K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-11-2009, 20:59   #1
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
Thumbs down syge må forsikre sig!

"En forsikring mod langtidssygdom skal lukke hul i sygedagpengelov, foreslår de konservatives arbejdsmarkedsordfører. Hul i hovedet, mener socialrådgiver"

http://www.arbejderen.dk/index.aspx?...S_ID=1&C_ID=76

-kan da ikke i min verden kaldes en sund og fornuftig holdning til de syge og svage
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-11-2009, 22:34   #2
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Tja det er jo liberalt politik når det er bedst...privatisere det hele og lad folk klare sig selv...

Ham Bent Bøgsted...han er da en tåbe at høre på...når han bare siger...ham Ole(den sygemeldte fra artiklen) skal bare have et fleksjob....jamen kære Bent...hvorfor tror du at han ikke har fået det...

Igen kommer det...de vil arbejde for at gøre det bedre....jaaaa right...er det som i plejer...for så sker der jo ikke noget...

Det er vel lige som med tillægsprotokollen til handicapkonventionen som de først ville skrive under men hvor de vendte rundt på en femøre og besluttede at det ville de ikke alligevel...

Tænk engang...hvis ham den sygemeldte og hans kone og børn...de flyttede ind i en lejet bolig og konen holdt op med at arbejde....ja så ville de få en hel del flere penge ud af det end som det er nu hvor hans sygedagpenge holder op...

Han kunne jo også lade sig skille og flytte hans adresse et andet sted hen og vupti så kommer pengene flydende....

Det er sg da ikke mærkeligt hvis folk begynder at lave disse numre...for de vil da ikke have en chance for at overleve som det er nu...

Det værste af det hele er at der går mange af hans slags rundt derude...sidste år var det imellem 5000 og 7000 der mistede der sygedagpenge pga varighedsbegrænsningen ved 52 uger...

Kom så og sig at vi har et sikkerhedsnet i det danske samfund...der er ihvertfald store masker i det...så store at hele mennesker kan falde igennem..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-11-2009, 08:59   #3
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
HØRT web, og så glemmer jeg alt om at fortælle om mit indtryk af HR Bent Bøgsted fra DF, den dag vi var på Borgen -kan kun sige: Vor Herre Bevares

-Var da lige før jeg havde tilbudt ham et par tændstikker så han kunne holde øjnene åbne under heeele det laaaange møde(14 min)!

Hvis der er nogen der trænger til lidt aktivering, ja, så er det vist ham
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-12-2009, 01:33   #4
frankmj
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 03-12 2009
Indlæg: 149
Styrke: 15
frankmj er ny på vejen
Tænk over Jeres X næste gang i stemmer!

Mange lader sig forblænde af DF's leflen for de "svage grupper" i samfundet. Men de stemmer også på Venstres principprogram, hvor man "blot" skal forsikre sig mod alting, ligesom i USA, mod at betale en minimal skat.

Prøv at se hvilke forbedringer der er sket for førtidspensionister de sidste 6 år. Alle tiltag er kommet dem til gode, som er på den "gamle" ordning. Vi "nye" sagter bare bagud ift. alle andre overførselsindkomster.

/Frank
__________________
Der er altid nogen, der har det værre end mig...

Sidst redigeret af frankmj; 03-12-2009 kl. 01:42.
frankmj er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-12-2009, 10:38   #5
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
hm, du kan tro at jeg altid har været bevist om hvor jeg satte mit kryds

-og bare lige for at berolige dig, jeg er på den gamle ordning og min mand er på den nye -og vi kan skutte mærke nogen som helst bedring af noget som helst

-meeeen må da tilstå at jeg syns at ftp på den gamle ordning har trængt længe til at løft for der er vitterlig ikke mange basører at gøre godt med, min mening.

Men jo, vær bevidst om hvor krydset sættes, ingen tvivl om det og lad os håbe at rigtig mange snart finder ud af hvad det egentlig er DF står for og når de finder ud af det, ja, så får de sg nok lidt af et chock!
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-12-2009, 16:00   #6
Odenseaneren
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 26-03 2008
Indlæg: 525
Styrke: 17
Odenseaneren er rigtig godt på vej
ja hvor svært kan det være..........

at give skattelettelser, når man smider det hele ud til egenbetaling.

Jøsses - alle kan da sænke skatten hvis man samtidig forringer hjælpen til folket, - og lader dem betale evt. forsikring/præmier af egen lomme!

Håber dælme resultatet af kommunevalget vil smitte af højere oppe..........
Odenseaneren er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-12-2009, 16:10   #7
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Suuuk tænker man når man læser sådan en smørre!

Og der er først valg om ca 2 år - tænk hvor meget de stadig kan nå at ødelægge, og hvor lang tid det efterfølgende tager at få rette op på det igen!!!
For ikke at nævne skrækscenariet - de bliver på posten!!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-12-2009, 16:54   #8
Randerspigen73
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-08 2006
Indlæg: 64
Styrke: 18
Randerspigen73 er ny på vejen
Nej men..

Det er jo fordi, der nu skal bruges 5.8 MILLIARDER kr på 4 danske motorveje, så skal der jo spares et andet sted..

__________________
Uheld er også en slags held
Randerspigen73 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-12-2009, 17:03   #9
tuxon
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 06-06 2007
Indlæg: 181
Styrke: 17
tuxon er rigtig godt på vej
I følge linket øverst vil der nok være dem der synes at han har gået længe sygemeldt.
Det værste er, at dem der ikke ved bedre, tror på det.
Den 48-årige viborgenser kan se frem til, at hans sygedagpenge stopper med udgangen af december måned, når han har været sygemeldt i 52 måneder.
__________________
MVH. Tuxon.
Politikere er som bleer - de skal skiftes ofte og af samme årsag.
tuxon er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
De mest syge og de mindst syge bliver fritaget for aktivering. Gizmo Politik og Samfund 7 30-03-2011 08:13
Psykisk syge får nu samme rettigheder som fysisk syge Thelma Nyt om loven 4 28-10-2008 02:17
syge studerende giver syge læger kurttrold Politik og Samfund 1 20-09-2008 09:33
kommunerne gør syge mere syge !!! Stella Politik og Samfund 13 14-09-2008 22:33
Om syge zuza Det er da strengt ! 3 27-06-2007 00:40




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:57.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension