K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Lukket emne
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-08-2012, 15:16   #21
Klep
Banned
 
Tilmeldingsdato: 13-01 2012
Indlæg: 48
Styrke: 0
Klep er ny på vejen
Hvis der var nogle som var kritiske over for den nye reform vedr. fleksjob og førtidspension, så var det DF! De gik i flæsket på den blåsorte minister Karen Hækkerup, men hun undlod at svare på spørgsmålene, hvilket de såkaldt røde er eksperter i! Regeringen lovede at stoppe loven om, at man er rask efter et års sygdom, men blev det til noget? De sagde nej til forringelse af efterløn og dagpenge, men alligevel stemte de for disse forringelser! Engangslisten har kunnet vælte dem, og regeringen burde være væltet forlængst, så kunne vi ha sparet en masse ministerpensioner til uduelige fjolser! Så der findes kun et håb for de såkaldt svage, og det er altså DF. Resten har forrådt de mennesker de siger de kæmper for!
Klep er ikke logget ind  
Gammel 08-08-2012, 15:20   #22
nocturne
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 29-05 2011
Indlæg: 566
Styrke: 13
nocturne er ny på vejen
Det er rimeligt svært at diskutere politik og politikere, selv på en politisk tråd, uden at omtale reelle politiske problemer og opfattelser.

Det er så 3. gang jeg oplever personlig censur på K10,
hvilket jeg synes er overgreb og regeltyrani.

Det er selvfølgelig enhver ejers mulighed at være smagdommer,
så jeg vælger fremover at overse siden K10.
nocturne er ikke logget ind  
Gammel 08-08-2012, 16:13   #23
Klep
Banned
 
Tilmeldingsdato: 13-01 2012
Indlæg: 48
Styrke: 0
Klep er ny på vejen
Ja, nogle har åbenbart problemer med ytringsfriheden her!
Klep er ikke logget ind  
Gammel 08-08-2012, 16:27   #24
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Der er et regelsæt....og det skal følges....dette uanset om i kan li det eller ej...dette har i accepteret inden i meldte jer ind her på siden...

Har i et problem med regelsættet så skal jeg hjertensgerne melde jer ud herfra...

Så kan i kalde det hvad i vil....indskrænkelse af jeres ytringsfrihed eller smagsdommeri...jeg er såmænd ret ligeglad...

Der er mange steder på nettet hvor i kan diskutere indvandrere og racisme...bare ikke her...
__________________
Webmaster er ikke logget ind  
Gammel 08-08-2012, 16:46   #25
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
sjovt dette indlæg
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/...k-politik.html

"Det billede, der nu tegnes af Pia K., er lige lovligt rosenrødt. Jeg kommer ikke til at savne Pia. Hun forgiftede i ti år udlændingedebatten og førte en falsk politik, hvor hun fremstillede sig som de smås beskytter, mens hun skar ned og gav enorme skattelettelser til direktørerne. Kan det ikke opsummeres så enkelt?"

Sundhedsminister Astrid Krag fra SF.


hvis der er nogen som virkelig har gjort livet surt for syge og fattig
så kan det da kun være S og SF
tænk et mareridt syge mennekser skal i gennem fra 2013
men dem som har mest får flere penge efter 2013

et fuldstændig absurd indlæg¨af en Sundhedsminister
som åbenbart ikke engang ved hvad deres reformer betyder
nemlig de fattige bliver fattigere og de rige kan nyde en ekstra flaske dyr rødvin
MTVRV1 er ikke logget ind  
Gammel 08-08-2012, 16:48   #26
GentleGiant
Hjemmevant på K10
 
GentleGiants avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-05 2010
Lokation: Holstebro
Alder: 49
Indlæg: 235
Styrke: 14
GentleGiant er ny på vejen
Vil lige smide en undskyldning ind til Webmaster for, at have glemt reglerne og have "opildnet" til en indvandrerdebat.
Jeg har det fint med, at bl.a. mit indlæg er blevet fjernet i den forbindelse! Der er mange andre sider af DFs politik der kan diskuteres hvis det er, selv om én af deres mærkesager overskygger det meste.
Men de ting hvor de har svigtet de svage og den almindelige dansker på er allerede blevet nævnt, så jeg vil sige, at man skal stikke sig nogle alvorlige blår i øjnene for at blive ved med, at kalde DF partiet for "den lille dansker" (og her skal det tilføjes, at visse andre partier også har problemer med, at kalde sig det, jvf. den nuværende regering).

Iøvrigt en meget god beskrivelse af medierne her siden den "store" nyhed kom frem, frembragt af Rune Engelbreth Larsen:
http://politiken.dk/debat/profiler/e...dOoKk.facebook
GentleGiant er ikke logget ind  
Gammel 08-08-2012, 16:57   #27
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Ingen grund til at undskylde GG...

Jeg ved godt at det kan være skide irriterende at der er enkelte ting man ikke må diskutere...
Men der er ikke noget der kan opildne en debat som indvandrere og racisme debat....jeg og de få admins jeg har....har simpelthen ikke overskuddet til at moderere sådan en debat her på siden...
Det er set flere steder på nettet at det er gået helt amok så snart debatten falder på lige netop indvandrere og racisme.....og det ønsker jeg ikke sker her på siden...
Det er af den grund jeg har udelukket emnet...
__________________
Webmaster er ikke logget ind  
Gammel 08-08-2012, 17:10   #28
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Kan vel også være lige gyldigt at sidde og hakke på en gruppe som ikke er præsenteret herinde, og derfor ikke kan forsvare sig....og som dansker, ved man jo udmærket godt hvad debatten drejer sig om, og behøver heller ikke få den repeteret.
Så om der går skår af glæden ved at man ikke kan tage den debat, føler jeg nu ikke.
Ninja er ikke logget ind  
Gammel 08-08-2012, 17:48   #29
Martin
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 17-12 2005
Indlæg: 186
Styrke: 0
Martin er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af halse Se meddelelser
Tjae.. Hun har:
- Forringet folkepensionen
- Forringet Efterlønnen
- Forringet dagpengene
- Forhøjet huslejerne i alment boligbyggeri
Ja, det var godt vi fik ny regering som har:

- Forbedret folkepensionen
- Forbedret efterlønnen
- Forbedret dagpengene
- Sænket huslejerne i alment boligbyggeri

Hov, vent lidt.....
Martin er ikke logget ind  
Gammel 08-08-2012, 22:29   #30
Mr. Bean
Banned
 
Tilmeldingsdato: 11-02 2012
Indlæg: 140
Styrke: 0
Mr. Bean er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Martin Se meddelelser
Ja, det var godt vi fik ny regering som har:

- Forbedret folkepensionen
- Forbedret efterlønnen
- Forbedret dagpengene
- Sænket huslejerne i alment boligbyggeri

Hov, vent lidt.....
ha ha ha "spot on" .... det var sgu en fuldtræffer ...den nye regering har nemlig ikke gjort en skid andet end at forringe selv samme ting man beskylder Pia K for
Mr. Bean er ikke logget ind  
Lukket emne


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Løkke må bøje sig for Kjærsgaard Karo Politik og Samfund 1 17-08-2011 18:05
Deadline dr2 = Pia Kjærsgaard Lotus Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 0 19-02-2011 09:44
Pia Kjærsgaard Metro Politik og Samfund 6 09-06-2009 23:06




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:42.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension