K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-09-2009, 12:25   #11
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af StonesTM Se meddelelser
som jeg også skrev det kan være det bare er mig der tager fejl.

og undskyld til lilleper.

Er bare en smule irritabel pt.

jeg ved godt hvor opslidende en tur gennem møllen med smerter er, har været gennem hele turen selv.

er bare en smule træt af at folk tror at en førtidspension er lykken..
jeg savner sgu at lave noget
Nu kender jeg ikke nok til den sag. Men nej det er absolut ikke lykken at være på førtidspension. Har jo selv søgt og ikke været på arbejde siden 2008.
øv hvor jeg savner det og det at være ude blandt en masse mennesker hverdag.
Men før det kæmpede jeg i over 1 år inden jeg måtte opgive mit arbejde.
så for mig er det kun fordi jeg ikke kan.

vores sager er forskellige og for nogen kan pension være lykken. I det omfang man kan må det være bedre at komme lidt ud på arbejdesmarkedet via et flexjob frem for FP.
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-09-2009, 20:01   #12
lilleper
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 10-06 2009
Lokation: københavn
Alder: 49
Indlæg: 56
Styrke: 15
lilleper er ny på vejen
hej
her er lidt om mig og mine diagnoser

jeg har gennem 10 år arbejdet som stilladsarbejder med løft på omkring 15 tons om dagen

jeg har rotatorcuff syndrom i begge skuldre og sene læsioner der også
så kan dårligt løfte dynen eller en kop kaffe op til munden
der er ikke noget at gøre operativt så må leve med det

desuden har jeg betydelige slidforandræninger i lænden og diagnosen er lumbago/kronisk ryglidelse og har lige fået tilkendt 12% i ASK for den

nakken har slidforandringer og udbugling af discos med nerverodspåvirkning
som giver mig daglige stærke hovedpineanfald
og sidst men ikke mindst slidgigt i begge hofter

skulle have stoppet med at arbejde da de første smerter begyndte men fortsatte 4-5 år på gigtpiller og lidt sygeperioder nogle gange om året

så nu føler jeg mig som en på 85 men er kun 35

det boglige er ikke det bedste da jeg kun lige netop kom igennem folkeskolen
så jeg er meget i vildrede om hvad jeg skulle kunne klare af job når jeg dårligt kan tage opvasken og kun kan sidde op maks en halv time så begynder ryggen at låse og hovedpinen at banke

men jeg ville da enormt gerne arbejde da det er røvsygt at ligge alene foran tvet og ynke hver dag

lige fået min opfølgningsplan idag og de skriver de vil afvente afklaring af nakken før de går vidre med at indstille mig til arbejdsprøvning
lilleper er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-09-2009, 23:46   #13
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Ja så blev det jo ligepludselig en anden historie

Jeg har mange af de samme symptomer som dig og jeg fik fleks da der ikke kunne revalidere bla pga den kroniske hovedepine (som tit bliver til migræne) som årene er gået er symptomer bleve værre og nyt kommet til og nu er jeg i arbejds prøvning mhp pension eller yderlig nedsættelse af tid ..

Så hvis du har hørt fra dem så er der jo nok ikke andet at gøre end at vente på udtalelse om nakke og så kan jeg forestille mig at det bliver en arbejdsprøvning bagefter og den er så med til at vurdere hvad du skal
  Besvar med citat
Gammel 27-09-2009, 03:03   #14
StonesTM
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 16-06 2009
Lokation: Vestsjælland (Ringsted Området)
Alder: 50
Indlæg: 104
Styrke: 15
StonesTM er ny på vejen
Hej Lilleper, og igen undskyldning for min første reaktion, har lige som dig, skidt på smerter og knoklet videre .. utroligt så dum man kan være.

Rent Umiddelbart vil jeg sige med alle de symptomer du har, er din chance for en FP pæn. da jeg lider af nogenlunde det samme mit er så alt sammen samlet i lænd og ryg, og ja jeg fik jo min, men vil ikke give falskt håb, der er folk der er 100 gange mere syg end mig, men som ikke kan få en pension så ja.
StonesTM er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
er sygedagpengeforlængelse mulig under hospitalets udredningsforløb brobro Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 16 03-10-2013 20:29
Mulig udbetaling fra pensionsselskab... Jasmina Alt det andet 7 19-07-2013 07:36
Skift fra mulig fleks til ordinært arbejde? Kalevala Spørgsmål ang fleksjob 11 09-01-2013 10:30
Noget til en mulig arbejdsgiver... mysmys Er det overhovdet til at få fleksjob? 0 06-12-2007 18:36




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:04.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension