K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-11-2011, 19:07   #11
Knopf
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 05-11 2011
Indlæg: 77
Styrke: 13
Knopf er ny på vejen
Hej Diablo,

Så synes jeg du står ganske stærkt, specielt hvis du gennemfører de fire ugers praktik. Her skal lægepapirerne og arbejdsprøvningen gerne stemme nogenlune overens.

Har du indtryk af om fleks eller pension er mest sandsynligt ?

Knopf...
Knopf er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-11-2011, 19:59   #12
Diablo
Hvor skulle jeg ellers være
 
Diablos avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-11 2010
Lokation: Nordsjælland
Indlæg: 176
Styrke: 14
Diablo er ny på vejen
hej

Jeg har nævnt over sb at jeg gerne vil indstilles til fp da jeg håber at det måske kan give mig den ro og tid jeg har brug for.

Jeg håber på at kunne passe et flex job/alm job hvis jeg bare får fred og ro et langt stykke tid....det er ihvertilfældet min drøm

kh
Diablo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-11-2011, 00:42   #13
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Hvis din drøm er fleks og/eller alment job, så vil de fastholde dig i den drøm, da de meget nødigt vil give en pension og dermed ødelægge drømmen.

Håber du vægter dine ord nøje når du er under udredning. Og nogle drømme skal man ikke fortælle andre om. I hvert fald ikke hvis man vil udredes inden 2020!

Men der er jo også den mulighed at dine papirer fortæller sit eget tydelige sprog, og at visse drømme bare aldrig går i opfyldelse......

Jeg gik engang på kursus med en der var skizofren og hun troede hun var en meget kendt designer, og hun malede kruseduller på alt og fremviste os sine fantastiske kreationer (som jo ikke var andet end streger og cirkler), og når vejlederen spurgte hvad hun ville, så lød svaret at hun ville til Paris for der kendte hun alle de store designere, hun var også datter af Coco Chanel og havde været en stor inspiration for hende. Selvom Chanel døde i 1971 og hun selv var født i 75'

Hun fik førtidspension meget mod sin vilje, for hun var så overbevist om at hun kunne en hel masse. Tænker ofte på hende med et stort varmt smil. Selvom hun var så syg, så rummede hun så meget interessant og det var ikke kedeligt at være sammen med hende, for hun var lynende intelligent på rigtig mange områder.

Ok, det er da et sidespor der ville noget
Fik pludselig sådan en trang til at dele hende med jer. Muligvis fordi jeg lige har set filmen Coco Chanel og kom til at tænke på hende igen.

Undskyld.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-11-2011, 17:34   #14
Diablo
Hvor skulle jeg ellers være
 
Diablos avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-11 2010
Lokation: Nordsjælland
Indlæg: 176
Styrke: 14
Diablo er ny på vejen
Helenekr

Du kan sku noget med ord, sidder altid og smiler når jeg læser dine indlæg

Men ja, måske skulle jeg holde mine drømme langt væk fra sb...


kh
Diablo er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Skal bare lige have luft... Antoniette Dit og Dat 18 08-12-2010 08:58
Skal lige bruge et par §er Maj-Britt Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 08-01-2010 18:25
Skal lige have den ind med skeer lena Politik og Samfund 1 01-06-2008 19:29
Det skal lige med. Stella Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 0 09-12-2006 14:07




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:03.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension