K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema Her kan man stille spørgsmål om rehabiliteringsteams og rehabiliteringsskemaer dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-05-2018, 23:34   #11
mukke
Lever på K10
 
mukkes avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2008
Lokation: Kbh.
Indlæg: 1.351
Styrke: 17
mukke er ny på vejen
Nej. Det skal den ikke. Det er det samme team, der tager beslutningen nu- og jeg har fået brev fra sagsbehandleren.
Der kommer en skrivelse om et par uger, hvorefter jeg kan protestere imod pensionen.... men det er afgjort.

Sidst redigeret af mukke; 03-05-2018 kl. 23:40.
mukke er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-05-2018, 09:48   #12
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af mukke Se meddelelser
4 mdr. i FP....og selvfølgelig er vi liiige kommet over 1/5, sååå...
Meget billig omgang for dem.
Vil det sige, at du bliver folkepensionist om 4 mdr.?

I så fald kan jeg godt forstå, at det er med blandede følelser du har modtaget tilkendelsen af førtidspension.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-05-2018, 14:49   #13
mukke
Lever på K10
 
mukkes avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2008
Lokation: Kbh.
Indlæg: 1.351
Styrke: 17
mukke er ny på vejen
Ja, med pension udbetalt i 3 mdr.... billig omgang.
mukke er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-05-2018, 09:11   #14
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af mukke Se meddelelser
Ja, med pension udbetalt i 3 mdr.... billig omgang.
Det må man sige.

Jeg forstår godt hvis du er (bare en lille smule) bitter.

Men nu er du, under alle omstændigheder, færdig med, at kæmpe med kommunen, det havde jo bare været dejligt hvis det havde været med den økonomi, som fp'en bringer med.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-05-2018, 14:13   #15
mukke
Lever på K10
 
mukkes avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2008
Lokation: Kbh.
Indlæg: 1.351
Styrke: 17
mukke er ny på vejen
De sad og vred sig og smiskede: "Jaaa, der var jo ikke oplysninger nok for to år siden...."
Jeg linede op, hvad de rent faktisk havde: Psykiatrisk diagnose: autisme (skulle ofte fornys - meget ofte), Klinisk psykologisk udredning, resultater og udtalelser fra 5 arbejdsprøvninger og en lang historik.

"Jaa, men de ville "give mig chancen" for et lille fleksjob".
Jeg nåede ikke at fortælle, hvilken uærlig karl, jeg fik som sagsbehandler, men sagde bare, at de to år ikke havde gjort mig stærkere.

Jooeh, men nu havde jeg jo ret til en lille neben-geschäft". Kunne jeg ikke komme tilbage som aftenskolelærer? De sad og vaskede poter.

Jeg konfronterede dem lige med, at det er et fag - ikke en cykel, man sætter sig op på efter så mange års splittelse. 17 år.
De fik et afmålt smil og et "god dag".

Jeg er ikke færdig med det her - men vil dog starte med at tiltage mig frihed til at arrangere hovedpunkter i mit liv - og prøve at lære at holde fri.

Sidst redigeret af mukke; 05-05-2018 kl. 14:18.
mukke er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-05-2018, 14:32   #16
KageØre
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-12 2015
Indlæg: 1.322
Styrke: 10
KageØre er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af mukke Se meddelelser
De sad og vred sig og smiskede: "Jaaa, der var jo ikke oplysninger nok for to år siden...."
Jeg linede op, hvad de rent faktisk havde: Psykiatrisk diagnose: autisme (skulle ofte fornys - meget ofte), Klinisk psykologisk udredning, resultater og udtalelser fra 5 arbejdsprøvninger og en lang historik.

"Jaa, men de ville "give mig chancen" for et lille fleksjob".
Jeg nåede ikke at fortælle, hvilken uærlig karl, jeg fik som sagsbehandler, men sagde bare, at de to år ikke havde gjort mig stærkere.

Jooeh, men nu havde jeg jo ret til en lille neben-geschäft". Kunne jeg ikke komme tilbage som aftenskolelærer? De sad og vaskede poter.

Jeg konfronterede dem lige med, at det er et fag - ikke en cykel, man sætter sig op på efter så mange års splittelse. 17 år.
De fik et afmålt smil og et "god dag".

Jeg er ikke færdig med det her - men vil dog starte med at tiltage mig frihed til at arrangere hovedpunkter i mit liv - og prøve at lære at holde fri.
Lad borgerrådgiveren se på sagen... de kan komme med en udtalelse om at forvaltningen har handlet mod bedre vidende og få dem til at rette ind i fremtiden.
KageØre er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-05-2018, 15:06   #17
de7smådværge
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 13-01 2014
Indlæg: 452
Styrke: 11
de7smådværge er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af mukke Se meddelelser
De sad og vred sig og smiskede: "Jaaa, der var jo ikke oplysninger nok for to år siden...."
Jeg linede op, hvad de rent faktisk havde: Psykiatrisk diagnose: autisme (skulle ofte fornys - meget ofte), Klinisk psykologisk udredning, resultater og udtalelser fra 5 arbejdsprøvninger og en lang historik.

"Jaa, men de ville "give mig chancen" for et lille fleksjob".
Jeg nåede ikke at fortælle, hvilken uærlig karl, jeg fik som sagsbehandler, men sagde bare, at de to år ikke havde gjort mig stærkere.

Jooeh, men nu havde jeg jo ret til en lille neben-geschäft". Kunne jeg ikke komme tilbage som aftenskolelærer? De sad og vaskede poter.

Jeg konfronterede dem lige med, at det er et fag - ikke en cykel, man sætter sig op på efter så mange års splittelse. 17 år.
De fik et afmålt smil og et "god dag".

Jeg er ikke færdig med det her - men vil dog starte med at tiltage mig frihed til at arrangere hovedpunkter i mit liv - og prøve at lære at holde fri.
Du burde søge erstatning for manglende rigtig økonomisk støtte i så mange år. Kan huske du har gået hos Jes Gerlach, som folk putter op på en pedestal herinde. Hans attester er elendige og forhaler blot ens sag.
de7smådværge er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-05-2018, 22:38   #18
mukke
Lever på K10
 
mukkes avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2008
Lokation: Kbh.
Indlæg: 1.351
Styrke: 17
mukke er ny på vejen
Gerlach gjorde nu, hvad han kunne. Han havde bare ikke forstand på autisme (er kendt for det).
Ret stort af en gammel psykiatrisk overlæge at bede en psykolog om forklaring og indrømme, at han ikke gennemskuede det. Det skal han have.
Han måtte skrive flere erklæringer.
Det var kommunen, der forhalede - ikke Gerlach..

Ja, det er ikke slut her.
Jeg kan pinpointe mange ulovligheder.

Sidst redigeret af mukke; 05-05-2018 kl. 23:45.
mukke er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-05-2018, 22:50   #19
KageØre
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-12 2015
Indlæg: 1.322
Styrke: 10
KageØre er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af mukke Se meddelelser
Ja, det er ikke slut her. Ja, borgerretshjælpen skal se på det.
Jeg kan pinpointe mange ulovligheder.
Ja, så er det jo bare at bestille en tid, hos borgerrådgiveren:
Man sidder ved et lille bord, og remser op hvorfor man føler man er forulempet.
De laver en sammenfatning, og udspørger forvaltningen om hvordan det kan hænge sammen, og bagefter sammenholder de forvaltningens forklaring med hvordan de selv ser det, i en rapport.

Til sidst udtales kritik, der sendes til borgeren, forvaltningen og borgmesteren for området.
KageØre er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-05-2018, 14:43   #20
mukke
Lever på K10
 
mukkes avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2008
Lokation: Kbh.
Indlæg: 1.351
Styrke: 17
mukke er ny på vejen
Ok - Tak for overblikket
mukke er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:33.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension