K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-07-2012, 14:16   #1
smækkerlækker
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 01-06 2012
Indlæg: 165
Styrke: 12
smækkerlækker er ny på vejen
Utøya og sorgen...

Som mor til to unge mennesker går forældrenes sorg og smerte helt ind under huden på mig og jeg kan mærke det i min mave. Og jeg bliver så ked af det.

Og de pårørende har tårer i øjnene hele tiden. Hvordan kommer man videre.
Jeg kan slet ikke forstå, at man ikke bare dør, så ondt må det gøre i hjertet. Men selvfølgelig skal man leve videre for ens andre børn og familie.

Det er så sørgerligt. Og det gør så ondt.

Jeg sender varme og kærlige tanker til Norge i dag.
smækkerlækker er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-07-2012, 09:50   #2
ette74
Hjemmevant på K10
 
ette74s avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 267
Styrke: 14
ette74 er ny på vejen
Hej Smækkerlækker.... ja det er helt sikker trist!!!

Jeg tror at der er en mening med alt hvad der sker her i livet, selvom man nogen gange syndes det er helt urimeligt.....men det er der så mange ting der er som feks. det der skete på utøya..... de 3 små piger der fornylig døde i deres leg, 11.9 i NY. Esbjerg sagen. Tønder sagen... præstø skandalen osv. men livet skal og vil gå videre...med tiden heler alle sår, men nogen vil gi dybe ar !!!
ette74 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-07-2012, 11:07   #3
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
ette74

jeg må indrømme jeg har tænkt meget på de 3 piger...at miste 1 er katastrofalt,men 3 er ubeskriveligt...

jeg har e på 13 som var meget tæt på at død af menigitis da han var 6,men han overlevede og det var en forfærdelig tid og et kæmpe chok,men jeg har ham idag og det er jeg taknemmelig for...

men det i NORGE,tønder og alle de andre sager har gjort så mange mennesker ondt,at det må være ubeskrivelig at sætte at sætte sig ind i..det tror jeg aldrig norge kommer over..

stakkels stakkels mennesker............

stribe
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-07-2012, 14:25   #4
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Der sker så meget **** i DK og resten af verden, at jeg helt taber pusten når jeg forsøger at følge med....

De sager i nævner er tragiske - sagen om den lille Tobias der blev tævet ihjel af sin stedfar og mor, er ligeledes forfærdelig. Batman dræberen for at nævne en ny tragedie. Hele situationen i Syrien hvor 19.000 er blevet dræbt, rammer mig nok hårdest, da jeg har rejst meget i Syrien med mine forældre og har mange fede minder og oplevelser der fra.
De to pirater som ikke kan komme hjem osv osv.......synes der er nok at tage af.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-07-2012, 18:18   #5
Martin
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 17-12 2005
Indlæg: 186
Styrke: 0
Martin er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
... De to pirater som ikke kan komme hjem ...
Der var du vist lidt for hurtig
Martin er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-07-2012, 21:18   #6
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jaaaaa, hihihihihi........eller nok nærmere søfolk
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:25.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension