K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-02-2013, 17:34   #61
jasch
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 1.457
Styrke: 14
jasch er ny på vejen
Ja det er altid en god ide, for at tjekke alt relevant er vedlagt sagen.
jasch er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-02-2013, 23:13   #62
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af hboegelund Se meddelelser
Så i grunden burde alt vel være som det skal være?
Ihvertfald indtil videre.

Når BAN har modtaget din sag bør du få et brev fra dem, om at de har modtaget den, og det er muligt, at der allerede i dette brev står hvad de har modtaget fra din kommune.

Hvis ikke, så beder du om aktindsigt hos BAN, så du kan tjekke hvad kommunen har sendt med.

Jeg mener, at have læst om nogen, her på K10, som oplevede, at kommunen havde undladt, at sende akter med, som var i borgerens favør.

Når du så har styr på hvad kommunen har sendt med afgør du, om det er nødvendigt, at sende mere til BAN, og i så fald hvad det skal være.

Eftersom der plejer at være flere måneders behandlingstid hos BAN går jeg ud fra, at du ikke behøver at stresse over dette.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-02-2013, 10:28   #63
hboegelund
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2010
Lokation: Fyn
Indlæg: 427
Blog Indlæg: 2
Styrke: 14
hboegelund er ny på vejen
Jeg er gearet ned over det alt sammen

Men jeg er godt nok begyndt at undre mig over at jeg ikke har modtaget noget fra BAN endnu! Det er 3 uger siden de skulle have modtaget klagen fra kommunen. Det er over 3 uger siden at kommunen skrev til mig at de d.d. havde sendt det til BAN....

Åh suk, have tålmodighed kvinde!!
__________________
Hilsen h

------------------------------------------------------

er lige startet på hvad der bliver en lang sej kamp til forhåbentlig et fleksjob!
hboegelund er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-02-2013, 12:38   #64
jasch
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 1.457
Styrke: 14
jasch er ny på vejen
Du kan altid ringe til BAN og høre om de har modtaget din sag, men bare ikke har fået den registreret endnu, de er langt bagud og dermed kommer bekæftigelsesbrevet vedr. modtagelse af sagen meget sent ud.
jasch er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-03-2013, 13:46   #65
kalb
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 01-03 2013
Indlæg: 1
Styrke: 0
kalb er ny på vejen
Hej

så er vi to jeg har også betalt for Privatraagiverne.com men det var ikke pengene vær.
Den eneste gang man rigtig hørte noget fra dem var når de sender en faktura.
kalb er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-09-2013, 11:15   #66
Nøgne tær
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2013
Indlæg: 1.878
Styrke: 12
Nøgne tær er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Øhhh Ricky har intet med K10 at gøre...
Nej, det tror jeg de fleste ved.

Derfor er det i mine øjne også meget uheldigt at han bruger siden her inde til indirekte, reklame.

Her er mange lette ofre, mig selv incl. Hvis jeg ikke fik stillet hjælp til rådighedi HK

Nu kan jeg forstå at der er påtale af hans virksomhed, netop fordi han ikke lever op til det folk forventer.

Jeg ved ikke hvad folk rent faktisk får lovning på, men jeg synes det er den der falbyder en var der har pligt til at sikre sig at kunden forstår hvad det er den køber, speciel når det gælder sårbare mennesker i en anspændt situation.
Nøgne tær er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
privat socialrådgiver eller advokat ? hjælp Wodpoulsen Den nyttige viden vi alle har 30 10-01-2018 16:56
Forhindrer borger i at bruge privat rådgiver phhmw Politik og Samfund 23 09-02-2013 06:53
Privat socialrådgiver eller advokat? Giser Spørgsmål ang fleksjob 2 29-01-2013 18:37
Advokat eller ej? Huldra Alt det andet 5 17-11-2009 00:08
Ankesag - Advokat? Eller? Element Spørgsmål ang fleksjob 3 16-11-2009 11:32




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:09.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension