K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-07-2012, 09:46   #1
mariem
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 10-07 2012
Indlæg: 1
Styrke: 0
mariem er ny på vejen
Videreuddannelse i fleksjob

Jeg har fået et dejligt flexjob med 2/3 tilskud, men jeg vil gerne udvikle mig og måske med tiden kunne besidde en højere stilling med en bedre løn. Jeg har fundet en akademi-uddannelse der varer i 2 1/2 år med en undervisningsdag om ugen. Hvis jeg skal kunne gennemføre den, vil det være nødvendigt at jeg går ned i arbejdstid, men det tror jeg også at min arbejdsgiver kunne være indstillet på.
Jeg læser i forvejen rigtig meget, og tænker at jeg så ligeså godt kunne få noget fornuftigt ud af det.
Må man det ? og hvordan er reglerne i givet fald ?

Det er tanken at studiet skal foregå sideløbende med mit job og at det ikke på nogen måde bliver en økonomisk byrde for kommunen.

mm
mariem er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-07-2012, 14:00   #2
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Hej. Hvis uddannelsen er som led i sit job, mener jeg ikke det står i vejen. Har selv taget en uddannelse via mit job, med en kursusdag hver uge. Det var aftalt med min jobkonsulent fra jobcentret, at det var i orden. Uddannelsen blev betalt af min arbejdsgiver.

Så tag kontakt med jobkonsulent, så man kan være på den sikre side og ikke komme i problemer senere hen.
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-07-2012, 14:26   #3
amaranth
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 08-10 2011
Lokation: Fyens bøhland
Indlæg: 450
Styrke: 13
amaranth er ny på vejen
Kan ikke forestille mig kommunen vil blande sig hvis det er din arbejdsgiver der betaler for det, så go go go, lækkert at høre en positiv historie med fleksjob!
amaranth er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:26.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension