K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-03-2010, 12:11   #11
mawebbro
Hjemmevant på K10
 
mawebbros avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-03 2009
Lokation: Faxe kommune, vestsjælland
Indlæg: 289
Blog Indlæg: 100
Styrke: 16
mawebbro er ny på vejen
Question Jeg ved ikke hvad jeg skal stille op!!

Hej Alle

Nå men i denne tråd som jeg startede ovenfor, har jeg fået en masse gode svar - tak

Jeg sendte en mail til min sagsbehandler i sidste halvdel af januar. Jeg har så ventet på svar. Meget tålmodigt, for hun ringede "kun" 2 mdr. efter hun havde modtaget den - og det var ikke for at svare mig, for hun havde faktisk glemt at hun havde lovet mig svar... - det havde hun skrevet til mig pr. mail at hun ville 3 dage efter jeg havde sendt den til hende. Så det kunne hun jo ikke løbe fra!!

Hun ringede for at høre hvordan jeg nu har det...
tjoe, der er såmænd ikke noget nyt i mit helbred. Jeg har det som jeg havde det sidst. Ondt, meget ondt, ondt, mindre ondt, men summasumarum altid ondt!

Jeg spurgte hende til svar på mailen og hun ville lige finde den og vende tilbage her i dag, hvilket hun så mindsandten også gjorde!

Udfra mine læge papire fra egen læge, ja der er der ikke forværring i mit helbred, så på den baggrund står jeg stadig til rådighed på fleks 12-15 timer pr uge med div. skånehensyn.

ok... jeg er ikke blevet klogere på hvad de 5½ uge arbejdsprøvning så har været godt eller skidt for?? Hun svarede mig vist, men jeg har enten ikke forstået svaret, ikke hørt efter, glemt svaret eller også så veg hun udenom, for jeg kan ikke finde svaret i min hukommelse.

Hun nævnte også at hvis jeg ikke stod til rådighed, så ville jeg jo ryge på kontanthjælp. Ja...?!

Og i næste sætning, siger hun: der er jo ingen nedre grænse for timeantal på fleks, det er bare svært at "sælge" for så skal arbejdsgiver selv betale det hele...

Jeg spurgte hende så om hvornår jeg i såfald ville ryge på kontanthjælp, for det var det jeg hørte hende sige at jeg ville.

Men så var svaret: det er først når du nægter at stå til rådighed..
- og det gør jeg jo ikke! Tværtimod, vil jeg rigtig gerne ud. MEN jeg er bange for at jeg på sigt, får kørt mig selv så langt ud/ned, at jeg til sidst intet kan være for familien, så min mand siger farvel og tak.
Så svarede hun: jamen, så er det ji det du må forholde dig til. Du kan jo ikke tvinge din mand til at blive, hvis han ikke vil!
Øhh NEJ! det er det ikke, så kommer min familie først!!
Dertil kan jeg ikke huske svaret..
Må hun sige sådan???

Resultatet af samtalen blev at sagsbehandleren sender mig retur til jobkonsulenten, med min fleksbevilling på de 12-15 timer pr. uge med div. skånebehov og ønskede mig alt det bedste....

Nå men hvad stiller jeg så op?

(Trold: tak, jeg har netop læst det. Ja det ville være rart hvis politikerne efterhånden fik øjnene op for kvalitet frem for kvantitet!)
__________________
Livet er for kort til at vågne op til fortrydelse. Så elsk de mennesker, som behandler dig ordentligt. Glem alt om dem, der ikke gør. Tro på, der er en grund til, alting sker. Hvis du får en chance til, så grib den med begge hænder. Hvis det ændrer dit liv, så lad det. Ingen har sagt, at livet ville være let ♥
mawebbro er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Resultat af virksomhedspraktik Justitia Spørgsmål ang fleksjob 7 07-02-2013 22:09
Praksisundersøgelse fra Ankestyrelsen ang. bevilling og revurdering af fleks gunvor Et godt link! 9 18-08-2012 13:45
Måske fleks, eller ikke fleks, mand Spørgsmål ang fleksjob 0 14-09-2011 17:47
Hæsligt resultat af arbejdsprøvning zuza Det er da strengt ! 3 23-11-2007 21:17
Resultat af klager og brug af højesteret zuza Fremtiden for fleksjob og førtidspension 0 04-06-2007 11:41




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:58.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension