K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-11-2009, 03:31   #21
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Jeg holder på at de også bare er mennesker og det er derfor vi ser så stort et frafald og så ofte skifter sagsbehandlere de der har empati og medfølelse kan simpelthen ikke holde i faget , de der er dygtige til at sætte en mur op og lukke for det hele når de kommer hjem bliver så tilbage...

Men det gælder ikke for alle de er lige så forskellige som vi borger er ..
Min forrige sagsbehandler havde skrevet i min ressourceprofil ...

Hun er ualmindelig veloplyst , hun kan til tider virke krigerisk , hun er stædig og det kan til tider virke som om hun bare skal have sin vilje og ikke vil samarbejde
(Men det er helt klart at det er et nødvendigt onde for hende at optræde på denne måde og noget hun gør for at kunne overleve systemet som hun med rette har mistro til)

MEN hvad nu hvis min sagsbehandler ikke havde været en god menneske kender og havde hørt hvad jeg sagde mellem linjerne ..

De sætninger i min ressourceprofil har gjort at selv lægekonsulenter omtaler den inkompentance hvormed kommunen (job centeret ) har opført sig og har skrevet det ned i mine papir fra lægekonsulent også ..

Min nye sagsbehandler har taget det til sig og køre videre efter det , jeg er ikke usamarbejdsvillig jeg er meget samarbejdsvillig men jeg har udviklet mig til en kontrol freak når det kommer til kommune og deres behandling af min sag ... og det med rette ...

Man skal passe på ikke at skære alle kommunalt ansatte over en kam og man skal huske at de også er mennesker godt nok mennesker som jeg ved gud ikke kan forstå sætter deres fod ned og siger nu er det sq nok når de presses oppefra...

Men omvendte kan jeg heller ikke forstå at man ikke kan mobilisere syge og ledige til at stå sammen i en demonstration for at fortælle Danmark at nej det drejer sig ikke om enkelte sager ... Og nu er det sq nok ....

Men mon ikke at det er fordi det hele er en langsom proces og lige pludselig er vi der hvor vi kan få nok og sige fra ...

Sidst redigeret af Hejdien; 29-11-2009 kl. 03:35.
  Besvar med citat
Gammel 29-11-2009, 09:39   #22
sun-lady
Afhængigheds tegn af K10
 
sun-ladys avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-01 2006
Lokation: Horsens
Alder: 67
Indlæg: 320
Styrke: 19
sun-lady er ny på vejen
Der er heller ikke mere overskud, når man når dertil hvor man har fået nok. Når systemet har knækket en fuldstændig, tror jeg ikke der er mere kampgejst tilbage. Man når et punkt hvor man li'som opgiver. Det er en evig kamp mod vindmøller, og det kan være mere end svært at se hvordan det kan nytte, når man også har sygdom at slås med.

Men denne side vil helt sikkert gøre en forskel på sigt. Det er jeg ikke i tvivl om. For det vil lige så stille gå op for folk, at de ikke står alene, og at man rent faktisk KAN gøre en forskel.
__________________
/Solveig
http://basiscat.dk/
sun-lady er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hjort amok - til kamp imod de syge. Stella Det er da strengt ! 89 30-04-2009 19:38




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:58.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension