K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-03-2009, 21:46   #1
Zastrow
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2006
Lokation: Københavns
Alder: 76
Indlæg: 394
Styrke: 18
Zastrow er ny på vejen
Evalueringsmøde?

Jeg er i arbejdsprøvning - og det skal jeg være indtil 30.4.09.
Den 25.3.09 - skal der afholdes et evalueringsmøde med deltagelse af bl.a. Plan og Handling, min chef, en HR chef, en personel-juridisk person (jeg arb. i forsvaret) - og så min personalekontaktperson - som i forsvaret hedder en udstikker - og så mig.

Er det så et forum, hvor man snakker om, hvordan arb.prøvning går - om der skal ændres m.v.

Jeg undrer mig over, hvornår kommunen kommer med i spillet - for det er jo dem, der skal bevilge mig flexjob. Jeg er blevet præsenteret for 5-6 navne som min(e) sagsbehandler, men har ikke haft nogen kontakt med dem.
Kender I til, hvordan tingene foregår, når arbejdsprøvningen er ovre. Hvad sker der så?
Jeg ville blive meget glad for et svar, hvis nogen kender noget til arbejdsgangen i forbindelse med dette.
Mange hilsner
Kirsten Zastrow
Zastrow er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-03-2009, 14:52   #2
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
plan og handling skal skrive en rapport til kommunen med alle oplysninger om din arbejdsprøvning derefter skal det skrives ind i ressourceprofil og foretages partshøring med dig og så skal kommunen afgøre om du kan få fleksjob eller ej...
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-03-2009, 19:04   #3
Zastrow
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2006
Lokation: Københavns
Alder: 76
Indlæg: 394
Styrke: 18
Zastrow er ny på vejen
Tak for info.

Tak for informationen.
Jeg vil så bare afvente at få lov til at se min ressourceprofil på et eller andet tidspunkt.
Er det en fordel at bede om aktindsigt, så jeg evt. er mere vidende om, hvad der står i hele min sag?

Mange hilsner
Kirsten
Zastrow er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-03-2009, 19:09   #4
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
kommunen skal sende dig den færdige r-profil med dine kommentarer i...og du skal skrive under ellers er den ikke gyldig...HUSK det og du kan skrive din mening om det der står ...det kaldes parts høring...borgeren SKAL HØRES...

Og ja aktindsigt er altid nyttigt fordi så ved man hvad der bliver sagt om en på kommunen.

Du skal have den inden 10 dage som der står I loven.

held og lykke og spørg hvis der er noget...



ups og husk at få kopier af alt også den rapport de skriver fra plan og handling ALT...for så har du selv de papirer ...tit bliver de væk på kommunerne og så er det godt du selv har en kopi...
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-03-2009, 13:59   #5
Zastrow
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2006
Lokation: Københavns
Alder: 76
Indlæg: 394
Styrke: 18
Zastrow er ny på vejen
Tak for respons.

Jeg har været til evalueringsmødet - og det gik godt.

Cheferne i forsvaret sagde, at det kun var fordi det var mig (jeg har jo kvalifikationer og kompetencer i massevis efter 12 år) de ville gå med til at ansætte en flex på 17½ time om ugen.

Plan og handling var også meget positive - og omtalte så min sagsbehandler på jobcentret. Det er en person, jeg ikke tidligere har mødt - endsige kendt navnet på - og det jobcenter har da været 100% usynlige i hele forløbet.

Er det normalt??

Forsvarets Personeljuridiske medarbejder bad om navn og tlf. på min Sagsbehandler - så jeg kan da håbe på at hun tager kontakt til hende - og får gang i sagen.

Jeg er i arbejdsprøvning til udgangen af april - og vi skal ha et møde den 24. - hvor jeg skal ha en rapport - hvilket jo nok vil være ressourceprofilen - eller hvad...
Nu er jeg bare så spændt på om det hele går i orden - og hvis ikke - har jeg meldt ud, at jeg går "public" med min sag.

Lyder dette forløb almindeligt - eller er der noget man skal være obs på??

Mange hilsner til alle på K10
Kirsten Zastrow
Zastrow er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-03-2009, 14:09   #6
gh72
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 24-03 2006
Indlæg: 1.224
Styrke: 21
gh72 er ved at flytte ind på K10gh72 er ved at flytte ind på K10
Sådan foregik det også nogenlunde med mig, bortset fra at den private aktør hed Contra og ikke plan og handling.
Når kommunen sender sagen til privat aktør, er det vist desværre meget almindeligt, at de herefter er usynlige.

Plan og handling skal lave en rapport, der beskriver arbejdsprøvningsforløbet. Det er sikkert denne rapport, du vil blive præsenteret for til det afsluttende møde.
Rapporten sendes så til kommunen, som skal sørge for at få opdateret din ressourceprofil med de nye oplysninger.
Herefter skal du partshøres, dvs du skal godkende profilen, inden der træffes afgørelse.

Men som skrevet lyder det helt normalt, som det foregår...
gh72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:36.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension