K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-08-2011, 11:21   #81
jasch
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 1.457
Styrke: 14
jasch er ny på vejen
Nej jeg ved heller ikke, hvad der menes med kortere varighed.

Du skal måske nok i første omgang regne med 3 mrd, og har de set nok,
inden de 3 mrd, bliver det nok afsluttet.
jasch er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-08-2011, 12:19   #82
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Marian Se meddelelser
Sb skriver at alle oplysniger om skånebehov, allerede fremgår af ressourceprofilen og sociallægeerklæring, og at det bliver fremsendt til RevaHuset og at det plejer at fungere!

Nu har jeg skrevet tilbage at jeg ikke "fatter en brik", og medmindre der er nye oplysninger jeg ikke har set, så er der, i mine tidligere arbejdsprøvninger, allerede taget hensyn for alle de anførte skånehensyn - også ifølge min indstilling til fleksteamet -.

Jeg beder IGEN om at få oplyst PRÆCIST hvilke nye skånebehov, der skal tages højde for, da der ellers INTET nyt vil fremgå til fleksteamet

Jeg tror simpelthen ikke at hun kan svare, og det har fleksteamet jo heller ikke kunnet/villet indtil nu.
Du har sandsynligvis ret i den sidste linie du skriver her.

Men hvis du ikke får et bedre svar fra din sb, så skriv en klage til jobcenterchefen (denne står vel over både sb og fleksteam), klag over, at du ikke kan få oplyst hvilke skånebehov der mangler at blive opfyldt/respekteret.
Skriv noget om, at du mener det må være vigtigt at få dette præciseret, fleksteamets afslag taget i betragtning, at du ikke mener der er meget fornuft i en ny afprøvning medmindre samtlige skånebehov er præciseret.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-08-2011, 14:38   #83
Marian
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 15-02 2011
Lokation: Odense
Indlæg: 96
Styrke: 14
Marian er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Du har sandsynligvis ret i den sidste linie du skriver her.

Men hvis du ikke får et bedre svar fra din sb, så skriv en klage til jobcenterchefen (denne står vel over både sb og fleksteam), klag over, at du ikke kan få oplyst hvilke skånebehov der mangler at blive opfyldt/respekteret.
Skriv noget om, at du mener det må være vigtigt at få dette præciseret, fleksteamets afslag taget i betragtning, at du ikke mener der er meget fornuft i en ny afprøvning medmindre samtlige skånebehov er præciseret.
Ja, det er præcist hvad jeg har skrevet til sb

Sb svarer tilbage, at hun er enig med mig, og har igen bedt fleksteamet om at præcisere skånehensynene, som der især ikke er taget hensyn til tidligere.

Dette svar (mon der kommer noget) vil sb vedlægge til henvisningen, når den skal afsendes

Jeg har bedt om en kopi til mig selv, er det så ikke egentligt ok?


marian
Marian er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-08-2011, 15:52   #84
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Jo, det bør bare foreligge til dig også INDEN start!

Husk også at sende svaret til BAN, især er det også vigtigt, hvis der ingen nye skånebehov er.

VH POpiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-08-2011, 00:02   #85
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Marian Se meddelelser
Sb svarer tilbage, at hun er enig med mig, og har igen bedt fleksteamet om at præcisere skånehensynene, som der især ikke er taget hensyn til tidligere.
Og hvis de ikke svarer på dette, så klag til jobcenterchefen, han/hun er vel fleksteamets overordnede.

Jeg er ikke frisk nok i hovedet til at vurdere om det er nok, lyt til popiae.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-08-2011, 00:09   #86
Marian
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 15-02 2011
Lokation: Odense
Indlæg: 96
Styrke: 14
Marian er ny på vejen
Ok, mange tak begge to
Marian er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-08-2011, 08:32   #87
Marian
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 15-02 2011
Lokation: Odense
Indlæg: 96
Styrke: 14
Marian er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af popiae Se meddelelser
Jo, det bør bare foreligge til dig også INDEN start!

Husk også at sende svaret til BAN, især er det også vigtigt, hvis der ingen nye skånebehov er.

VH POpiae
HK har i brevet til BAN bla skrevet følgende:

I forbindelse med klagen har vi bedt fleksteamet svare på, om et vellykket ophold på Reva Huset vil betyde at xxxx så vil kunne klare sig på arbejdsmarkedet?

Fleksteamet har ikke svaret på spørgsmålet, hvilket vi skal bede dem om at gøre, herunder om hvilke skånehensyn de ikke finder er imødekommet optimalt i tidligere arbejdsprøvninger? Det fremgår af indstillingen til fleksjob, at i begge arbejdsprøvninger, har der været taget højde for dette.

I forbindelse med genvurderingen af sagen har sagsbehandleren ligeledes bedt fleksteamet om at uddybe anbefalingen om henvisningen til Reva Huset, hvilket ikke er sket.

Mener fleksteamet at først når xxxxxxx er i stand til at arbejde i et sådant omfang, at ordinært arbejde er realistisk, så er skånebehovene tilgodeset?

Hvis jeg er heldig, så vil BAN måske bede fleksteamet om at besvare disse spørgsmål
Marian er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-08-2011, 09:09   #88
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Super;

Du skriver også kort i jobplanen, ved underskrift, at dine skånebehov præciseres, fuldt ud.

Sagsbehandler må, i mangel af bedre gøre dette, og vedstå at det er dækkende.

(når jeg skriver dette, burde du bringe dette helt til borgmesteren, fordi det er uhørt at du ikke kan få et svar fra fleksteam, og du dermed står med 2 forskellige vurderinger fra samme komme).!!

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-08-2011, 09:58   #89
Marian
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 15-02 2011
Lokation: Odense
Indlæg: 96
Styrke: 14
Marian er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af popiae Se meddelelser
Super;

Du skriver også kort i jobplanen, ved underskrift, at dine skånebehov præciseres, fuldt ud.
Hvilken jobplan? Er det en der skal laves ifm henvisningen?

Sagsbehandler må, i mangel af bedre gøre dette, og vedstå at det er dækkende.
Sb skriver i en mail at sb vil vedlægge dette til henvisningen (det findes bare ikke endnu) Jeg har henvisningen liggende her til underskrift! Skal jeg bede om en ny hvor det er anført, før jeg underskriver?

(når jeg skriver dette, burde du bringe dette helt til borgmesteren, fordi det er uhørt at du ikke kan få et svar fra fleksteam, og du dermed står med 2 forskellige vurderinger fra samme komme).!!
Mener du virkelig det??
VH Popiae
Endnu en gang tak for din store hjælp

marian
Marian er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-08-2011, 23:04   #90
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Ved ikke hvad der står i henvisningen?
hvis den indeholder tid, sted, timer oa, og du skal sætte underskrift på dette, sørger du for at den passer fuldt ud til aftalte.

Feks, indskriver du(hånd, hvis ikke andet er muligt) at skånebehov skal præciseres oa.
Du underskriver, og aflevere med stempel, og kopi til dig selv.

Normalt står der jobplan, men.. alt hvad du underskriver, sørger du for står, så du kan stå inder for det.
Hvis der står noget ud over aftalte, eller du ved du ikke kan, skriver du dette i hånden, samtidig med underskrift.
(har selv nogen gange fået ballade for dette, og fået at vide at det kun må underskrives??
Men her gælder argumenter som, skriver ikke under på noget der er usandt, eller jeg ikke kan stå inde for, og ellers vil jeg iøvrigt gerne se lov på dette!
Så får piben gerne en anden lyd!!!

Ergo anføre du det selv, v underskrift. Husk kopi til dig selv.

Og HØJT ja; Har du ork til det!

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Evt afslag på FP maybeline2you Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 65 08-10-2012 13:35
Afslag rose Alt det andet 6 08-02-2012 13:27
Afslag på førtidspension - Hjælp til afslag FTP ansøger Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 13 27-10-2011 12:36
bliver snart vanvittig afslag aflsag afslag mams Hjælpemidler til handicappede 36 11-07-2011 16:26
Afslag §34 pruttenQ34 Alt det andet 7 26-03-2009 10:28




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:39.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension