ugen hvilket er løgn og latin nok mere en gang misundelse fra kolegers side vil jeg mene.

mine koleger føler lidt at jeg ikke kan arbejde selvstændigt og skal være barne pige for mig,det er blevet snakket om på et eller andet møde som jeg ikke har deltaget i.

Jeg har 4 mdrs opsigelse hvor jeg ikke ved om jeg er købt eller solgt eii altså gider snart ikke mere.

Godt at jeg skal snakke med min psykriater på tirsdag og håber han forstår mig.

Kh Katrine
KatrineB er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-02-2012, 23:11   #2
heidi kastrup
Afhængigheds tegn af K10
 
heidi kastrups avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-03 2011
Lokation: Brønderslev
Alder: 49
Indlæg: 381
Styrke: 14
heidi kastrup er ny på vejen
Har ikke så meget at sige til dig andet end at du lige får et kæmpe kram :-)
Kan fristes til at sige, at der må være en anden arbejdsplads som har fortjent dig mere end denne....De virker temlig utaknemmelige.....
Heidi
heidi kastrup er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-02-2012, 23:35   #3
KatrineB
Afhængigheds tegn af K10
 
KatrineBs avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2006
Lokation: Mariagerfjord
Alder: 42
Indlæg: 363
Blog Indlæg: 9
Styrke: 18
KatrineB er ny på vejen
mange tak skal du have Heidi

Der varmer alt meget
KatrineB er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-02-2012, 00:17   #4
§ABC
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2012
Indlæg: 316
Styrke: 13
§ABC er ny på vejen
Hvis jobbet ikke går godt og de føler du har brug for lidt ekstra støtte... som de så kalder barepige, så kan man etablere en mentor ordning hvor virksomheden får penge for atten anden medarbejder giver lidt ekstra støtte.
Det er selvfølgelig ikke en man går sammen med hele tiden, men en man kan bruge, eller en der kan fortælle at nu er det ikke helt i top, lad op prøve at gøre sådan her...

En mentor kan også være en hjælp i forhold til misundelse, for der har man en at vende det med når man føler det bliver...
Og også en der kan bryde andres misundelse som de kun lufte internt.

Ang. pauser, så er det så alvorligt vigtig at det er skrevet ind i kontakten for eller risikerer man slet ingen at få.

OG JEG VIL SIGE TIL ALLE, ANG. ANSÆTTES I FLEKSJOB, I SKAL SLÅ HÅRDT NED ALLEREDE VED FØRSTE TEGN PÅ MISUNDELSE PÅ JERES ARBEJDSPLADS, OGSÅ SELVOM DET ER EN AF DE FØRSTE DAGE I ANSÆTTELSEN.
LADER MAN DEN GÅ UKOMMENTERET HEN, BLIVER DET ALDRIG BRUDT.
§ABC er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-02-2012, 20:41   #5
KatrineB
Afhængigheds tegn af K10
 
KatrineBs avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2006
Lokation: Mariagerfjord
Alder: 42
Indlæg: 363
Blog Indlæg: 9
Styrke: 18
KatrineB er ny på vejen
Det med en mentor

vil jeg da lige lufte for min jobkonsulent

God weekendt
KatrineB er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-02-2012, 22:22   #6
KatrineB
Afhængigheds tegn af K10
 
KatrineBs avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2006
Lokation: Mariagerfjord
Alder: 42
Indlæg: 363
Blog Indlæg: 9
Styrke: 18
KatrineB er ny på vejen
Glemte lige

Da jeg jo mere eller mindre har hostet og haft undt i min hals hele dagen i dag var jeg jo nødtil at melde mig syg,jeg skal så ringe inden kl 12 og sige om jeg er klar til på mandag og det gjorde jeg så,jeg fik så min kordinator i røret hvor hun så sagde til mig at jeg da bare kunne tage et tørklæde om halsen det gør vi andre da og så møde op afligevel,

jeg sagde så til hende at sådan var det altså ik i mit tilfælde nårhnej okey det var heller ik sådan ment siger hun så,typisk når hun er stresset men sådan en behandling har jeg aldrig nogensinde fået før derude og til april køre jeg på mit 3 år.

jeg blev faktisk ked og vred da jeg havde lagt røret.

jeg er spændt på og møde op på mandag hvad mon hun så finder på.

vh Katrine
KatrineB er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-02-2012, 22:29   #7
MarianneNM
Klart Afhængig af K10
 
MarianneNMs avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-01 2011
Lokation: Vrå, Nordjylland.
Alder: 60
Indlæg: 432
Styrke: 14
MarianneNM er ny på vejen
Det lyder til at være et rigtig træls sted du er på - det er ikke rart at høre. Et plejehjem skal være en rummelig arbejdsplads. Håber, at du kan få et andet sted at være - det der lyder forfærdeligt.
Marianne
MarianneNM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-02-2012, 15:24   #8
KatrineB
Afhængigheds tegn af K10
 
KatrineBs avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2006
Lokation: Mariagerfjord
Alder: 42
Indlæg: 363
Blog Indlæg: 9
Styrke: 18
KatrineB er ny på vejen
Marianne

Ja det er bestemt heller ikke rart kan du tro.
Min arbejdsplads var meget rummelig da jeg startede og 2 år frem indtil der så skulle spares nogle medarbejdere væk i efteråret 2011 jeg var selfølgelig glad for at det ik var mig som skulle sparres væk,men så er min kordinator blevet mere og mere stresset på afdelingen og det er så gået ud over mig nu detsværre da det er min chef,ifølge hende er det jo mig som er meget sårbar og tager tingene så nært.

vh katrine
KatrineB er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-02-2012, 18:23   #9
Te-pigen
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 15-09 2011
Indlæg: 532
Styrke: 13
Te-pigen er ny på vejen
Katrine, jeg tror også at de ønsker at være rummelig, men de har bare ikke de muligheder da de er så pressede tidmæssigt og derfor bliver stressede og så er det desværre sådan nogle som os det går ud over.

Dette er selvfølgelig ikke okay, men jeg tror faktisk ikke at det er personligt ment mod os, men det er jo bare sådan man opfatter det og kan de ikke finde ud af at lade være med det, så er det ikke der man skal være.

Disse arbejdsplader er der jo desværre nogle af, og så skal man væk derfra, for vi skal også have det godt....

Som jeg læser din "sag" vil jeg sige at du skal væk derfra, for de kan ikke rumme en de ikke kan koste rundt med, og få til at gøre som de vil have.

Håber du en dag kommer væk, og hen et sted de kan/vil forstå dine behov.
Te-pigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-02-2012, 19:19   #10
§ABC
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2012
Indlæg: 316
Styrke: 13
§ABC er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af KatrineB Se meddelelser
...ifølge hende er det jo mig som er meget sårbar og tager tingene så nært.
Men nu er det jo også dig der er i en speciel situation, og derfor er ansat på nogle særlige vilkår.

Så længe du møder på job, forsøger at gøre det så godt som muligt, og at det udelukkende handler om at du ikke får støtte nok, kan de ikke røre dig, før der er afprøvet alverden.
Men melder du dig syg, så går sagen jo sin gang, og der er formodentlig ingen vej tilbage.

Når man er i fleksjob i offentlig virksomhed, går ud fra at din arbejdsplads er det.
Så skal arbejdsgiver virkelig arbejde på sagen med henblik på at fastholde medarbejdere ansat i fleksjob, det siger de sociale kapitler.
Går de ikke til det yderste i forsøget på at fastholde, så kommer vi til det med erstatninger, hvilket jeg selv lige har fået for uberettiget fyring fra fleksjob.

Hold ud, så længe det kun er dit handicap der stiller sig i vejen, så kan de i første omgang ikke få noget særligt ud af at stå og prøve og skubbe dig ud af arbejdspladsen, altså med mindre du indgår et forlig, og forsvinder på den måde, men der skal du lige have jobkonsulent fagforening med ind over for at få alt skrevet så du ikke kommer i klemme.
§ABC er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Jer der har eller har haft bostøtte KatrineB Alt det andet 2 25-01-2013 21:49
Været til Møde igen. Jeg er målløs. Wodpoulsen Alt det andet 9 24-06-2011 22:15
Også MIN sb har haft ringet.... Flower Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 13 20-11-2010 11:11
Indkaldelse til møde igen Psychocowboy Din historie 0 10-11-2009 12:55




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:20.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension