K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-03-2012, 13:36   #31
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 15
Lunasdatter er ny på vejen
Åhhh ... hvor ville jeg ønske at Mette F og Karen H kunne være i jeres sko bare lige et par dage... så de kan føle på egen krop hvordan det er at være i den gruppe som I begge tilhører.. Den gruppe, som man næsten med et fingerknips kan gøre rask ved at proppe jer ind i et forløb på 5 år...

Ninja .. jeg har ved vilje ikke skrevet noget til dine indlæg....
Men 1-2 timer i en genbrugsbutik som frivillig.... og du gerne vil ha mere.. så kunne du vel komme op på 3-4 timer pr uge .. jeg må sige at de 1-2 timer er smadder flot

Og ang det med at du har forsøgt dig som frivillig på et plejehjem, men at du bare fik lov til at daldre rundt..

Jeg kan fortælle at læse avisen højt er et hit.... at sidde sammen med de gamle ved eftermiddagskaffebordet og sørge for at alle får noget at drikke og spise... gå små ture .. så der er altid noget en frivillig kan bruges til på et plejehjem...

Vimse.. har du ikke en der kan tage sig af dig når du har det som nu .. så du ikke brænder dit lys i begge ender og skal indlægges ..

Sender et stort knus til jer begge Ninja og Vimse ♥

Knus Lone
__________________
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Førtidspensionist pr 1-4-2011
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-03-2012, 14:09   #32
Lotus1
Udmeldt Bruger
 
Tilmeldingsdato: 18-05 2010
Indlæg: 198
Styrke: 14
Lotus1 er ny på vejen
Jeg fik førtidspension i september sidste år, og føler mig meget ensom og alene, så overvejer at starte i beskyttet beskæftigelse der hvor jeg var i afklaring.

Jeg savner at være bare lidt social og føle at jeg er en del af noget, men er også i tvivl om det kan spænde ben for mig og give mig problemer senere hen med hensyn til den nye reform.

Jeg ville forsøge at være der 2 gange om ugen i 3 timer af gangen. Netop fordi at det er beskyttet beskæftigelse håber jeg at der kan være plads til mig.

Jeg har en kontrol på min pension om 2 år og er 30 år.

Jeg er så ked af at føle mig ensom og har brug for at være en del af noget, men kunne jo også godt frygte at kommunen kunne se det sådan at når jeg kan klare beskyttet beskæftigelse kan jeg også klare et fleksjob for det ved jeg at jeg ikke ville kunne klare.

Hvordan tror i at de vil se på det når de skal tage min kontrol op? Og hvad ville i selv gøre?
Lotus1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Reform kan føre til nye indgreb i førtidspension Gardener Politik og Samfund 23 23-04-2012 12:03
Lidt Nyt reform flex og førtidspension dobar Politik og Samfund 1 28-02-2012 15:47
fra invalide pensionist til folke pensionist Bekymret søn Alt det andet 3 15-03-2011 22:17
førtidspension og flex reform MTVRV1 Politik og Samfund 4 01-01-2011 22:34




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:47.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension