K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-10-2009, 21:44   #1
mrbonn
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 18-10 2008
Lokation: Holstebro
Indlæg: 7
Styrke: 0
mrbonn er ny på vejen
Definition af arbejdsopgave

Hej

Jeg er igang med at forsøge at få godkendt et fleksjob.
Min kommune ville gerne have mig igang på en deltidssygemelding, hvilket firmaet og jeg fandt en løsning på, og som jeg er startet på.

Jeg "krævede" at denne deltidssygemelding kunne bruges som arbejdsvurdering, hvilket kommunen bekræftede. Desvære har de ikke skrevet det i det netop fremsendte referat, men det vil jeg forsøge at få indført som aftalt.

Mit spørgsmål er helt konkret, hvordan definere man juridisk en arbejdsopgave ændring?

Jeg har fået fjernet en del opgaver i mit job, og dermed er min stilling blevet væsentligt ændret, men jeg løser jo fortsat mine opgaver på min PC, og jeg bruger mange af de samme programmer (office pakken) Men jeg bruger også andre nye systemer. Hvis jeg var mekaniker og skulle testes på et kontor, så var det jo lige til....

Har ankenævnet eller andre lavet en afgørelse på dette så man kan få en defination af arbejdsopgave ændring, så jeg kan sikre mig at jeg overholder vilkårene for en arbejdsprøvning og så jeg ikke skal ud i x antal trættende arbejdsprøvninger.

På forhånd tak....
mrbonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-10-2009, 02:48   #2
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Det er desværre sådan, at hvis man skal have fleksjob, så skal ALT andet forsøges først for at se, om man kan klare sig med "mindre" end et fleksjob.

Altså fuldtidsjob i alle mulige andre jobs, eller evt. en revalidering.

Hvis du får en ansættelsesaftale, bør arbejdsopgaverne stå i den - som for ordinært ansatte.

Men jeg vil anbefale dig at spørge fagforeningen om det juridiske vedr. arbejdsopgaven.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Definition på Afgørelser? buster Alt det andet 4 26-01-2011 11:24
Definition.. Orla Spørgsmål ang fleksjob 4 26-12-2010 12:57
"Lægelig" definition på kronisk sygdom! buster Alt det andet 13 10-01-2010 14:57
definition på ressource og kompetence og barriere sane Alt det andet 4 01-11-2009 13:09
Definition af "Varig" i forhold til fleksjob Cordulla Spørgsmål ang fleksjob 11 23-10-2009 13:54




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:24.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension