K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-03-2009, 13:55   #1
Maj-Britt
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2006
Lokation: Tåstrup
Alder: 66
Indlæg: 1.040
Styrke: 19
Maj-Britt er ny på vejen
Jeg skal prale lidt

af min ene knægt, Kasper.

I Fredericia på en DKK udstilling her for nylig placerede han sig i juniorhandling.

Det går i al sin enkelthed ud på at de unge mellem 10 og 17 fremviser en hund ( og bytter hunde), og det er slet ikke så nemt som det lyder. Der findes 450 forskellige hunderacer og i princippet så bør enhver god juniorhandler kende ALT om de racer, idet de ikke aner, hvilken byttehund de får at vise frem.

De starter med "egen" hund, Kasper og Martin låner hunde, og så skal der vises hund for en dommer, der kan sætte de unge på mange prøver, f.eks skulle Kasper vise hund på et F.......de viser trekanter, dommer rykker sig og hunden skal ALTID være mod dommer, der skal være kontakt fra barn til hund og fra barn til dommer.

De unge/ børn er langt bedre end mange af de voksne udstillere, og juniorhandling er domineret af tøserne, men NU fik de altså kam til deres hår.

Kasper lånte en pembroke en time før han skulle i ringen, gik ind, duperede dommer og blev TADA..........nr. 4.

Martin måtte gå ud begge dage uden placering, han lavede småfejl, sådan kan det gå, Kasper fik ikke noget lørdag, vi er jo afgang begge dage ALLE udstillinger.

Men se ham stå der i Store ring søndag og blive klappet af, det var hele week-enden værd.

Vi er afgang igen i Ålborg d. 2/3 maj, så får vi se.

Link her:

http://www.ridehesten.com/Heste-bill...juniorhandling

+ side 2.

Der var kun to knægte med, så de er jo nemme at finde, men Martin viser grand danois.

Nyd nu mine lækre unger
Maj-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-03-2009, 14:14   #2
bam
Ikke aktiv pga inaktiv mailadresse
 
bams avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-03 2007
Lokation: Viborg
Indlæg: 112
Styrke: 18
bam er ny på vejen
Smile

tillykke med dine dejlige unger

jeg vil krydse finger den 2. maj for jer.

bam
bam er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-03-2009, 03:36   #3
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeg vil lige reklamere for vores Blog her på K10....

Det indlæg du har lavet her Maj-Britt...det ville passe helt perfekt som et blog indlæg...

I vores Blogs kan man skrive om alle de ting som ikke lige passe ind i forum delen her på K10...ting som ikke har noget at gøre med sidens oprindelige formål...

Det er nemt at komme i gang...alle brugere har en blog og det er bare at komme igang med at skrive i dem...

Man kan se dem der er skrevet her: http://www.k10.dk/blog.php

Man kan skrive i sin egen blog her: http://www.k10.dk/blog_post.php?do=newblog

Held og lykke med sønnerne Maj-Britt
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Lidt til dem der vil vide lidt mere om merudgifter Pyt Den nyttige viden vi alle har 5 13-08-2014 11:28
Hvad skal jeg stille op? (lidt lang) ButterflyGirl Spørgsmål ang fleksjob 7 09-06-2010 22:04
Må da lige prale herinde :-) Tina Aalborg Dit og Dat 7 15-10-2009 23:49




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:04.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension