K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-11-2011, 09:36   #21
NPH
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 10-02 2011
Lokation: Sønderjylland
Alder: 71
Indlæg: 280
Styrke: 14
NPH er ny på vejen
Kan man bo for billigt som FP?

slettet!!!!!

Sidst redigeret af NPH; 09-11-2011 kl. 09:47. Årsag: ikke læst hele tråden
NPH er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-11-2011, 14:05   #22
maja-bell
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 24-07 2010
Indlæg: 697
Styrke: 14
maja-bell er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Maja44 Se meddelelser
hov der var en jeg lige fangede her.

Ja du kan flytte til byen og komme til at bo billigere.
Jeg vil give mig selv som eksempel

Vi boede i Nr Broby - 20km fra Odense
4 vær, 102 kvm, husleje 5200, boligsikring 1200, dvs reel husleje 4000, derudover kom varme med 1000, el med 550, antenne 100, og vand og vandafledning med 200
ialt 5850 kr

Nu bor vi i Odense
2 vær, 42 kvm, husleje 4000, boligsikring 1150 dvs reel husleje 2850, varme 450, el 300, antenne 100 og vand 100
ialt 3800 kr

ja vi har fået meget mindre plads, men vi bor varmt, tørt og tæt på alt, så jeg sparer også penge på ikke at have en bil.
Jeg var så nødt til det, fordi min søn gerne ville på efterskole og dt koster inkl transport 4600 om md. Men nu kan det altså lade sig gøre.
Og jeg er såååå glad for det, her er stille og roligt (udkanten af Odense) store grønne områder, jeg har en lille bitte have (og hunde), naboerne er søde, nogle larmer lidt men ikke meget. Ind imellem er der fest i weekenden, det larmer, men det er bestemt ikke hver uge, og det er bare deeeeejligt. Jeg kan kun sige, det skulle jeg have gjort noget før.
Mit helbred er blevet bedre, alene fordi her er tørt i min lejlighed, jeg har ikke tændt for varmen endnu, kun på badeværelsesgulvet - og det er ren luksus , og jeg fryser aldrig mere, huset her er bygget i 2006, så det trækker ikke ind nogen steder, det er meget nemt at holde rent, og jeg har ikke en million vinduer at pudse mere.

Held og lykke til dig
ja og mange tak Maja 44

det var lige præcis sådan en svar jeg søgte.. et eksempel fra egen erfaring.. mange tak for det..

og et er at have et ældre hus. man ikke har råd til at fyrre op. så temperaturen er til at være i.

gammel køkken som luger jordslået når skabene til ydermurren åbnes.

at ens opvaskemaskine skal stå i (bryggerset) modsatte ende at køkkenet i huset. da den ikke kan installeres i køkken.

og en have man betaler for at få holdt. er for mig nok til at jeg vil til storbyen..

for en ting er plads, men man skal også kunne trives i det.. og det har jeg svært ved. da den økonomiske udgifter er for høje..
maja-bell er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Løn som førtidspensionist singel12 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 2 02-04-2011 09:29




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:41.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension