K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-06-2010, 13:19   #1
PiaCP
Lever på K10
 
PiaCPs avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2010
Lokation: Vejen
Indlæg: 1.532
Styrke: 15
PiaCP er ny på vejen
For pokker da

Hej
Nu er jeg der hvor jeg virkelig har brug for jeres kvalificerede hjælp.

Jeg går helt til grunde efterhånden.

Har haft alle mulige mærkelige sager med min kommune efterhånden. Forskellige folk rundt om i landet mener også at jeg er så "heldig" at bo i en kommune der arbejder i det sorte ikke gråt eller hvidt!

Nu er jeg sygemeldt fra aktiveringstilbud("kurser") jeg er på flexledighedsydelse - men inden de når at få den fra min læge - vil de nu bare smide mig på kontanthjælp - da jeg jo har været aktiv i mit firma.
Hvilket jeg rent faktisk ikke har - jeg har et firma der er i "passiv" mode - og venter på jeg får flexjobbet bevilliget lige der.
Jeg må gerne efter beskæftigelseministerens svar i et brev til mig have mindre timer i firmaet - mens jeg er på ledighedsydelse...men men men - jeg har INGEN timer - jeg har blot rette lidt i teksten på min hjemmeside - selvfølgelig skal folk ikke vide jeg er sygemeldt eller flexjobber - det er jo mit navn og mit ry i firmaet der står på spil - så jeg har skrevet at folm igen kan henvende sig i 2011 -
men dete r altså nok til de mener de kan smide mig på kontanthjælp?
Jeg har hos flere hørt at der er folk med langt mindre nedsat arbejdsevne end jeg - der har fået fp - det ville min socialrådgiver slet ikk overveje????


Efter udtalelser fra mange - rigtig mange læger - er jeg 100% uarbejdsdygtig!


Hvad gør jeg - vær sød at hjælpe mig.........

Hilsen den helt helt fladmaste flexer
PiaCP er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-06-2010, 13:49   #2
nilla
Skal snart betale husleje på K10
 
nillas avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-12 2005
Indlæg: 907
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
nilla er ny på vejen

Systemet er ikke let og jeg har ikke nogen gode råd. Der er bare en ting der undrer mig. Hvordan kan man være 100% uarbejdsdygtig og samtidig have ønske om et firma der har prestige og ry. Nogen skal jo levere varen for at et firma har det og det kan du jo ikke...
Måske undrer sagsbehandleren sig over dette?
nilla er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-06-2010, 14:13   #3
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Jeg har ikke lige tid nu men vil lige sætte et link ind til din anden tråd så man kan se hvad det er det drejer sig om

http://www.k10.dk/showthread.php?t=12797
  Besvar med citat
Gammel 25-06-2010, 14:21   #4
Jessica
Hvor skulle jeg ellers være
 
Jessicas avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-05 2006
Lokation: Fredericia
Alder: 61
Indlæg: 178
Blog Indlæg: 1
Styrke: 18
Jessica er ny på vejen
øh, forkert emne.
__________________
Mvh. Jette
Førtidspensionist per d. 1/8 2010.
Jessica er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-06-2010, 14:33   #5
PiaCP
Lever på K10
 
PiaCPs avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2010
Lokation: Vejen
Indlæg: 1.532
Styrke: 15
PiaCP er ny på vejen
Nilla

Hmm - den forstår jeg så os godt - men pt. er jeg flexer..som skrevet - og det eneste sted jeg kunne arbejde - hvis de gav mig dette - var iflg. alle læger i denne virksomhed.

jeg må pt. ikke engang tage tlf og sige at jeg ikke kan hjælpe folk, derfor er jeg nød til at benytte mig af hjemmesiden - for at folk IKKE skal ringe til mig...jo :-)
besvarer det - det du undre dig over?
PiaCP er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-06-2010, 14:35   #6
PiaCP
Lever på K10
 
PiaCPs avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2010
Lokation: Vejen
Indlæg: 1.532
Styrke: 15
PiaCP er ny på vejen
Mange Tak Hejdien :-)
PiaCP er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-06-2010, 15:11   #7
nilla
Skal snart betale husleje på K10
 
nillas avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-12 2005
Indlæg: 907
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
nilla er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af PiaCP Se meddelelser
Nilla

Hmm - den forstår jeg så os godt - men pt. er jeg flexer..som skrevet - og det eneste sted jeg kunne arbejde - hvis de gav mig dette - var iflg. alle læger i denne virksomhed.

jeg må pt. ikke engang tage tlf og sige at jeg ikke kan hjælpe folk, derfor er jeg nød til at benytte mig af hjemmesiden - for at folk IKKE skal ringe til mig...jo :-)
besvarer det - det du undre dig over?
tak Pia, ja det forstår jeg nu og jeg forstår også godt hvordan det er at have det sådan. Ville ønske jeg kunne sidde med min egen virksomhed på den måde. Det kunne jeg godt holde til.
nilla er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-06-2010, 08:03   #8
PiaCP
Lever på K10
 
PiaCPs avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2010
Lokation: Vejen
Indlæg: 1.532
Styrke: 15
PiaCP er ny på vejen
Hej Nilla

Ja det var sådan det var i starten - nu ved jeg og mine læger faktisk ikk engang om jeg kan det, mere - så udviklingen er gået i en retning jeg ikk havde tænkt på.
Det der i 2002 startede med 1 tennisalbue - er nu:
2 tenninsalbuer af meget svær grad - 2 ødelagte/overbelastede skuldre of ligeså arme i det hele taget - slidgigt i min nakke - der til tider gør, at jeg er svimmel konstant (ingen ved hvornår det starter ell slutter - sidste varede det i 9 mdr) - nu er jeg kun plaget af voldsomme smerter - samt at min ryg nu også begynder at ville udligne for mine arm/skulderproblemer - så jeg skal vænne mig til at få alvorlige rygproblemer resten af livet ..............

må også tilstå at det nok ikk er arbejde jeg ønsker at bruge de få gode stunder jeg har - på, det vil nok være familie og venner.

Priroriterne flytter sig..i takt med helbreddet.
PiaCP er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-07-2010, 19:42   #9
PiaCP
Lever på K10
 
PiaCPs avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2010
Lokation: Vejen
Indlæg: 1.532
Styrke: 15
PiaCP er ny på vejen
aaaaaargh

Hej alle :-)
Har simpelthen brug for at få luft - inden jeg gør noget som jeg ikke kan fortryde.

Idag fik jeg - trods klage og beviser på at alle hendes ("MIN" socialrådgiver) udsagn er usande - et brev der siger at hun ikke anerkender min læges sygemelding - for han skriver næsten 100 grunde til jeg ikke kan deltage - men han skriver ikke direkte"sygemelding fra kurset".
Så jeg har altså nægtet deltagelse.!!!
For hulan da os...... - jeg går snart bananas - hun har hørt fra mig - både i tale og i skrift at jeg IKKE på nogen måde nægter at være der - men at mit helbred ikke tillader det - næææh nej - gå 2,3km (os forkert nærmere 2,8km) hver morgen og hver eftermiddag - til nærmeste bus - så gå først og sid bagefter og få ødelagt din ryg - din skuldre og dine arme endnu mere end de er i forvejen og det der med at du ikke kan koncentrerer dig eller bruge din hukommelse gr. medicin og smerter - det hører vi ikk - at du ikke kan deltage fordi du ikke kan sidde for læneg - ikke kan stå for længe og i øvriget os lige har slidgigt i nakken der gør at du ikke kan "knække" i nakken hverken op eller ned og at du så os lige bliver svimmel - det er altsammen slet ikke til stede og når jeg som "socialrådgiver" skriver sådan til dig - så kan du jo nok forstå at du ikke har en arbejdsskade fra 2002 og ej heller er den blevet værrer....og værrer siden - dengang, vel?
Hjææææælp - fatter hat - efterhånden og er sq lige ved at smide håndklædet i ringen!
PiaCP er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-07-2010, 19:46   #10
nilla
Skal snart betale husleje på K10
 
nillas avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-12 2005
Indlæg: 907
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
nilla er ny på vejen

Puha hun er da ikke let. Og du kommer da vist i en værre klemme. Enten må du klage over det hun skriver, eller også må du møde op på det aktiverings kursus og så lægge dig ned, så de selv kan se hvor galt det er
nilla er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvor pokker anker man pinballs Alt det andet 4 15-05-2010 18:55
Hvad pokker stiller jeg op (quick care)? Sandie75 Alt det andet 21 10-03-2010 21:25
hvor pokker ender jeg henne??? sara Alt det andet 17 17-04-2008 13:25
Føj for pokker !!!!!! Karen Jespersen. Stella Politik og Samfund 3 20-03-2008 01:35




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 02:04.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension