K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-11-2011, 13:46   #11
Ragdoll
Har ikke tid til andet end K10
 
Ragdolls avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2008
Lokation: Aabenraa
Alder: 64
Indlæg: 2.005
Blog Indlæg: 4
Styrke: 19
Ragdoll er ved at flytte ind på K10Ragdoll er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af andersand10 Se meddelelser
yes jeg kan låne op til 80% af lånet i f.eks. Nykredit o.lig.

Jeg gik ind på nordeas hjemmside og skrev at jeg havde 14.000 kr efter skat pr måned og
en opsparing på 60.000 ...bagefter skrev jeg min leveomkostninger ind og hvis jeg brugte5.500 - 6.000 kr på mad og alt andet ...så ville jeg for de resternde beløb kunne låne 1,4 mio. Så det vil sige hvis jeg lagde 8.000-8.500 kr pr måned til at afdrage med.

Så er der forsikringer osv. som du skriver...men man får også et skattemæssigt fradrag når man har lån til en ejerbolig ik ?

Og jo det er rigtig hvis man er to så ser ens økonomiske situation bedre...men har ikke en fast kæreste for tiden...selvom det altid er rart med kvindeligt selskab, så er jeg ikke i en sådan situation at kunne dele omkostninger i et evt. snareligt fremtidigt boligkøb.

Så ...jeg vil skrive hvordan mit møde går på torsdag !
En kreditforening vil ikke laane dig penge i forhold til hvad du mener du vil have til overs, for der sikkert mange udgifter som du ikke har med i din beregning, som man foerst bliver klar over efter at huset/lejligheden er koebt.

Kreditforeningen vil regne med 3 x din aarlige indtaegt, som jeg saa ikke helt ved hvad er, men ud fra havd du skriver maa den ligge paa omkring 250.000 hvilket vil sige at en serioes kreditforening vil saette dit max. laanebeloeb til ca. 750.000, derudover har du 60.000 som kan bruges til indskud. Alt efter hvor du bor eller er villig til at flytte til saa er det da et realistisk projekt.

Mvh

Ragdoll
__________________
THE GOLDEN RULE - Those who have the gold, makes the rules!
Ragdolls Blog
Gensidig Forsørgelsespligt - Nej Tak!
Ragdoll er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Boligsikring til Ejerbolig Abraxus Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 2 04-03-2013 21:27
Boligstøtte til ejerbolig? Abraxus Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 7 20-12-2012 16:55
Praksisnyt nr. 20: Kontanthjælp og ejerbolig Pyt Et godt link! 1 14-11-2012 19:23
Boligstøtte til ejerbolig? Mariepigen Alt det andet 10 06-12-2009 19:29
Førtidspensionist og ejerbolig Løvinden Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 11 03-07-2009 10:09




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:10.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension