K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-11-2012, 17:06   #1
Ukken
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 22-01 2009
Indlæg: 177
Styrke: 16
Ukken er ny på vejen
keder mig

Jeg er førtidspensioneret socialrådgiver og har løbende haft en "skuffesag" jeg har holdt min faglighed vedlige med.

Nu er det et stykke tid siden og jeg keder mig bravt.

Så hvis der er en der sidder i saksen i nordjylland så skriv et par ord i min boks.

Jeg er lidt rusten lovgivningsmæssigt - tilgengæld er jeg spids på ressourceprofil delen og afklaringsdelen.
Ukken er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-11-2012, 17:22   #2
Mumrik
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 543
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Mumrik er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Ukken Se meddelelser
Jeg er førtidspensioneret socialrådgiver og har løbende haft en "skuffesag" jeg har holdt min faglighed vedlige med.

Nu er det et stykke tid siden og jeg keder mig bravt.

Så hvis der er en der sidder i saksen i nordjylland så skriv et par ord i min boks.

Jeg er lidt rusten lovgivningsmæssigt - tilgengæld er jeg spids på ressourceprofil delen og afklaringsdelen.
Flot at du har overskud til at hjælpe andre! Jeg sidder lidt i saksen, men sidder så til gengæld i København...

Men godt initiativ!
Mumrik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-11-2012, 18:36   #3
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Godt initiativ....

Keder du dig rigtigt meget...så er der tit mange der spørger ind her på siden og der kunne du jo bruge lidt tid på at hjælpe dem....så du ikke keder dig i den tid du bruger her
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-11-2012, 19:07   #4
Ukken
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 22-01 2009
Indlæg: 177
Styrke: 16
Ukken er ny på vejen
hvor tror du jeg har fundet mine skuffesager henne ? En ressourceprofil og en ordentlig råd og vejledning kan ikke lade sig gøre i dette forum.

Dem jeg har set har været så ringe at jeg har lavet dem forfra udfra sagsakter som jeg har set - i og med de har været så ringe har afklaringsdelen også haltet.
Ukken er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-11-2012, 20:07   #5
wind
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2009
Lokation: Kbh omegn
Indlæg: 122
Styrke: 15
wind er ny på vejen
Noget af en påstand ....jeg blev helt stille......hvor godt kender du mon

K10........?
__________________
Husk : Handling gir forvandling !
wind er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-11-2012, 20:12   #6
Ukken
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 22-01 2009
Indlæg: 177
Styrke: 16
Ukken er ny på vejen
hvad mener du ? Det med ressourceprofilen ? Jamen det er min erfaring udfra mit tidligere job og dem jeg har set - hjulpet bagefter.

En jeg har været i kontakt med havde selv lavet sin - men hun var også indenfor faget.

Og ret beset - når der er så store problemer med § 50 i børnesager - så kan det vel ikke overraske at der er tilsvarende problemer med resoourceprofilen som er lige så stort et arbejde at lave - om ikke større i de rigtig komplicerede sager.

nårhh nu forstår jeg hvad du mener - vi taler om to forskellige ting. En ting er råd udfra fra få oplysninger- råd der kan guide folk videre - men skal man helt til bunds skal man have adgang til alle sagsakter - kopier af diverse lægepapirer osv. Det er et kæmpe pille arbejde.
Ukken er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-11-2012, 00:41   #7
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Nu snakker jeg ikke om at lave en komplet ressourceprofil her på siden....

Men hjælpe til med de mere generelle spørgsmål med hensyn til ressourceprofiler....

Det er næsten logisk at man ikke kan lave komplette ressourceprofiler her på siden.....da man skal kende indgående til folks forhold....

Nu var det også bare hvis du kedede dig meget....så kan man jo altid hjælpe til herinde med de spørgsmål som folk står og mangler svar på...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-11-2012, 02:06   #8
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af wind Se meddelelser
Noget af en påstand ....jeg blev helt stille......hvor godt kender du mon

K10........?
Tror Ukken mener mere dybte gående, og så er det korrekt, at man ikke kan hjælpe herinde, fordi man netop skal sidde med den fysiske sag og læse alt igennem, og bruge længere tid på at finde hoved og hale i sagen.
Og jeg læser det som Ukken savner en konkret sag at gå op i, og hjælpe til med....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-11-2012, 08:15   #9
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Jeg synes det er utroligt prisværdigt, at Ukken stiller sig til rådighed m.h.t. udarbejdelse af rp i sit område.

Men som Web tænker jeg også, at mens Ukken venter på en sådan opgave, så kan Ukken jo hjælpe med mindre krævende problemer her på siden.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-11-2012, 08:29   #10
Ukken
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 22-01 2009
Indlæg: 177
Styrke: 16
Ukken er ny på vejen
Helenekr - præcis - de er en pille sag jeg er ude efter - et ordentligt oprydningsarbejde . Der er mange herinde der i det daglige giver glimrende råd og vejledning.
Ukken er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
keder mig Heidixxx Alt det andet 20 08-10-2009 09:36
Jeg keder mig. Aase Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 01-11-2007 18:59




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:51.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension