K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Lukket emne
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-08-2012, 21:27   #11
0401AMvB
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 31-01 2011
Indlæg: 94
Styrke: 14
0401AMvB er ny på vejen
Kære Jacob,
Hvor jeg føler med dig!
Men de kan IKKE tvinge dig til at acceptere at deltage i medicinske forsøg! Forsøg er IKKE behandling!
Iøvrigt: Få dig en privat sagsbehandler - og meld Arlaug til politiet for chikane!
0401AMvB er ikke logget ind  
Gammel 20-08-2012, 08:21   #12
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Du bør hurtigst, eller hvis/når der foreligger noget skriftlig vedr. ny medicinbehandling, tage dette med til din læge, og be ham forholde sig til dette, via journalnotat.

Dette notat, hvor han netop vil skrive, at du ikke tåler medicin, med div begrundelser, medtager du til kommunen,
Husk kopi til dig selv!

VH Popiae
popiae er ikke logget ind  
Gammel 20-08-2012, 23:58   #13
L.S.
Lever på K10
 
L.S.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2010
Indlæg: 1.553
Styrke: 17
L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10
JES ARLAUD er enTroubleshooter/Hired Gun/ 'Skadedyrsudrydder'!

Han rykker rundt mellem forskellige kontorer, og 'rydder op' i deres sagsbunker.

Han var selv ind over min sag for 7 år siden, og mage til uempatisk paragrafrytter skal man lede længe efter!!

Jeg ANEDE intet om k10 dengang - om at skulle optage samtaler eller at skulle kopiere alt - jeg ville give min bare rø* for at have hans perfide trusler og manipulerende udsagn på bånd!

Han var ved at sig over, at måtte ende med at indstille mig til pension og formåede i processen at nedgøre, ydmyge og overkøre mig utallige gange, og sparke den sidste smule selvværd af H til.

Jeg håber han får en alvorlig sygdom, og bliver afhængig af sit eget system.
Jeg håber han udvikler søvnløshed og tvangstanker.
Jeg håber han ender ensom og forladt af alt og alle.

Og jeg glemme ALDRIG hans navn.......
L.S. er ikke logget ind  
Gammel 21-08-2012, 00:00   #14
L.S.
Lever på K10
 
L.S.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2010
Indlæg: 1.553
Styrke: 17
L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af 0401AMvB Se meddelelser
Kære Jacob,
Hvor jeg føler med dig!
Men de kan IKKE tvinge dig til at acceptere at deltage i medicinske forsøg! Forsøg er IKKE behandling!
Iøvrigt: Få dig en privat sagsbehandler - og meld Arlaug til politiet for chikane!
ENIG!!
Alt hvad du kan dokumentere af det berettede, er grundlag for indberetning.
L.S. er ikke logget ind  
Gammel 21-08-2012, 03:03   #15
Brus83
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 15-04 2011
Indlæg: 31
Styrke: 14
Brus83 er ny på vejen
Nu vil jeg ikke komme nærmere ind på hvor disse oplysninger kommer fra, men jeg kan fortælle jer, at Jes Arlaud er dybt sociopatisk, med afvigende psykopatiske karakter træk.

Han er ikke bange for at manipulerer folk omkring sig, selvom sandheden bliver ofret i processen. Der er desuden stærke indicier på at han får sagsakter, der tilfalder borgens fordel, til at forsvinde med et snuptag fra computeren.

Alle der har med ham at gøre skal så vidt muligt gemme/kopiere alle væsentlige dokumenter og optage alle samtaler i måttet have med ham, så man ikke ender som offer.
Brus83 er ikke logget ind  
Gammel 21-08-2012, 07:16   #16
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Brus83 Se meddelelser
Alle der har med ham at gøre skal så vidt muligt gemme/kopiere alle væsentlige dokumenter og
Efter min mening, og erfaring, bør man altid selv have kopi af alt, uanset hvem der er inde over sagen.

Better safe than sorry.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind  
Gammel 21-08-2012, 19:38   #17
L.S.
Lever på K10
 
L.S.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2010
Indlæg: 1.553
Styrke: 17
L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Efter min mening, og erfaring, bør man altid selv have kopi af alt, uanset hvem der er inde over sagen.

Better safe than sorry.
ENIG !!

Man kan IKKE skrue tiden baglæns, og det er DIT liv og helbred der står på spil!
L.S. er ikke logget ind  
Gammel 21-08-2012, 21:53   #18
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af L.S. Se meddelelser
ENIG !!

Man kan IKKE skrue tiden baglæns, og det er DIT liv og helbred der står på spil!
Lige præcis.

Og så er det altså lidt morsomt, når sb ikke kan finde div. lægepapirer, at hive en kopi frem fra mappen.

Det plejer at give lidt respekt.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind  
Gammel 24-08-2012, 15:22   #19
TimeGuest
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 24-04 2008
Lokation: Costa del Wassersleben
Indlæg: 2.030
Styrke: 19
TimeGuest er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af L.S. Se meddelelser
JES ARLAUD er enTroubleshooter/Hired Gun/ 'Skadedyrsudrydder'!

Han rykker rundt mellem forskellige kontorer, og 'rydder op' i deres sagsbunker.

Han var selv ind over min sag for 7 år siden, og mage til uempatisk paragrafrytter skal man lede længe efter!!

Jeg ANEDE intet om k10 dengang - om at skulle optage samtaler eller at skulle kopiere alt - jeg ville give min bare rø* for at have hans perfide trusler og manipulerende udsagn på bånd!

Han var ved at sig over, at måtte ende med at indstille mig til pension og formåede i processen at nedgøre, ydmyge og overkøre mig utallige gange, og sparke den sidste smule selvværd af H til.
Stanley Milgrams startede medio 1961 et eksperiment, der skulle undersøge forhold omkring begrebet: autoritet, foranlediget af retssagen imod WWII krigsforbryderen Adolf Eichmann. Eksperimentet er senere blevet kendt under navnet: Milgram eksperimentet [1].

Herhjemme gentog Cand.psych og journalist Poul Martinsen forsøget på landsdækkende TV i 1978.


Autoritetstro 'Hired Gun' / 'Skadedyrsudrydder' kan udgøre et problem i mange samfund, herunder det danske ...

Måske er du blot løbet ind i sådan en speciel type ?


[1] http://en.wikipedia.org/wiki/Milgram_experiment
__________________
.
Jocelyn Pook – Hell, Fire And Damnation + Masked Ball: http://www.youtube.com/watch?v=9QEG2Mk184A

BTW: Er du kvik, så er løsningen her: https://www.youtube.com/watch?v=z9pD_UK6vGU
TimeGuest er ikke logget ind  
Gammel 24-08-2012, 15:34   #20
TimeGuest
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 24-04 2008
Lokation: Costa del Wassersleben
Indlæg: 2.030
Styrke: 19
TimeGuest er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Lige præcis.

Og så er det altså lidt morsomt, når sb ikke kan finde div. lægepapirer, at hive en kopi frem fra mappen.

Det plejer at give lidt respekt.
Jeg var på et tidspunkt som PR koblet på en sag, hvor der også var blevet centrale papirer væk.

Fint: kopi af de bortkomne paprier blev udleveret imod kvittering, hvor det berigtiges, at forvaltningsmyndigheden modtog kopierne fordi forvaltningsmyndighedens eksemplarer var bortkommet.

Hold helt kææææææææft, hvor kom der megen ballade ud af det ... den pgl. medarbejder kom lige helt op i det røde felt og fløj ind på et tilstødende kontor og konfererede med andre om sagen og var efterflg. meget sur.

Men mulighederne var jo få: 1) enten var man fuld af løgn, 2) man var inkompetente rodehovedrer eller 3) havde ikke modtaget de pgl. papirer (der var fremsendt rekommanderet - dvs. udleveret mod kvittering af Post Danmark, hvilket i så fald peger tilbage på punkt 2) ;-)

Skal vi gætre på at det var punkt 1 der var sandheden - ud fra devisen: går den, så går den ?
__________________
.
Jocelyn Pook – Hell, Fire And Damnation + Masked Ball: http://www.youtube.com/watch?v=9QEG2Mk184A

BTW: Er du kvik, så er løsningen her: https://www.youtube.com/watch?v=z9pD_UK6vGU
TimeGuest er ikke logget ind  
Lukket emne


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Godt eller skidt??? funklen Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 12 21-09-2013 20:44
Det' ikk skidt det hele... Siv Spørgsmål ang fleksjob 19 07-04-2012 19:05
Er det godt eller skidt at have et flexjob? Christina♥ Spørgsmål ang fleksjob 13 01-10-2011 22:09
godt eller skidt? rosemus Alt det andet 22 12-07-2010 07:34
Så sluttede kampen Connie Alt det andet 21 10-11-2009 15:41




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:46.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension