K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Er det overhovdet til at få fleksjob?

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Er det overhovdet til at få fleksjob? Søger du selv fleksjob ? hvordan går det med det, vil du ud med frustrationer, arrigskab, håbløshed eller hvad der nu kan gribe en efter afslag nummer ? så er dette stedet.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-05-2011, 20:09   #11
wanttonwu
På vej til at lære K10
 
wanttonwus avatar
 
Tilmeldingsdato: 26-04 2011
Lokation: Aabenraa
Indlæg: 4
Styrke: 0
wanttonwu er ny på vejen
Tak

Til LUM

Tak for gokket i nødden skriver allerede dagbog det rådede min virksomhedskonsulent mig til. Men det der med at ringe til lægen for at få mere smertestillende når jeg har ondt den går bare ikke, det er nemlig meget begrænset hvad jeg må få da jeg er gravid. Det skal lige siges at det ikke er negativt i forhold til afklaringen da jeg de første tre mdr har tabt mig 11kilo ved ren og skær naturlig kostomlægning.

Til SIBT

Har snakket med kommunen om mulighederne for revalidering og har allerede søgt den lige da jeg blev sygemeldt men det står også i stampe. har spurgt efter revalidering til zoneterapeut da jeg så ville kunne have klinik hjemme og arbejde når JEG har tid og energi til det under MINE premisser, men tvivler på de vil bevillige den da det er en ret dyr uddannelse, men havde de nu været lidt vakse havde de givet mig den med det samme og sparet et par hundrede tusind i det lange løb. Derudover har jeg foreslået dem kosmetolog uddannelsen da jeg har en der gerne vil ansætte mig i sin frisørsalon hvis jeg har denne uddannelse, så de har jo et par muligheder. Men istedet blir de ved med at ævle kontoruddannelse som overhovedet ingen interesse har, derudover er der ekstremt stor ledighed indenfor kontor området hernede så i mine øjne er det bare en uddannelse til endnu mere ledighed.

Men tak for jeres gode og velmenede råd vil tage dem til mig og bruge dem
wanttonwu er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvor står jeg drivhus Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 0 03-02-2013 15:36
Hvor står jeg nu :)? Jette91 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 26 18-01-2012 01:45
Måske fleks, eller ikke fleks, mand Spørgsmål ang fleksjob 0 14-09-2011 17:47
Hvor står jeg henne nu?? lunamaria Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 63 02-06-2008 19:48
hvor står jeg majeli Alt det andet 15 12-03-2008 15:57




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:44.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension