K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-06-2010, 23:35   #11
Nullemusen
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-05 2010
Indlæg: 86
Styrke: 14
Nullemusen er ny på vejen
Hvis begge parter får en kopi, så kan ingen vel redigere :-)
Nullemusen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-06-2010, 00:55   #12
Multe
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2009
Lokation: Århus
Indlæg: 1.634
Styrke: 16
Multe er ny på vejen
Ja da da... -det må "kommunen" da være helt ustyrligt opsat på at gennemføre !!!

Så kan de jo til hver en tid, bevise alle de gange en borger afgiver urigtige oplysninger og kommer med direkte usande påstande... LOL LOL og det der er værre

Advarsel: Ovennævnte kan være fyldt med ironi og dermed farlig at læse...
__________________
Hva' man har, det har man... -resten ka' de vise som respekt!
Multe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-06-2010, 11:52   #13
Andersine85
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-04 2010
Indlæg: 1.200
Blog Indlæg: 36
Styrke: 16
Andersine85 er ny på vejen
Hæ hæ ja der skulle nok være nogen kommuner, der ikke ville være så meget for, det skal jeg da gerne indrømme.

Men for pokker jeg tror det kunne rydde mange misforståelser af vejen, for hvis man nu har det psykisk dårligt, eller bare ikke kan følge med pga. alle de mange fagbegreber der bliver fyret af under en samtale, jamen så ville det da være fint, både at kunne spille det derhjemme igen, og få mere fod på hvad der bliver sagt, og sagsbehandleren slipper også for at blive misforstået i de situationer, hvor sagsbehandleren har været reel nok, men hvor borgeren enten har hørt noget andet, eller bare ikke har forstået det.
__________________
Er uddannet socialrådgiver, har arbejdet 3 år med sygedagpenge, men er lige skiftet til kontanthjælp match 2 og 3 og er altså, derfor, på den anden side at skrivebordet end de fleste herinde

Min lille hverdagsblog: http://www.k10.dk/blog.php?u=4874
Andersine85 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-06-2010, 12:18   #14
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Ork Andersine den har været diskutteret mange gange herinde både før og efter finanskrisen før krisen kunne vi lige frem se gode fleksjob i at få optaget og nogen flekser til at skrive ind i journaler (fjerne tidsrøver fra socialrådgivere ) og mht det andet ja der har været en sag der nåede helt til medierne på fyns land om en bruger herinde der blev nægtet at optage skal finde linket til dig senere ..

Og der har ligeledes været hvor jeg skrev til Hillerød kommune og sendte dem relevant lov fordi de ligefrem havde på deres hjemmeside at man IKKE MÅTTE optage samtaler uden der accept ...

Og ja tråde med heftige debatter har der da også været her på siden, for det er jo fast procedure at vi anbefaler folk at optage deres samtaler ....

og det så både af sikkerhedsmæssige grunde og for folk som mig feks der har et stort fedt hul hvor andre har hukommelse

Min kommune opdagede tidligt (mange år siden ) at jeg optog mine samtaler de har så skrevet det ind i alle mine papir men ingen spørger mig og jeg siger ingen ting , men alle sagsbehandlere og jobkonsulenter er klar over det ... kun ved samtaler med arbejdsgivere spørger jeg og det er arbejdsgiver jeg spørger (og det mens sagsbehandler ikke er der ) og jeg forklare arbejdsgiver hvorfor jeg optager og det har aldrig været et problem , en gang undlod jeg det og kun den ene gang for jeg gad helt ærligt ikke havde ikke haft problemer med reva længe på det tidspunkt, sagsbehandler sagde så selv til mig at jeg skulle spørger arbejdsgiver sagde til hende at jeg ikke havde optager med havde glemt den , og vupti ... det næste papir der kom derfra og den kontrakt jeg skulle skrive under var slet ikke det vi var blevet enige om (og her var det så arbejdsgiver der redde mig ... ) så jeg går aldrig nogen steder uden min optager
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Anbefal en god diktafon. Camille Dit og Dat 30 08-07-2012 23:10
Diktafon optagelse af møder jasch Alt det andet 16 18-01-2012 00:21
Diktafon nielsdencker Alt det andet 0 17-01-2012 16:51
Til diktafon brugere Spin Dit og Dat 23 04-12-2010 18:11
diktafon julle Alt det andet 33 22-07-2007 23:07




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:50.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension