K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-11-2011, 20:02   #1
Emil Sunesen
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 08-11 2011
Indlæg: 1
Styrke: 0
Emil Sunesen er ny på vejen
HJÆLP: Førtidspensionister, der flytter sammen

Hej herinde,


Jeg er journaliststuderende ved Danmarks Medie- og Journalisthøjskole. Jeg er ved at skrive et større projekt om førtidspensionister, der bor - eller gerne vil bo - sammen.

Er du selv førtidspensionist og bor med en anden førtidspensionist?
Overvejer du at flytte sammen med en anden førtidspensionist?
Har du fravalgt at flytte sammen med en førtidspensionist?

Kender du nogen, der passer på ovenstående?

- Så vil jeg rigtig gerne høre fra dig! Skriv en mail til esunesen(snabel-a)mail.dmjx.dk. Skriv gerne ganske kort om din situation og vedlæg et telefonnummer. Så kontakter jeg dig.

Det er vigtigt, at jeg får nogen, jeg kan tale med, for at kunne skrive mine artikler og sætte fokus på de problemer, der er. Så hvis du har noget på hjerte, der har noget med ovenstående at gøre, så skriv (:

Du bliver ikke citeret for noget, du skriver til mig, før vi har aftalt det.


Jeg håber at høre fra Jer.



Venlig hilsen
Emil Sunesen
Journaliststuderende
Danmarks Medie- og Journalisthøjskole
Mail: esunesen(snabel-a)mail.dmjx.dk
Emil Sunesen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-11-2011, 22:35   #2
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
Hiver lige denne efterlysning op igen....

Weee...der må da være en del herinde fra der måske har lyst til at fortælle lidt om, hvordan det er at blive straffet for at være et menneske og forelske sig?

Kom frit frem og er sikker på at Emil godt er klar over, at herinde er vi rigtig mange der er sårbare såååå...det kræver gefühl.

Nu har vi chancen for at fortælle én historie blandt mange af de oplevelser vi har med system Danmark

Ps: HAR henvendt mig meeeen der må da være flere end mig, sagde hun, der har lidt overskud...pleaaase...
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-11-2011, 01:43   #3
maja-bell
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 24-07 2010
Indlæg: 697
Styrke: 14
maja-bell er ny på vejen
han kunne jo starte med at søge de sider hvor vi har omtalt det.. jeg har en tidliger tråd her inde. som blev skrevet for et par måneder siden ..

og jeg droppede det da det ville blive for dyrt og sidder i forvejen med gæld.. men meget godt kom der i min tråd.. held og lykke med det..

http://www.k10.dk/showthread.php?t=18897
maja-bell er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvor mange herinde som førtidspensionister har mistet hj hjælp? Indiansummer Politik og Samfund 5 19-11-2012 14:19
Nu flytter jeg L. Hagenau Alt det andet 0 16-12-2010 19:25
Bliver to førtidspensionister der bor sammen trukket? StonesTM Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 9 30-06-2010 20:15
Hvad kommer jeg reelt til at miste, hvis vi flytter sammen? Har meget brug for svar. Evaave Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 11 11-11-2009 00:53
Hjælp mig så vi sammen kan finde ud af noget zuza Fremtiden for fleksjob og førtidspension 15 09-03-2009 22:36




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:10.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension