K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Ressourceforløb

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Ressourceforløb Her kan man lægge alt der har med ressourceforløb at gøre dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-04-2015, 13:27   #11
Akvamarin
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 2.104
Styrke: 15
Akvamarin er ny på vejen
Sejt Dudde. Du har kæmpet dig frem til arbejdsprøvning og nu rehabiliteringsteam og sandsynligvis fleksjobbevilling. Og så skræmmende at det er nødvendigt at kæmpe så meget. Det lyder jo nærmest som ting man skal for at blive optaget i en bande.

Håber det giver dig mod på at gøre det samme Jea.
Akvamarin er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-06-2016, 21:07   #12
fynskmor
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 01-06 2016
Indlæg: 1
Styrke: 0
fynskmor er ny på vejen
ved godt det er et gammelt indlæg, men jeg er nysgerrig på hvordan det er gået jer - jeg har nemlig gået hjemme i hele 15 år og været 'forsørget' af min mand afbrudt af et job på 8 timer om ugen i et års tid, jeg har diagnosen fibromyalgi og valgte at blive hjemmegående dengang da vi ikke orkede det off. klør - og ja det kan jo ærgre en nu, men har også været en skøn tid hvor der er kommet børn mm men nu er det også klart at der skal ske noget andet, og jeg er fra smerteklinikken vurderet til at kunne arbejde max 8 timer i ugen, og vil jo mægtig gerne have et fleksjob nu mine børn er så store de alle går i skole, og vil rigtig gerne kunne bidrage med både penge, men også med 'ud af huset' ting. - derfor er jeg nysgerrig på hvordan jeg kan komme i et resourceforløb og prøver lige her hvor der er erfaring frem for et helt nyt indlæg

pft
fynskmor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-06-2016, 17:08   #13
Jea
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 11-01 2011
Indlæg: 100
Styrke: 14
Jea er ny på vejen
Hej fynskmor.
Der er desværre ikke rigtig noget nyt her. Jeg er stadig på ægtefælleforsørgelse. Det er ikke lykkedes at mønstre tilstrækkelig meget mod til igen at komme ind i "systemet". Jeg er ganske enkelt bange for at ryge helt ned med depression og angst, hvis jeg forsøger mig igen.
Håber det går bedre for dig.
__________________
Jea fra Midtsjælland
Jea er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:04.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension