K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-08-2011, 09:31   #1
pippi75
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-03 2011
Lokation: Bornholm
Indlæg: 40
Styrke: 14
pippi75 er ny på vejen
uge skema

Hvordan får man adgang til det uge skema, som rigtig mange af jer taler om I bruger når I er i praktik ??

Ligger det et sted på k10 så man kan printe det ud ??
pippi75 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-08-2011, 10:13   #2
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
Prøv at gå op på forsiden af Forum, under Nyttige Links og så tryk på denne, så skulle der gerne dukke en masse godt op
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-08-2011, 07:02   #3
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Jeg brugte denne model: http://www.k10.dk/showthread.php?t=9...ghlight=dagbog
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-08-2011, 09:49   #4
lillespir
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2007
Lokation: Horsens
Indlæg: 89
Styrke: 17
lillespir er ny på vejen
Hej Vovse
Må jeg bruge din smerteskala fra dagbogen? Da der efterhånden er så mange forskellige smerteskalaer, dog uden beskrivelser eller ultra korte beskrivelser.
Din er meget beskrivende og jeg er sikker på hvis brugerne i Netværkscafé for Fleks og Skånejobbere vælger at bruge den når de skal i jobprøvning og andet, så kunne det være at jobcenteret her i Horsens får øjnene op for den og bruger den fremover.

Hilsen Rita
lillespir er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-08-2011, 10:03   #5
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af lillespir Se meddelelser
Hej Vovse
Må jeg bruge din smerteskala fra dagbogen? Da der efterhånden er så mange forskellige smerteskalaer, dog uden beskrivelser eller ultra korte beskrivelser.
Din er meget beskrivende og jeg er sikker på hvis brugerne i Netværkscafé for Fleks og Skånejobbere vælger at bruge den når de skal i jobprøvning og andet, så kunne det være at jobcenteret her i Horsens får øjnene op for den og bruger den fremover.

Hilsen Rita
Jamen den er jo ikke min, og den ligger til fri afbenyttelse her på K10, så jeg kan da ikke se, at der skulle være nogen problemer i forhold til, at du og andre bruger den.

Iøvrigt kan man jo passe den til, så den passer på ens egen smerte-oplevelse.
Blot skal man lige huske, at hvis man ud for f.eks. 8 skriver, at man er bevidstløs af smerter, hvad så med 9 og 10?

Dette skriver jeg fordi, at jeg har før hørt andre fortælle, at deres smerter "i flere dage har været til et 10-tal på en smerteskala fra 1-10", uden at tænke på, at deres smerter "sagtens" kan blive endnu værre eller, at andre har det værre end de selv.

Håber du forstår hvad jeg mener.

Når mine smerter har været værst har de svaret til et 8-tal på smerteskalaen, som er i linket.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Forberedende Skema?? MadsHansen1321 Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema 9 12-09-2013 18:35
skema basti Alt det andet 2 31-08-2011 14:56
6 HA skema? Bato Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 10 17-12-2010 17:20
SKEMA. annasen Politik og Samfund 2 06-11-2008 13:38
Fleksjobbevis - skema zuza Et godt link! 5 16-04-2008 07:22




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:59.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension