K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-11-2009, 12:47   #41
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hyanna Se meddelelser
Hej kære Trold ... CHNEVIDE var hos Eva Blach, der er psykiater. Jeg var jo hos en arbejdspsykolog. Derfor kunne jeg klage til Psykolognævnet, og derfor kan CHNEVIDE desværre ikke klage til dem
Øv da osse.

Jeg sad faktisk og kom i tvivl mens jeg skrev det, derfor skrev jeg blot "psyk".
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-11-2009, 17:19   #42
CHNEVIDE
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-06 2009
Indlæg: 211
Styrke: 15
CHNEVIDE er ny på vejen
Hej til jer alle.

Jeg har allerede kontaktet egen læge og fået en tid der, som jeg alligevel skulle da jeg skal have tjekket op på det nervemedicin jeg tager:-) som jo ifølge Eva Blach er helt forkert:-)

Jeg ved at der ingen steder er at klage og det var også det der bekymrede mig i første omgang da jeg fik henvisningen, men desværre hjalp mine klager jo ikke, til dette uvæsen skulle jeg jo uanset om jeg ønskede det eller ej.
Så uforståeligt at man skal presses på denne måde og til en hvor man som patient faktisk ikke har nogle rettigheder.

Jeg har nu fået sundet mig lidt og læst papirerne fra Eva Blach igennem flere gange.
Helt fantastisk at hun kan konkludere så meget sludder ud fra en 3 timer lang samtale.

Der er nogle ting som jeg har gået og funderet over og som jeg ikke har tænkt på før, så jeg håber at nogle kan hjælpe mig.
Jeg sidder jo over for en psykiater som spørger om alt mellem himmel og jord helt fra min barndom og frem til nu. Må disse oplysninger virkelig gå vidre i systemet. Jeg synes bestemt ikke at det er i orden. Mange personlige ting og ting som jeg synes kun vedkommer mig. Ting der ikke har med min sygdom at gøre.
Hvor var det lige tavshedspligten blev af?? Jeg har ikke underskrevet noget dokument!!!

Nå men jeg har jo altså tænkt tingene lidt igennem og kan se rigtig mange fejl i alle notaterne fra psykiateren.
Når jeg læser det hele igenne slår det mig at Eva Blach overhovedet ikke har spurgt ind til min hverdag, mine smerter og min psyke???
Ja underligt når man tænker på at hun konkludere at jeg stort set er fysisk rask.
Jeg kan i konklusionen heller ikke læse om noget samspil mellem piller, smerter osv.
Man må jo sige at det var derfor jeg i første omgang skulle sendes til psykiater.....

Altså ikke om jeg forstår dette!!!
Jeg føler mig simpelthen taget røven på, længere er den vist ikke.

Håber ikke det hele virker for rodet men ordene snubler over hinanden og jeg vil egentlig gerne fortælle en masse men kan ikke rigtig få det skrevet ned.
Håber at en eller anden kan svarer på mit/mine spørgsmål.

MVH CHNEVIDE
CHNEVIDE er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-11-2009, 19:05   #43
nordjylland
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2008
Lokation: Frederikshavn
Alder: 52
Indlæg: 40
Styrke: 16
nordjylland er ny på vejen
Hej igen.

Har selv været den tur igennem

Det eneste du kan gøre ang "klage" er at ta punkt til punkt og skrive det som det er forgået altså de rigtige ord og sende det til din sagsbehandler, desværre kommer Evas notater aldrig ud af din sag men trods alt kommer din erfaring med Eva derind.

Dette var et råd jeg fik af højre magt på kommunen.

Du går en svær tid igennem nu og kommer til at læse det mange gang og stadig forstår man ikke hva FANDEN hun bilder sig ind at "behandle" andre mennesker sådan.

Stort kram fra mig.
nordjylland er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-11-2009, 22:57   #44
kurttrold
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 29-04 2008
Alder: 65
Indlæg: 150
Styrke: 17
kurttrold er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af nordjylland Se meddelelser
Hej igen.

Har selv været den tur igennem

Det eneste du kan gøre ang "klage" er at ta punkt til punkt og skrive det som det er forgået altså de rigtige ord og sende det til din sagsbehandler, desværre kommer Evas notater aldrig ud af din sag men trods alt kommer din erfaring med Eva derind.

Dette var et råd jeg fik af højre magt på kommunen.

Du går en svær tid igennem nu og kommer til at læse det mange gang og stadig forstår man ikke hva FANDEN hun bilder sig ind at "behandle" andre mennesker sådan.

Stort kram fra mig.
Hej!
Der er ikke andet at gøre,og få det hele skrevet ned,finde faktuelle fejl,hele den måde som du har oplevet konsulationen på..
Det er en forfærdelig oplevelse,jeg troede egentlig at det var hørt op..
desværre kan du ikke klage over konsulationen til region da EB ikke har overenskomst med sygesikringen..
med venlig hilsen kurttrold
kurttrold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-11-2009, 23:24   #45
CHNEVIDE
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-06 2009
Indlæg: 211
Styrke: 15
CHNEVIDE er ny på vejen
Hej Nordjylland og Kurttrold.
Jeg vil straks når overskuddet er til dig se på konklusionen fra Eva Blach og begynde og skrive ned hvad jeg mener ikke er rigtig. Men pyha en drøj omgang når hvert andet ord er skrevet med fremmeord jeg ikke kender betydningen af...men jo flottere ser det jo ud:-)

Jeg har fået din besked Kurttrold og vil gerne hører nærmere:-)

MVH CHNEVIDE.
CHNEVIDE er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-11-2009, 00:08   #46
Havedammen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Havedammens avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-06 2009
Lokation: Struer Kommune
Indlæg: 178
Blog Indlæg: 1
Styrke: 15
Havedammen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af CHNEVIDE Se meddelelser
Hej Hyanna.

Tusind tak for dit skulderklap.

Jeg ved ikke hvorfor det er hastværk med den psykiater men forstår det ganske enkelt ikke. Jeg har været sygemeldt i 6 år så kan ikke se at en måned fra eller til vil gøre alverden. Jeg tror dog at det er sidste knap kommunen kan trykke på for at smide mig ud. Og derfor mener jeg at valget af psykiater er godt set med kommunens øjne da denne psykiater jo har ry for at være "kommunens mand"
Jeg ved at jeg jo selv kan få et andet indtryk af vedkommende men synes at beviser for at denne psykiater taler lidt for sig selv.

Jeg har tid ved psykiater d. 16 nov. så jeg har ikke mange dage at løbe på.(også underligt at en psykiater kan have så hurtigt en tid hvis vedkommende er vellidt)

Jeg synes ikke jeg kan nå at klage og få svar inden den aftalte tid og jeg har jo forsøgt at undgå dette møde men uden held.
Jeg tror kommunen blot siger tidspres for at se om den går....trods det at der burde være en mulighed for mig for at fravælge pågældende psykiater.

MVH Chnevide

Hej Hyanna !

Jeg fik noget af vide af en sagsbehandler jeg havde sidste år som jeg nok ikke skulle have at vide for jeg måtte ikke fortælle nogen at jeg havde fået det at vide

Alle kommuner har kontakt til en hjemmeside som kun kommuner og betalende teraputer, psykiatre og psykologer har adgang til.

På denne web side sender de sager ind som er blevet godkendt til at få udtalelser fra fag kompetente personer

Sagerne ligger inde på siden i 4 uger og så kan alle som er godkendt til dennne web side give deres bud på behandling og hvad det koster.

Kommunerne kan så kun vælge imellem dem som har givet et bud og så skal kommunen betale forud for behandlingen fordi hvis klienten ikke kommer til samtalen har terapeuten, psykiateren eller psykologen "spildt" ca. 3 timer.

Så derfor tvinger nogle kommuner folk til at holde aftalen som kommunen har lavet med en bestemt terapuet, psykiater eller psykolog fordi så ville pengene jo være "spildt" i deres øjne.

Du kan f.eks. skrive til din sagsbehandler at du forholder dig til højesteretsdommen, at du har ret til at sige nej og du ikke møder frem til det møde kommunen har fastsat før du får en ny psykolog aftale du er tryg ved.

Husk at sende en kopi til dig selv hvis du vælger at sende en ny mail.

Jeg håber at det går iorden for dig og at du kan bruge noget af de gode råd du får herinde.

Mvh Havedammen

Sidst redigeret af Havedammen; 20-11-2009 kl. 00:10.
Havedammen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-11-2009, 00:50   #47
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Syntes lige jeg vil nævne denne tråd http://www.k10.dk/showthread.php?t=4...light=Eva+Blak af folk der har været udsat for Eva B og Eva B`s reaktion på hendes klienters oplevelse af hende, at hun så ikke har reflekteret over tråden eller på anden måde har søgt at ændre sin adfærd må vist sige mere om hende end om noget andet....

Ved godt at nogen kender tråden men andre er nye og har ikke læst den og der kan det måske være lidt svært at følge med i hvad det er der snakkes om her
  Besvar med citat
Gammel 20-11-2009, 01:00   #48
Liberg
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 04-11 2009
Lokation: Blovstrød,Allerød Kommune
Indlæg: 22
Styrke: 15
Liberg er ny på vejen
Hej Chnehvide

Har du enkeltord i den der erklæring fra den møghakke til EB skal jeg gerne oversætte.
Jeg har selv været ansat som Plejer i 10 år og er særdeles velbevandret i psykiatriske termer.

mvh Liberg
Liberg er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-11-2009, 01:24   #49
CHNEVIDE
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-06 2009
Indlæg: 211
Styrke: 15
CHNEVIDE er ny på vejen
Hej Hejdien.

Ja korrekt:-)
Selv har jeg læst alt hvad der er at læse om Eva Blach og dette gør da bare alting mere fustrende og tåbeligt.
Ikke i min vildeste fantasi kan jeg forstå at kommune bliver ved at sende syge mennesker hen til hende. De får jo et knæk og skal bruge mange ressourcer bagefter for at komme vidre.

Jeg selv forstår ikke at kommunen ikke griber ind, specielt når vi her har med en dame at gøre som hverken har overenskomst(eller hvad det nu hedder) med hverken den ene eller den anden.

Til Lisberg.
Super sødt af dig at tilbyde din hjælp:-)
Jeg forsøger med nettet i første omgang og så må vi se hvad jeg får pløjet mig igennem, synes bestemt ikke det er nemt.

Tak
CHNEVIDE
CHNEVIDE er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-11-2009, 08:51   #50
mugge
Hvor skulle jeg ellers være
 
mugges avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-03 2008
Indlæg: 187
Styrke: 17
mugge er ny på vejen
Ja jeg kunne heller ikke møde min af kommunen sendte psykiater, så han (Henrik Day Poulsen) kom så hjem hos mig. Jeg havde angst den dag og ville ikke snakke med ham. 2 dage senere kom politiet bevæbnede og hentede mig hjemme hos mig selv, og så blev jeg tvangsindlagt i næsten 10 dage på psykiatrisk afdeling.
Så de kan gøre lige hvad der passer dem med os syge. Og sætter man sig til modværge, kan man risikere at blive skudt i hovedet, ligesom som den psykiske syge her forleden.

Jeg håber virkeligt at jeg snart får den FTP, for jeg bliver mere og mere skør for hver dag der går.
mugge er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Psykiater Lonnie Alt det andet 1 21-10-2012 23:08
Er det alm for en psykiater? Snøften Alt det andet 35 12-07-2011 19:48
Psykiater m.m. Pixeline Alt det andet 2 03-07-2011 22:31
Syg psykiater Hanna Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 5 18-11-2010 23:04
Psykiater? Carmen Spørgsmål ang fleksjob 6 15-11-2010 10:35




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:42.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension