K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-11-2009, 17:17   #1
frklarsen
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-10 2008
Lokation: Greve
Alder: 55
Indlæg: 215
Styrke: 16
frklarsen er ny på vejen
amok

Sad bare lige og tænkte da jeg for ikke så lang tid siden så i vores lokalsprøjte at en var gået amok på kommunen og havde smadret 7 pc inden han blev stoppet !!!!
Det er sku ikk så underligt når man tænker på den måde man bliver behandlet på, at for noget slår det altså bare klik..Har da selv haft den tanke at rydde hele min sagsbehandlers bord, men så ville hun jo få ret i at jeg var klar til psykatrisk behandling og den trumf skal hun altså ikke få
__________________
Hellere komme galt afsted end slet ikke at komme afsted
frklarsen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-11-2009, 17:33   #2
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
Ja jeg var til læge i torsdag og sagde til min læge, den næste diagonse bliver en depression. 7 år og vente på en diagose og nu skal man vente på kommunen og hvis det bliver afslag til FP, ja så 9-12 mrd på en anke.
kommunen sylter min sag totalt. nu har min sag lægget hos lægekonsulent i 2 måneder
har intet hørt fra kommunen og de har alle oplysninger.

så kan udmærket forstå hans frustration, det hjælper bare ikke en meter.
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-11-2009, 17:35   #3
frklarsen
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-10 2008
Lokation: Greve
Alder: 55
Indlæg: 215
Styrke: 16
frklarsen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af MTVRV1 Se meddelelser
Ja jeg var til læge i torsdag og sagde til min læge, den næste diagonse bliver en depression. 7 år og vente på en diagose og nu skal man vente på kommunen og hvis det bliver afslag til FP, ja så 9-12 mrd på en anke.
kommunen sylter min sag totalt. nu har min sag lægget hos lægekonsulent i 2 måneder
har intet hørt fra kommunen og de har alle oplysninger.

så kan udmærket forstå hans frustration, det hjælper bare ikke en meter.
Næ andet end at man får afregeret det rette sted, nemlig hos den sagsbehandler der kører rundt med en
__________________
Hellere komme galt afsted end slet ikke at komme afsted
frklarsen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-11-2009, 19:07   #4
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Nemlig, og når man i kampens hede får revet 7 af sagsbehandlerens kollegers computere ned, så har man indirekte kæmpet for andre klienter oven i......

Tjaaaaaa, vil da blankt indrømme at der HAR været sagsbehandlere der har været mere øretæveindbydende end andre inde over min egen sag.....

Selv bliver jeg så tosset at jeg bliver fuldstændig handlingslammet. Måske en fordel i den akutte fase.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-11-2009, 01:24   #5
håbetervæk
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 26-11 2009
Indlæg: 12
Styrke: 15
håbetervæk er ny på vejen
jeg er i den grad blevet kørt i stykker og ydmyget af en sagsbehandler
den sidste lille rest af selvtillid fik hun pillet væk
idag fik jeg så medhold i min sag og men penge kan ikke oprette den ydmygelse eg har været igennem
jeg vil hahende afskediget
håbetervæk er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-11-2009, 09:11   #6
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Når du nu har fået med hold i din sag ,så er det jo en fjer i hatten til dig ,og så må du se at få rystet ydmygelserne af dig, det med hæven gør bare en så bitter , og bitterhed kan du ikk bruge til noget ,og det nok svært at få en sagsbehandler fyret . tænk på der mangel på dem og måske har behandleren lært noget af din sag. Men du har vel fået en ny sagsbehandler ,ellers skal du da be om det ...Og lad ikk din selvtilid knække af en sagsbehandler der ikk har gjort sit arbejde ordenligt ,men glæd dig over du havde overskud til at tage kampen op.

Sidst redigeret af c.l.e.o.; 26-11-2009 kl. 09:16.
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-11-2009, 12:57   #7
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Måske et klage brev over sagsbehandleren kan hjælpe dig , hendes øverste chef er borgmesteren og der er også en afdelingsleder ..

Hvis du skriver en klage til dem og sender en kopi til din sagsbehandler slutter af med at du godt nok har fået medhold, men at du mener at et sådan menneske som hun burde afskediges og ikke arbejde med mennesker , så kan det jo være at det hjælper ... ikke på situation på kommunen for der sker nok ikke en døjt for hende, men du kan få luft samtidig med at du ved at sende en kopi af din klage til hende måske får hende til at forstå hvad det er hun har gjort mod dig og at det kan få hende til at tænke sig om når hun møder den næste borger...

Ikke meget af et råd det ved jeg godt , men ved heller ikke rigtigt hvad det er der er sket for dig .. men måske luft ved at skrive det til dem på kommunen kan hjælpe dig til at glemme og komme videre og tænk så at en uoplyst sagsbehandler ikke skal have lov til at have den indvirkning på dit liv ...
  Besvar med citat
Gammel 26-11-2009, 23:51   #8
frupia1
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 03-05 2009
Indlæg: 270
Styrke: 15
frupia1 er ny på vejen
tåbeligt at smadre pcèr

da sagsbehandlerne ikke kan arbejde uden, og så tager det jo endnu længere til at få afgjort sin sag. Altså først skal der være møde om der kan bevilges nye pcèr. Så skal man købe dem for slet ikke at snakke om at pakke dem ud af kasserne. Så er der i hvert fald gået 3 måneder.
frupia1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-11-2009, 00:07   #9
Multe
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2009
Lokation: Århus
Indlæg: 1.634
Styrke: 16
Multe er ny på vejen
Ja, vores sunde humor skal de sg IKKE franarre os...

Og jeg har da også flere gange afreageret(dog kun i det skjulte) over deres ulovlige, inkompetente, svinske afgørelser... -tror mange af os får det bedre, når vi får det ud af kroppen!
__________________
Hva' man har, det har man... -resten ka' de vise som respekt!

Sidst redigeret af Multe; 27-11-2009 kl. 00:14.
Multe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-11-2009, 00:09   #10
frklarsen
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-10 2008
Lokation: Greve
Alder: 55
Indlæg: 215
Styrke: 16
frklarsen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af frupia1 Se meddelelser
da sagsbehandlerne ikke kan arbejde uden, og så tager det jo endnu længere til at få afgjort sin sag. Altså først skal der være møde om der kan bevilges nye pcèr. Så skal man købe dem for slet ikke at snakke om at pakke dem ud af kasserne. Så er der i hvert fald gået 3 måneder.
Nu var det ikk lige det at smadre pcérne der skulle focuseres på, men at manden var så skide frustereret så han gik amok deroppe.. Fortæller da bare hvordan kommunerne får mennesker helt ned, med alle deres paragraffer og lo.. Syns det er tankevækkende at man ser i div aviser hvordan folk flipper ud på de kommunale instanser !!!
__________________
Hellere komme galt afsted end slet ikke at komme afsted
frklarsen er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hjort amok - til kamp imod de syge. Stella Det er da strengt ! 89 30-04-2009 19:38




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:04.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension