K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-03-2013, 23:43   #1
AAA
Afhængigheds tegn af K10
 
AAAs avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-07 2011
Lokation: Djursland
Alder: 50
Indlæg: 384
Styrke: 13
AAA er ny på vejen
råd søges vedr. den nye tandlægelov

Hej

Jeg har en veninde der er på kontanthjælp, og hun har nu brug for tandlægens hjælp, da hun har fået konstateret pardentose ! det kræver her til start nogle behandlinger med noget dybderensninger.. som er ret dyre

Jeg fortalte hende om den nye tandlægelov , den her mener jeg
https://www.retsinformation.dk/Forms...aspx?id=144929
i mine øjne skal hun "bare" have et overslag fra tandlægen, hvilket hun også har fået

Hun kontakter kommunen og de beder hende om at søge enkeltydelse, det er jo ikke det hun søger ! to forskellige siger det samme til hende

Hun skriver så med en kommunens mand (ja jeg har prædket, ALT på skrift) og han opgiver faktisk at hjælpe hende, da han ikke kender den nye lov trods hun giver ham den på skrift, det samme link som jeg satte ind lidt længere oppe...

Hvad dælen gør vi nu .. prøver de bare at spille dumme for at spare, eller kender de mon ikke den nye lov ?? de har den jo på skrift, men fatter ikke en sk.. alligevel

Er der nogle der er blevet behandlet ved tandlægen på den nye lov, eller kender nogle der har ideer til hvordan jeg hjælper min veninde videre ?
AAA er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Råd søges vedr. fejl i sagsbehandlingen hos jobcenter mookmik Alt det andet 16 07-07-2013 15:15
Råd søges. ASS. DahlDK Alt det andet 4 11-03-2013 13:17
Råd søges vedr. ændring af dato til møde sidst i december 2012 mookmik Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 14 03-03-2013 22:08
Gode råd søges vedr. LAFS etc. isteen Alt det andet 25 26-09-2010 15:54
Gode råd vedr. jobtræning søges.... Yasmin Jeg er kommet i praktik. 4 13-06-2009 13:44




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:11.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension