K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-03-2011, 13:07   #11
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Lige et lille spørgsmål..... er du undersøgt for galdesten?
Knus Lone
__________________
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Førtidspensionist pr 1-4-2011
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-03-2011, 13:17   #12
sushjer 1
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-09 2009
Lokation: Nordfyn
Indlæg: 730
Styrke: 15
sushjer 1 er ny på vejen
Tak

Skal nok opdatere, men ikke sikkert det bliver før i morgen en gang.

hele forløbet var ca. 2½ time og inden jeg er hjemme igen, og har det måske ikke for smart.
sushjer 1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-03-2011, 13:24   #13
sushjer 1
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-09 2009
Lokation: Nordfyn
Indlæg: 730
Styrke: 15
sushjer 1 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Lunasdatter Se meddelelser
Lige et lille spørgsmål..... er du undersøgt for galdesten?
Knus Lone
Jeg har fået taget div. blodprøver som intet unormalt viser, osse for galdesten, men plodprøver kan vel osse vise forkert, eller sagt på en anden måde det er mennskeligt at fejle.

Min egen teori går mere og mere på at der måske er en forstoppelse i mavesækken, men det er bare min teori, men det kan jo være hvad som helst, og det behøver jo helller ikke være i mavetarm systemet, for så er vi lige vidt, så kan vi starte forfra med undersøgelser, men håber selvfølgelig at de kan se noget ved den kikkert undersøgelse i dag.

I dag fik jeg så noget pulver (anvist af lægen)til forstoppelse pga. morfin pillerne, he kan jo ikke bruge det før jeg kommer hjem, da virkningen indtræder efter ca. 6 timer.
sushjer 1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-03-2011, 13:26   #14
maja-bell
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 24-07 2010
Indlæg: 697
Styrke: 14
maja-bell er ny på vejen
jeg har også lige haft en tur med voldsomme mave smerter.. gik så til lægen da jeg var sikker på at det var tiden for at få fjernet mit underliv.. men hun mente det var kraftig irritabel tyktarm.. og bad mig om at gå på apoteket for at købe.. HUSK.. og det virker ..

så prøv at drop de piller som andre her forslår dig. og få købt det HUSK.. jeg er sikker på det vil hjælpe dig..
maja-bell er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-03-2011, 13:32   #15
sushjer 1
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-09 2009
Lokation: Nordfyn
Indlæg: 730
Styrke: 15
sushjer 1 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af maja-bell Se meddelelser
jeg har også lige haft en tur med voldsomme mave smerter.. gik så til lægen da jeg var sikker på at det var tiden for at få fjernet mit underliv.. men hun mente det var kraftig irritabel tyktarm.. og bad mig om at gå på apoteket for at købe.. HUSK.. og det virker ..

så prøv at drop de piller som andre her forslår dig. og få købt det HUSK.. jeg er sikker på det vil hjælpe dig..
Ok vi jeg lige prøve at huske, men mine smerter er i toppen af maven, så tror ikke det er underlivet som der er galt med, men lad os nu se.

Mogens ( mand) var inde på OUH i sep. med tyktarmen, det hjalp at de sprøjtede vand samtidig med undersøgelsen. han har faktisk ikke haft prøblemer siden med tyktarmen.
sushjer 1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-03-2011, 14:03   #16
maja-bell
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 24-07 2010
Indlæg: 697
Styrke: 14
maja-bell er ny på vejen
jo men mine smerter gav mig mange mærkelige oplevelser havde svært ved at trække vejret fik smerter ved hjerte området og i venstre arm når smerterne var under optræk.. og endte men nyre og underliver gav også kraftige smerter.. så når de kom måtte jeg ned og ligge for følte jeg var ved at dø..

HUSK skal spises med et sur mælk produkt. kultura eller ymer lignende men kan også drikkes men er lidt grumset så vil forslå det første.. og jeg suplerede med piller fra matas som hedder GASTROFORM 3 om dagen i første uge og trappede så ned til 2 i anden uge. og 1 på trede uge. og nu tager jeg dem kun efter behov. men ved matas har andre pille som faktisk skulle være lidt bedre. men alt det finder man jo som regel først ud af efter ..
maja-bell er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-03-2011, 14:21   #17
Nabokone
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 17-03 2009
Lokation: København, Nørrebro.
Indlæg: 152
Styrke: 16
Nabokone er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af sushjer 1 Se meddelelser
Jeg har fået taget div. blodprøver som intet unormalt viser, osse for galdesten, men plodprøver kan vel osse vise forkert, eller sagt på en anden måde det er mennskeligt at fejle.
Jeg har også haft galdestensanfald for mange år siden og det er uhyre smertefuldt. Man bliver scannet for at påvise om der er sten i galdegangen.

Du opdaterer os selvfølgelig bare, når du er ovenpå igen :-) Er det en gastroskopi (kikkertundersøgelse af mavesækken), du skal have foretaget? Det har jeg også prøvet engang - det gik helt fint, men jeg var meget tørstig bagefter - det var faktisk det mest ubehagelige, så det var jo til at leve med.

Venlige hilsener

Nabokone
Nabokone er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-03-2011, 16:13   #18
sushjer 1
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-09 2009
Lokation: Nordfyn
Indlæg: 730
Styrke: 15
sushjer 1 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Nabokone Se meddelelser
Jeg har også haft galdestensanfald for mange år siden og det er uhyre smertefuldt. Man bliver scannet for at påvise om der er sten i galdegangen.

Du opdaterer os selvfølgelig bare, når du er ovenpå igen :-) Er det en gastroskopi (kikkertundersøgelse af mavesækken), du skal have foretaget? Det har jeg også prøvet engang - det gik helt fint, men jeg var meget tørstig bagefter - det var faktisk det mest ubehagelige, så det var jo til at leve med.

Venlige hilsener

Nabokone
Lige præsis,

undre mig bare lidt over tidspunktet, kl. 19, de plejer at være færdig omkring kl 15-1530.

Men hvor er ventetiden lang når man skal faste.
sushjer 1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-03-2011, 16:18   #19
Nabokone
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 17-03 2009
Lokation: København, Nørrebro.
Indlæg: 152
Styrke: 16
Nabokone er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af sushjer 1 Se meddelelser
Lige præsis,

undre mig bare lidt over tidspunktet, kl. 19, de plejer at være færdig omkring kl 15-1530.

Men hvor er ventetiden lang når man skal faste.
Ja, jeg studsede også lidt over tidspunktet - men det er der nok en god og naturlig forklaring på.
Det er hårdt at faste - det bliver på alle måder godt at få overstået!
Nabokone er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-03-2011, 16:27   #20
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af sushjer 1 Se meddelelser
Lige præsis,

undre mig bare lidt over tidspunktet, kl. 19, de plejer at være færdig omkring kl 15-1530.

Men hvor er ventetiden lang når man skal faste.
Flere sygehuse kører med aftenundersøgelser for at ventetiden ikke er så lang..

Og ja.. tiden er mega lang når man nu ikke må få noget.. jeg troede bare at du godt måtte få alm vand i små mængder indtil nogle tiden før undersøgelsen..
Knus Lone
__________________
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Førtidspensionist pr 1-4-2011
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:58.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension