K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-10-2013, 21:11   #1
dobar
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-11 2009
Indlæg: 577
Styrke: 15
dobar er ny på vejen
Anden aktør AS3 ?

skal begynde snart hos anden aktør AS3 .

er der nogen som har erfaring med dem gode eller dårlige..

er der nogle ting som man skal passe på hos dem.. eller hos anden aktør

skal snakke med dem i næsten uge..

Sidst redigeret af dobar; 18-10-2013 kl. 21:20.
dobar er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-10-2013, 21:37   #2
dinosaur
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 17-04 2013
Lokation: Hjemmefra ude på landet
Indlæg: 638
Styrke: 12
dinosaur er ny på vejen
Har ingen erfaring med dem. Jeg ved at en af landets største banker bruger dem ved fyringsrunder, kompetanceafklaring m.v.

De står for mig som nogle af de mere seriøse.

Mvh. Susanne
dinosaur er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-10-2013, 22:22   #3
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Det med om man kan sige god for anden aktøre,det kan vist ikke bruges til noget,min søn syntes de var fantastiske og mega flinke ,selv syntes jeg de er stik modsat.

Så det kommer vist an på hvem man er hvad man har brug for,jeg har brug for hjælp til formulering og rettelse af skrive fejl,men oftes er beskeden det ser vi på næste gang,nå nej næste gang er der foredrag.

Så for mig er det spild af mine få recurser .Men det må man ikke sige højt,det så ikke kun det sådanne det er oplevet flere andre steder også

jeg håber du får et godt forløb hos dem.

Det er da tros alt forskellige mennesker der arbejder i de forskellige afd.
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-10-2013, 00:38   #4
le cuere
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2011
Lokation: København
Indlæg: 267
Styrke: 14
le cuere er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af dobar Se meddelelser
skal begynde snart hos anden aktør AS3 .

er der nogen som har erfaring med dem gode eller dårlige..

er der nogle ting som man skal passe på hos dem.. eller hos anden aktør

skal snakke med dem i næsten uge..

Jeg har været på kursus hos dem. Opbevarings anstalt. Lærte intet nyt. Læreren sagde hver gang ca. 5 -10 minutter efter vores ankomst, jeg går lige et øjeblik, men kom først tilbage igen da alle var ved at pakke sammen fordi timen var slut.

Da kursus var ved at være slut, gik der panik i læreren. Det var pludselig meget vigtigt at vi alle skulle i job inden kursus sluttede. ( Går ud fra det er fordi jobcenter betaler dem, de skal jo vise resultater, så jobcenter stadig vil benytte dem og de stadig får penge for henviste borgere. )

Vi fik derefter at vide af læreren, at vi ikke var motiverede, at vi ikke selv gjorde nok for at finde job, at jobcenter skal have tilbagemelding, at det ville blive tilbagemeldt til jobcenter.

Det var noget vrøvl at sige, det kunne læreren jo ikke vide, når læreren aldrig opholdt sig i samme lokale som os, kun når vi kom og skulle gå.

Flere protesterede, sagde at de var motiverede, at de tidligere har søgt mange job, at de stadig dagligt søger job, men det udsagn så ikke ud til at ændre på lærerens opfattelse.

Vedr. Anden aktør. De er der for at hjælpe jobcenter og borgerne de får henvist, men det altafgørende for dem er at tilfredsstille jobcenter, det er jobcenter der betaler så deres virksomhed kan eksistere og deres løn.
le cuere er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-10-2013, 06:19   #5
dobar
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-11 2009
Indlæg: 577
Styrke: 15
dobar er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af le cuere Se meddelelser
Jeg har været på kursus hos dem. Opbevarings anstalt. Lærte intet nyt. Læreren sagde hver gang ca. 5 -10 minutter efter vores ankomst, jeg går lige et øjeblik, men kom først tilbage igen da alle var ved at pakke sammen fordi timen var slut.

Da kursus var ved at være slut, gik der panik i læreren. Det var pludselig meget vigtigt at vi alle skulle i job inden kursus sluttede. ( Går ud fra det er fordi jobcenter betaler dem, de skal jo vise resultater, så jobcenter stadig vil benytte dem og de stadig får penge for henviste borgere. )

Vi fik derefter at vide af læreren, at vi ikke var motiverede, at vi ikke selv gjorde nok for at finde job, at jobcenter skal have tilbagemelding, at det ville blive tilbagemeldt til jobcenter.

Det var noget vrøvl at sige, det kunne læreren jo ikke vide, når læreren aldrig opholdt sig i samme lokale som os, kun når vi kom og skulle gå.

Flere protesterede, sagde at de var motiverede, at de tidligere har søgt mange job, at de stadig dagligt søger job, men det udsagn så ikke ud til at ændre på lærerens opfattelse.

Vedr. Anden aktør. De er der for at hjælpe jobcenter og borgerne de får henvist, men det altafgørende for dem er at tilfredsstille jobcenter, det er jobcenter der betaler så deres virksomhed kan eksistere og deres løn.
tak for oplysninger . det er første gang at jeg skal hos anden aktør jeg er ledig flexjobber...

det vil sige alle kursister vil være i et rum ligesom i skole , men kan ikke forstår hvad sker med undervisning når vi alle samme har forskelle timetal nogle skal være 2 timer nogle mere om dagen...
dobar er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-10-2013, 09:39   #6
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
har også prøvet dem, desværre også dårlig erfaring, vi sad og søgte job dagen lang,
ingen hjælp at hente.
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-10-2013, 01:36   #7
Sutsko
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 26-03 2009
Indlæg: 115
Styrke: 16
Sutsko er ny på vejen
jeg var i 2 forløb hos dem som ledig fleksjob visiteret. Var glad for det
Sutsko er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-10-2013, 02:09   #8
Nøgne tær
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2013
Indlæg: 1.878
Styrke: 12
Nøgne tær er rigtig godt på vej
Jeg kan se på hjemmesiden at de har flere forskellige forløb, så det er nok svært at sige noget generelt om hvordan det fungerer.
Nøgne tær er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-10-2013, 10:57   #9
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Nøgne tær Se meddelelser
Jeg kan se på hjemmesiden at de har flere forskellige forløb, så det er nok svært at sige noget generelt om hvordan det fungerer.
Jeg kender ikke AS3, men da jeg lige var visiteret til fleksjob blev jeg også henvist til en anden aktør, og jeg forventede, at det ville blive noget hold-undervisning, med nogle timer hver dag.

Men jeg blev kontaktet af en konsulent fra anden aktør, som fortalte, at det ville blive noget med, at møde op 1-2 gange om ugen til samtale.


Så mit råd må være, dobar, at du kontakter din sb for at få oplyst hvilken slags forløb du er henvist til, hvis du ønsker at vide det før start.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-10-2013, 11:08   #10
dobar
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-11 2009
Indlæg: 577
Styrke: 15
dobar er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Jeg kender ikke AS3, men da jeg lige var visiteret til fleksjob blev jeg også henvist til en anden aktør, og jeg forventede, at det ville blive noget hold-undervisning, med nogle timer hver dag.

Men jeg blev kontaktet af en konsulent fra anden aktør, som fortalte, at det ville blive noget med, at møde op 1-2 gange om ugen til samtale.


Så mit råd må være, dobar, at du kontakter din sb for at få oplyst hvilken slags forløb du er henvist til, hvis du ønsker at vide det før start.
hej

vi havde møde i sidste uge på jobcentret og det var også en kvinde fra as3 og de siger at de vil hjælpe os til at finde job..
dobar er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:12.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension